ultra

Ei voi... Ku 2 milliä on jo epänormaalin raja, eiks oo? Kyllä teille ois siitä sanottu. Pilkkuvirheeseen mäkin kallistun, jos se vauvan pituus on toi jälkimmäinen.

Olisi siitä mainittu jos olisi hälyttävää! Tulosten ilmoittaminen taitaa olla aika paikkakunta kohtausta. Meillä kätilö laski saman tein riskilaskelmat, kun verikokeissa pitäisi käydä 2vkkoa ennen ultraa. Jossain paikoissa nämä kerrotaan neuvolassa tai soitetaan tms.

Mä kävin eka siinä ultrassa ja sitte vasta menin ottaa sen verikokeen nii jäi vähä epäselväks et mite toi nyt meni...

Crl on mitta päästä-peppuun :-) maanantaina eka ultra ja jännittää koska oireet tosiaan ollut erittäin vähäiset...

Mulla ultra vasta ens keskiviikkona, uskomatonta miten myöhäselle antavat aikoja. Viikot silloin jo 13+1. Voiko ne edes luotettavasti mittaa enää tuossa vaiheessa niskaturvotusta? Huoh.

Ultrassa käyty eilen, rv 11+3 ja kaikki kunnossa. :) Ensin ultrasi vatsan päältä ja pelästyin jo kun kuvassa näkyi vain liikkumaton harmaa möykky eikä aluksi mitään sykettäkään, mutta miulla on vain kohtu tosiaan niin takana, ettei mahan päältä näkynyt kunnolla. Alakautta löytyi unilla oleva pieni, jolla kaikki kunnossa. <3

Niskaturvotus saatiin mitattua, mutta kasvoja pikkuinen ei näyttänyt. Esikoinen esitteli aikoinaan nenän ja kaikki, nyt sain nähdä vain takaraivon.

Harmitti, että mies ei päässyt mukaan kun Esikoinen oli kipeä, ja sitten ultrakuvia ei voinut tulostaa mukaan kun paperi oli loppu. Kuvat tulevat postissa ensi viikolla, mutta hormonien vuoksi itkeskelin asiaa illalla. Tosin, eipä niissä kuvissa olisikaan kuin takataivo. ;)

Mulla ultra vasta ens keskiviikkona, uskomatonta miten myöhäselle antavat aikoja. Viikot silloin jo 13+1. Voiko ne edes luotettavasti mittaa enää tuossa vaiheessa niskaturvotusta? Huoh.

Kyllähän noissa papereissa lukee että 13+6 asti voi käydä tuossa ultrassa, joten jos et jostain syystä olekin yllättäen selkeästi pidemmällä raskaudessasi (oletko käynyt varhaisultrassa?) niin ei kai siinä mitään ongelmaa ole. :)

Itselläni on np-ultra parin viikon päästä ja se tehdään sisäkautta. Pitääkö virtsarakkoni olla täysi vai tyhjä? :D

Kääk, mä odottelen täällä malttamattomana, milloin se eka ultra-aika tulee postiluukusta. Tulis jo! :woot:
Käy tsekkaamassa kanta.fi sivulta tulevat ajat :) sielä pitäisi näkyä jos neuvolasta on vaan mennyt tieto eteenpäin :)

Tuokin taitaa olla paikkakuntakohtaista, että näkyykö vai ei. Mulla näkyy vain omaan neuvolaan tulossa olevat ajat, ultra tehdään naapuripaikkakunnalla, eikä sen aika näy omilla sivuilla.

Tässäkin vaihtelee käytännöt paikkakohtaisesti :) Jos epäilyttää niin kannattaa vaikka kysellä neuvolasta.

Meillä seuraava ultra (rakenne) tyhjällä rakolla ja nt-ultraa täydellä.

Takaisin