ultra

Dopleria testattu mutta ei kuulunut kuin oma. Mutta näillä viikoilla ei kyllä ole itellä edes neuvolassa vielä kuulunut. Yritys jatkukoon :)
Kiitos tiedosta, ajattelin kans testailla torstaina, silloin 9+3

Meillä oli tänään eka neuvola. Ultrasta ei oltu puhuttu mitään, mutta niin vain terkkari sanoi että voidaan vilkaista vielä ultralla että viikot varmistuis. Masussa oli kaikki hyvin. :) Varhaisultraa ei oltu edes mietitty, mutta saatiin se kuitenkin. :) Viikkoja oli vähän vähemmän kuin luulin, nyt taitaa siis olla 7+4.

Saanko kysellä, että missä neuvolassa käyt? Mietin, että onkohan meillä sama neuvolantäti, ku siellä harvat alkaa ultraamaan ;)

Ultrassa käyty viikot piti paikkaansa ja yllätyksenä löytyi kaksi! Toiselta löydettiin kuitenkin vain syke. Pääsen kahden viikon päästä vielä uusinta ultraan niin katsotaan tilanne. Kuitenkin helpottunut ja hyvillä mielin, että vihdoin siellä oikeasti jonkun sydän lyö <3 itkin kyllä onnesta kun näin <3

7+1

ImageUploadedByVau Foorumi1451395993.550487.jpg

Tytsy, meillä oli sama tilanne, toisella ei ollut ruskuaispussia. Hävisikin sitten seuraavaan ultraan mennessä. Toivottavasti teillä käy paremmin :)

Ääk, miten sitä malttaa odottaa vielä kaksi viikkoa, että pääsee kurkkaamaan onko omassa masussa ketään kotona!? :) Ihania kuvia! Tilasin kotidopplerin Amazonilta ja maksoi postikuluineen n. 50€. Mulla on ollut sama aiemmissa raskauksissa ja edellisessä löysin sillä sydänäänet jo 9.viikolla. :)

Olen kahden vaiheilla matkustaisinko lahteen perhe-arteen varhais ultraan kun se siellä maksaa vaan 55€. Laskujen mukaan olen jo viikolla 8 joten pitäisi sykkeenkin jo kuulua, mutta samalla viikolla kun tein positiivisen testin tein myös kaksi negatiivista, joten mietin onkohan hedelmöittyminen tapahtunut myöhemmin ja viikot ei sittenkään täsmää. Ja siitähän vasta itku tulisi jos sieltä sen takia ei löytyisi. huh. ja raskauden pitäisi olla iloista aikaa ? No kaipa tämä myöhemmin iloksi muuttuu.. *sormet ristiin*

Hiivatti, samaa täällä kuumeilen. Voi että kun tulis se ultra päivä jo <3
Jouduin kaiken lisäksi siirtää ultraani parilla päivällä, että mahdollinen syke varmasti näkyisi. Tuun vähän teitä muita jäljessä, niin pääsen nyt sitten ekaan ultraan vasta pe 15.1

Voi ihanaa Tytsyy! Onnea sykkeistä. Ja pahoittelut, ettei toinen jaksanut, mutta eiköhän toinen ole sitkeä sissi! <3

Ja Autumn, samaa mietin, että haluaisin jo nauttia js iloita ja kyllä nyt usein sitäkin teen ja olen onnellinen raskaudesta, mutta silti haluis sen varmistuksen. Mä en malttais mitenkään viikolle 12. Tää ens maanantain ultrakin on jo piiiitkän odottamisen takana, ainakin siltä tuntuu. Sillon viikkoja 6+6 ovulaatiosta kaskettuna. Menkoista laskettuna olis viikko pari pidempään mutta tikutettu ovis ja sen alkuviikon folliultra kertoo, ettei hedelmöittyminen voinut olla aikaisemmin. Muutaman päivän heitto tietty on aina mahdollinen. :)

Mullakin vasta 12.1 ultra! Sillon pitäin olla noin 7+6 päiviä. Otan sen mieluiten tohon mahdollisimman lähelle 8+0 viikkoja jotta keskenmenon riski sykkeen löytymisen jälkeen olisi mahdollisimman pieni. Ajatelkaa, että täällä Norjassa eka kunnallinen ultra on vasta 18 viikolla eli rakenneultra! Jos on 38 tai yli niin sit tutkitaan kaikki mahdollinen mut ei muilta. Tämä on sellanen eettinen asia täällä. Mutta samahan se on, että se joutuu sitten miettimään itse mitä tekisi, jos 12 viikon kohdalla selviäisi jotakin. Yhdelle kaverille annettiin 1/100 mahdollisuus downin syndroomaan, jollain sitten ehdotettiin lapsivesitutkimusta. Siinä on kuitenkin 1/100 keskenmenon mahdollisuus, kaveri ei halunnut ottaa tätä riskiä ja terve lapsi syntyi. Vaikeita asioita.

Niinu, huhhuh! Mitäs jos vasta siellä todetaan joku vakava kehityshäiriö? Niin no kyllähän siinä vielä abortin voi tehä mutta on se tosi pitkällä jo :sad001 Kyllähän niitä joudutaan joskus Suomessakin tekemään ru:n jälkeen, tiiän yhen semmosen tyypin... Mä en kyllä mitenkään pystyis oottamaan sinne asti ilman ultraa! Miettikää jos onkin tuulimuna eikä tulis iteksiään pois? Tai muuten keskeytyny jo heti alussa :eek: Mulla ei ehtiny olla "kuin" kaks viikkoa kuolleena ja sitten vielä kaks viikkoa meni siitä ennenku pääsin lääkkeelliseen tyhjennykseen, eikä merkkiäkään että ois tulossa ite pois.

Nooh, ei se ultra kyllä omalla kohalla helpottanu murehtimista kun eiliseksi :rolleyes: Jotenkin niin epäuskoselle tuntuu vieläkin että siellä on oikeasti joku elossa! Liian paljon pelkäsin eilistä viime kertaisen perusteella,joku suojamekanismi varmaan vieläkin päällä... Aattelin käydä tän ja nt-ultran välissäkin ehkä vielä jonkun paniikkiultran, kuitenkin viisikin viikkoa voi olla seuraavaan. Äiti sano että "nyt kuule ootat vaan sinne asti niinku muutkin!" mutta mitäs jos en halua :p

Takaisin