ultra

Annnika, sain eilen tilaamani dopplerin ja yritin kuunnella löytyisikö jo sydänääniä. Valehtelematta etsin varmaan 30min ennenkuin sain ihan hetkiseksi esiin yli 140 sykkeen ja pian se hävisi jo. Päätin kokeilla seuraavan kerran vasta muutaman viikon kuluttua uudelleen. Ei kannata huolestua. Muistan muuten edellisestä raskaudesta gynen sanoneen ensimmäisessä varhaisultrassa, että kohtu on alkuraskaudesta tavallisesta kallellaan hieman oikealle. Oikealta alhaalta löysinkin hetkellisesti pikkuisen sykkeen.

En oo kuullu mäkään :'( Eilen kokeilin, 10+2. En oo kyllä viittiny ettiä kauempaa ku ehkä viis minuuttia, etten stressaa itteeni ja sitä kautta vauvaa.

Ok, kiitos tiedosta. Vähän helpottaa omaa mieltä ☺️.
Sain myös tänään ajan ensimmäiseen ultraan! Pari viikkoa pitäisi jaksaa odottaa. Samalla tuli toinenkin ultra-aika (varmaan se rakenne?) sekä myös aika äitiyspoliklinikalle erikoislääkärille. Alkaa heti taas tuntumaan todellisemmalta tämä odotus.

Tänään käyty neuvolassa ja hoitaja yritti saada äänet kuuluviin. Varmasti yritti ainakin 10min ja ei löytynyt. Viikkoja 8+6(9+0neuvola). Ei kannata ressata vielä.

Pakko se oli varata aika yksityiselle ultraan. Oireet on jotenkin lieventyneet ja se huolestuttaa. En jaksa elää epätietoisuudessa et onko tuolla elämää. Että voi viikot mennä hitaasti vielä tässä kohtaa :smiley-angry003

Alveol, olen pahoillani menetyksestäsi <3 Mulla oli kanssa spontaani keskenmeno huhtikuussa, joka vuoti onneksi itsestään pois. Toivotaan, että saat lääkkeellisen tyhjennyksen nopeasti <3

Hyvää uutta vuotta naiset <3

Voi Alveol. :'( Todella ikävää. <3 Voimia!

Itseä jännittää hurjasti, huomenna ultra, rv 6+6 silloin. Ja haluisin sen dopplerinkin ostaa mutta varmaan vähän liian aikasin edes haaveilen käyttäväni sitä. <3 Sykkeitä odotellessa!

Tsemppiä täältäkin ultriin ellinorsu ja Maggie. ja toivottavasti kerrotte sen jälkeen ihania uutisia.

Oiiih, jännää!! Tsempit täältäkin :happy: Toivottavasti kaikki on hyvin!
Meillä ultra vasta 15.1. :banghead: Viikot sillon 7+6.

Tsemppiä ultriin, eiköhän sieltä tule hyviä uutisia :)

Meilläkin ultra vasta 12.1 silloin 7+6.

Mulla ruvennut tuleen nyt aika paljon oireita viimesen viikon aikana, joten enää ei huoleta niin paljoa. Tilasin lääkäriinkin ajan jouluna tän viikon torstaille, kun ei yhtään tuntunut siltä, että olis raskaana. Taidan silti mennä lääkäriin to, saa sit tunnustella, onko kohtu yhtään kasvanut.

Miten teillä kaikilla on ultrat jo! Mulla on eka neuvola 12.1, ja silloin siis 7+4.. ja ultrasta ei ollut vielä puhettakaan kun soittelin tuonne o_O

Yksityisellä voi käydä varhaisultrassa ja siellä varmaan moni on käynyt. H rvemmin julkisella puolella aletaan ultraamaan ennen nt-ultraa :) Itsellä nt-ultraa 19.1 ja varhaisultrassa käytiin muutama viikko sitten.

Täällä kyllä tosi moni käynyt/menossa varhaisultraan :) mullakin eka neuvola vasta19.1 ja ultraan meen vasta sillon normi 12 viikolla. Tosin pojan 2v neuvola viikon päästä niin aattelin sillon jo vähän itsestäni höpötellä myös:grin

Takaisin