ultra

Niino onhan sitä enne lääkäri ja neuvola, jossa otetaan verikokeella hormonilukema ja kuunnellaan sydänäänet. Ite käyn kyllä sekä 8 vko että 12 ultrassa (maksaa 75euroa yksityisellä, joka on musta tosi kohtuu hinta). Kyllä lääkäri lähettää heti ultrasn, jos huolettaa. Kaveri kävi tänään lääkärissä, kun oli murheita ja sai ajan ultraan samalle päivälle ultraan.

Me käytiin pari kuukautta sitten varhaisultrassa toteamassa tuulimuna :sorry: Viikkoja oli tuolloin 7+jotain. Seuraavana päivänä alkoi itsestään vuoto ja kohtu tyhjeni onneksi kokonaan ilman toimenpiteitä.
Haluan kyllä taas tuohon ultraan, mutta aikaa en ole uskaltanut vieläkään varailla. Jotenkin sitä vaan pelkää taas pahinta ja lykkää asiaa :banghead:
Esikoista odottaessani kaikki meni alusta loppuun ihan huippuhyvin, mutta tuo tuulimunaraskaus veti kyllä niin lujaa maton jalkojen alta, että se säilyy mielessä.

Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille :Heartred

Murmeliinos, pahoittelut edellisestä kohtalosta. Toivotaan tälle matkalle parempaa onnea! Huomasitko muuten jotain eroa onnistuneen ja epäonnistuneen raskauden välillä? Oliko jotain tuntemuksia tai aavistuksia? Vai onko se vaan niin, ettei sitä mistään tiedä...?

Maggie, mulla ei ainakaan erona ollu muuta, ku että kkm-raskaudessa oli jo alusta asti semmonen inhottavan kalvava fiilis, että tää ei pääty hyvin. Ultraan mennessä tiesin, että siellä ei oo elämää enää mut olihan se shokki silti kuulla. Mulla on oikeestaan nyt ollu enemmän kaikkia outoja mahatuntemuksia, mutta kuitenkin jotenkin luottavainen olo :) Monet lääkärit sanonukkin että ei noissa keskeytyneissä keskenmenoissa tai tuulimunissa monesti mitään muita epäilyttäviä oireita ookaan, kuin se oma intuitio...

Täällä alko nyt huono-olo oikein urakalla. Kesken ruoan juoksin äskön oksentamaan. Sama kävi aamulla. Rannekkeilla pärjäsin päivän töissä joten kuten, mutta jos tää tästä yltyy sellaseksi kuin viimeksi niin ei tuu mittään... :/ Mutta en valita, mä nautin tästä nyt kun on mahdollista olla uudestaan raskaana <3

Nyt on toinen ultra takana ja valitettavasti alkio ei ollut kasvanut lainkaan ja syke on hävinnyt. Luultavasti viimeksi näimme sen viimeisiä hetkiä häilyvällä sykkeellä. Hcg on minulla verikokeessa edelleen noussut ja kertaakaan ei ole tullut mitään vuotoa eli keskeytynyt keskenmeno viikolla 5-6. Kuukautisista on nyt 8+5. Itku tuli heti ei mahtanut mitään, näin välittömästä kun kuva vilahti näytöllä että ei ole yhtään kasvanut ja kuva entistä vaikeampi erottaa. Nyt sitten ensi viikolla varmaan lääkkeellista tyhjennystä ellei ala viikonloppuna vuotoa jota toivoisin kovasti. Haluaisi siirtyä eteenpäin mutta ahdistaa aivan suunnattomasti kantaa kuollutta sisällään! :'( Parempaa onnea teille kaikille ja suurimmalla osallahan kaikki menee hyvin. Niin minäkin uskoin viimeiseen asti että kuuluisin enemmistöön mutta en kuulunut tässäkään.

Voi Alveol, tuollaista ei toivoisi ei niin kenellekään. Voimia jatkoon koko teidän perheelle ♥️.

Voi ei! Niin väärin.. Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan tuollaista. Voimia ja jaksamista uusiin yrityksiin <3

Muokattu viimeksi:
Alveol, suuret pahoittelut :sad001 Tiedän tuon tunteen niin hyvin. Toivottavasti lähtisi nyt tyhjentymään spontaanisti... Voimia sinne, toivotaan että ensi kerralla pieni jaksaa loppuun asti! :Heartred

Suuret pahoittelut Alveol! En voi edes kuvitella, miltä sinusta tuntuu :( Toivottavasti sulla on sielä ihana mies sua tukemassa. Toivotaan myös, että pääset jatkamaan elämää mahdollisimman pian eteenpäin.

Pahoittelut Alveol :sorry:

Maggie, kiitos! Itse en huomannut mitää eroa noissa raskauksissa :sad001 Aika salakavala on tuo tuulimuna, kun testit näyttää vahvaa plussaa, oireet kuten normaalissa raskaudessa ja kuitenkaa masussa ei kasva kuin tyhjä pussi:confused:
Mulla ei ollut edes tuota aavistusta, että jotain on pielessä... Tai siis jotenkin epäuskoinen olo oli, mutta niin oli myös koko tuon onnistuneen raskauden ajan :shy:

Kiitos myötätunnosta <3 Mies on paras mahdollinen ja yhdessä selvitään. Toivottavasti tämä ei hirveästi pitkittyisi että pääsisi eteenpäin siirtymään henkisesti ja fyysisesti. Sydäntä raastaa kun tunteella ajattelee. Järjellä kun ajattelee niin tämän vauvan ei ollut tarkoitus syntyä, ja parempi nyt kuin myöhemmin. Hyvää odotusaikaa tänne kaikille, me tullaan sitten myöhemmin perästä toivottavasti.

Voimia ja jaksamista Alveol. Hieno asenne sinulla. Toivottavasti pian saatte uuden pienen, joka jaksaa kasvaa syliin asti.

Mie yritin kuunnella tänään kotidopplerilla, mut en saanu mitään kuulumaan. Tiedän, et on ihan tavallista että näillä viikoilla ei vielä kuulu, mutta harmittaa silti ja miettii onko siellä sittenkään ketään?
Tänään rv 9+3

Takaisin