ultra

Onnea kaikille hyvistä uutisista, tänään olikin hyvä päivä käydä ultrassa! :)

Pahoittelut kaikille epäonnen kohdanneille, ja voimia❤

Miekin "pääsin" päivystyskäynnillä ultrattavaksi, vaikka kyseessä oli pahoinvoinnista johtunut käynti.
Siellä se mein pikkunen olla möllötti vastaten viikkoja 8+0 ja sydän hurjasti pamppaillen❤
Tuntuu aivan uskomattomalta edelleen tää onni :)

Liitteet

• WP_20160108_001.jpg
    WP_20160108_001.jpg
    740 KB · Katsottu: 78
Lääkäri kysyi miulta ett uskonko ett pärjään ja saan juotua/syötyä kotona (kun aamulla oli mehu pysynyt jo sisällä ja odottaessa söin suklaakonvehdin ja join vettä eikä tulleet ylös), ni vakuutin että pärjään joten kotiinhan mie pääsin :)

Muoks. Niin ja siis pahoinvointilääkkeet yms kirjotti samantien reseptille, ett pärjäisin kotona jatkossakin :)

Yxvaan ei tullu :( Eilen tuli sposti, että ei oo vielä ees käsittelyssä, koska "odotetaan tuotetta". Ärsyttävää! Laitoin niille kipakan sähköpostin kun tosiaan tilatessa tuotteita piti olla varastossa, niin sieltä tuli vaan automaattivastaus, jossa oli listattu vastauksia yleisimpiin kysymyksiin. Siellä yksi oli tämä mun ongelma niin siellä luki että tilaukset pyritään käsittelemään 2-5 arkipäivän kuluessa, ja jos on yli 5 menny nii vastaa tähän. No eilen oli 4 päivää ja tänäänkin vielä oottelin, mut eipähän ne viikonloppuna etene muutenkaan vaikka viestin laittaisin... Ärrhh!

Maanantaina on jo onneksi neuvola niin jos siellä voitas yrittää kuunnella.

Höh. Jospa maanantaina täti suostuisi kuuntelemaan ja kuuluisivat, eikös sulla 9 viikkoa ala olemaan kohta täynnä? :) Ja sit kun kotiversio tulee, niin onpa ainakin viikkojen puolesta paremmat mahdollisuudet kuulua, kun on jo jonkin verran pitemmällä.

Ompas tänään tullut paljon kuvia ^_^ Valtavasti Onnea kaikille :)

Mulla ei suostunut lääkäri kuunteleen vielä rv 11. Sanoi, että huolestun vaan turhaan, jos ei kuulu. Mut varmaan riippuu paikasta.

Juu sit on 9+0. Nooh kysyvä ei tieltä eksy :D Ei se terkka varmaan mielellään siihe rupeis mut kyl mä haluan ees kysyy.

Onnea kaikkille ihanista ultra kuvista! Kiva tulla tänne lukeen ja katsoon niitä <3 täällä odotellaan kans omaa maanantaista :)

8+4 <3

Mie pääsin kans eilen yllättäen ultraan kun jouduin terveyskeskuslääkärin lähetteellä Kätilöopiston päivystykseen. Tosi rankka päivä, mut lopulta kuitenkin hyviä uutisia! Sikiö liikkui ja syke löytyi. Vastasi suurinpiirtein viikkojakin. Ensi perjantaina sit nt-ultra ja siellä katotaan tarkemmin.

Hui kun täällä on paljon ihania uutisia ja moni päässyt treffaamaan masukin kanssa. itse odottelen vielä, np-ultra pitäisi olla kahden viikon päästä!

Milläs viikolla nt-ultra pitäis olla viimeistään? Huomenna alkaa rv 11, eikä mitään kutsua ole vielä kuulunut ! Tuntuu että kätilöopistolta saa ruinata ja rukoilla aikaa, esikoisen kanssa soitin kun ei alkanut kuulua. Maanantaina taidan kyllä kysellä perään.

Kaisla, muistaakseni nt-ultra pitäs olla ennen rv13+0.. Kannattaa varmaan soitella.

Milläs viikolla nt-ultra pitäis olla viimeistään? Huomenna alkaa rv 11, eikä mitään kutsua ole vielä kuulunut ! Tuntuu että kätilöopistolta saa ruinata ja rukoilla aikaa, esikoisen kanssa soitin kun ei alkanut kuulua. Maanantaina taidan kyllä kysellä perään.

Väestoliiton sivulta kurkkasin, että pitää olla 13.viikolla viimeistään eli 13+6 mennessä.
Muoks. Niin ja neuvolassa suosittelivat puolivälissä sitä suositeltua ajanjaksoa, koska jos hedelmöittyminen onkin tapahtunut vaikka jo aiemmin, niin sitten ei kai sitä turvotusta voida mitata. Itse jouduin kyllä työaikataulujen vuoksi ottamaan vasta 12+5 kohdalle, vaikka viikon aiemmaksi olisin halunnut, mutta ensin en saanut verikoikeita siihen kohtaan mihin halusin ja sitten ne mahdolliset ultra-ajat oli hankalia kun en vielä töissä halua kertoa vaikka sitten voisin toki mennä työajallakin.

Mä kävin tänään ultrassa. Kaksi pikkuista siellä, oli, mutta toisella ei sykettä ja muutenkin piennempi toista... ilmeisesti kehitys loppunut jo pari viikkoa sitten. Mutta tämän toisen nuppusen syke oli vahva ja koko vastasi viikkoja 6+3. Tämän perusteella laskettu aikakin siirtyisi syyskuun 2.
Kyllä oli helpotus, kun sieltä löytyi sykkivä sydän ♡

Ihanaa millie että sykkivä sydän löytyi :)

Tänään käyty ultrassa 9+0 oman laskun mukaan (arvio ultrassa 8+3). Kaikki hyvin ja sydän lyö :) kahdessa viikossa kasvanut 9mm:stä 19:mm:iin. Näkyipä pientä käsien ja jalkojenkin heiluttelua. <3

Ps. Nyt ultrassa löytyi jo 3 mahdollista, mutta kummassakaan ei sydänääniä ja toinen jäänyt 6 viikolle, että luulen et nyt yhtä täällä kanssa odotellaan :)

ImageUploadedByVau Foorumi1452510597.211514.jpg

Takaisin