ultra

Heippa kaikki onnelliset odottajat :)
Olen paljon lueskellut juttujanne mutta nyt tulin vasta itse mukaan.
Meillä on -06 &-08 -syntyneet lapset ja viime huhtikuussa oli tuulimuna / keskenmeno viikolla ~7.
Nyt viikkoja neuvolan mukaan 8, omien laskujen mukaan vähän enemmän.
Ensimmäinen neuvola on ollut, sain ajan varhaisultraan nyt perjantaille :rolleyes::confused: sanoisin että aikalailla jännittää ja pelottaa, mutta onnellinen siitä kuitenkin:love7
Saa nähdä mikä tuomio tulee..huh..

Moni teistä on jo käynytkin ultrassa, kun viikkoja tulee täyteen. La on vasta elokuun viimeinen, niin ultraan on vielä aikaa! Ekan kohdalla en ollut ollenkaan niin hätäunen, mutta hän toisen kohdalla haluaisin mennä nyt HETI ultraan. Haluaisin tietää kaiken olevan hyvin! Olen ihan supermalttamaton.
Paljonko hän ultra maksaisi yksityisellä?

Helsingistä löysin soittelemallla (&googlailemalla) muistaakseni pari paikkaa missä hinta jäisi satasen paikkeille kelakorvauksen jälkeen, meillä porvoossa 150€. Useissa pääkaupunkiseudun yksityisillä aika samaa hintaa, monet jopa yli 200€.
Jos pääset Lahteen, oli kuulema hyvinkin edullinen paikka siellä ;)

Tampereella 157€ kelakorvauksen jälkeen (koskiklinikka). Muualla täällä tuota 150-200€...

Joo kannattaa sit varmistaa että siihen hintaan sisältyy kaikki. Monet lääkäriasemat ilmoittaa ultran hinnaksi vaikka satasen mutta sitten siihen tulee päälle lääkärin taksa ja toimistomaksu ja hups maksaa yli 200. Mua haluttais mennä uudestaan kun ensimmäinen kerta olikin yllättäen niin aikaisilla viikoilla mut en taida raaskia tuhlata kun ei kai sr mitään muuttaisi.

Lahdessa ja helsingissä toimii perhe-arte jossa ultra maksaa 55e + toimistomaksu 12 e. :)

Mäkin tarkoitin Lahdessa olevalla tosi edullisella paikalla just tota perhe-artea :wink
En jostain syystä hoksannut Helsingissäkin olevan sama klinikka ...mut kiitos, hyvä tietää ♡ !

Millä viikoilla ootte käyny ar-ultrassa ja näkykö syke? Maanantaina pitäs soitella ja varata.. Mietin et onks 6+3 liian aikasta? Seuraava arkipäivä ois sit 6+6..

Millä viikoilla ootte käyny ar-ultrassa ja näkykö syke? Maanantaina pitäs soitella ja varata.. Mietin et onks 6+3 liian aikasta? Seuraava arkipäivä ois sit 6+6..

Mulla oli 5+5 ja syke näkyi jo. :)

Mä kävin 6+3, ja molempien syke näky :) Se toinen tosin sitten hävisi ysiviikkoon mennessä, mutta näkyi tosiaan jo kuutosviikolla hyvin.

Oi kun kiva kuulla :) tää alku tuntuu vaan niin malttamattomalta kun ei oo vielä nähty mitään.. Ni mahollisimman nopeesti tahtos ultraan :) toivotaan et pääsen siin 6+

Missä Helsingissä on Perhe-Arte? Mä en nyt jostain suystä löytänyt edes googlella. Jos olis noin edullinen niin voisi harkita uutta ultraa vaikka viikolla 8 <3

Mie en löytäny netistä kun et Lahdessa olis. Linkatkaa toki joku, jos tiedätte Helsingin nettisivuja/osoitteet?

Mä kävin omien laskujen mukaan 7+3 mutta olikin sikiön pituuden mukaan 6+1. (Epäsäännölliset menkat..)
Eli ajoissa jo näkyi syke :)

Takaisin