Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaikki hienosti ja näytti normaalilta. Mutta koko vastasi 7+3 tänään pitäis olla omien laskujen mukaan noin 7+5 tai 7+6 mutta kaippa se hedelmöityminen on vaan sitten tapahtunut pikkasen myöhemmin?? Kuukautisista, jos laskee kuukautisten pituudella antaa laskuri just ton 7+3... Ei ehkä nyt kannata huolestua?
Okei! No ompa ärsyttävää! Soitan kyllä heti maanantaina!![]()
Mulla heittää 9 päivällä ja sitäkään ei pidetty epänormaalina. Luulen että johtuu epäsäännöllisestä kierrosta ja päättelin jotenkin, että nyt kierto olisi ollut taas pidempi, esim. 40 päivää (eli ovis onkin ollut myöhempään) ja hedelmöittynyt vasta kiertopäivinä 20-25 tms eikä esim. kp 14 joka olisi ollut 28 päivän kierrossa (joita niitäkin mulla ollut usein). En tiedä oonko ihan hakoteillä tän mun analyysin kanssa :DKaikki hienosti ja näytti normaalilta. Mutta koko vastasi 7+3 tänään pitäis olla omien laskujen mukaan noin 7+5 tai 7+6 mutta kaippa se hedelmöityminen on vaan sitten tapahtunut pikkasen myöhemmin?? Kuukautisista, jos laskee kuukautisten pituudella antaa laskuri just ton 7+3... Ei ehkä nyt kannata huolestua?
Mä sain ens perjantaille! Kivaa! :)Hihiii ultra-ajan sain ens maanantaille. Jänskää :D