ultra

Meilläkin on kotidoppleri, mutta en oo viel uskaltannu kokeilla, jos ei vaikka mitään kuulu, mutta ehkä sit täl viikol pitäisi... ☺️. Tänään rv 9+0

Minä kuulin ekan kerran rv 7+5. Kuuluu muuten tosi alhaalta ja itse joudun oikein kallistamaan anturia kohtua kohden (oisko noin 45 astetta vinossa), että saan kuulumaan. On se vaan ihana ääni kun sen löytää, alkuun kuuluu aina omat sykkeet, mutta ei sitä voi oikein omaan sotkea kun sen oikean löytää :).

Rv 8+3

Annnika, kannattaa kokeilla. Ja jos ei kuulu, niin itse ainakin ajattelin, että eihän he edes neuvolassa vielä näillä viikoilla kuuntele. Juuri sen vuoksi, ettei välttämättä saada vielä kuulumaan vaikka siellä sydän täysillä pumppaisikin. Itse aloitin dopplerin kanssa testailut viime viikolla ja vasta tänään pystyin varmaksi sanomaan, että äänen kuulen.

Tänään nähtiin pienen sydämen sykkivän :Heartred Viikkoja 7+0 mutta Kirppu vastasi arviolta 6+4, mikä ei oo terkkarista hälyttävää kun kuitenkin mittaaminen tässä vaiheessa vielä aika epätarkkaa ja ovulaatiostakaan tarkkaa tietoa ei oo. Hyvältä kuitenkin näyttää, 7,7 mm oli pituus. Vähän toki harmitti kun eka mittaus vastasi täsmälleen viikkoja, mutta kaikkee ei voi saada :grin Tää on jo meille puoli voittoo, kun viimeksi ar-ultrassa 7+5 tuli huonoja uutisia ja tätä pelättiin ja jännättiin hirveesti!

Uskaltaiskohan sitä itekin tänään kokeilla dopleria. Ihana olisi jos sais äänet kuulumaan <3
No niinpä! Meillä on mies vielä vähän sitä vastaan, että ei vielä, mutta ite en kyl malttaisi odottaa....

Aika lähekkäin Annika mennään näköjään, mulla viikkoja 9 ja 1 :) Ehkä sitä illalla voisi kokeilla, jos vaikka jotain kuuluisikin!

Jee. Ultrasta juuri tulleena: kaikki on hyvin ja sydän lyö hienosti :) viikkoja sikiön mitan mukaan 6+1 kun menkoista laskettuna 7+3. Eipä kai sillä väliä :D luulinpa vaan että vois olla viikot ennemminkin pidemmällä kun menkat olleet niin epäsäännölliset, ja jonkinlainen vuoto alkoi viikkoa ennen tuota kuukautisten "kunnon" alkupäivää josta olen laskenut.

6bc95e4473407364eac487720a40ced3
kyllä siellä joku puuhastelee <3

On tää uskomatonta :D toivon vaan että kaikki menisi hyvin. Miten sitä malttaa odotella, kun meidän piti kertoa tän ultran jälkeen vanhemmille ja parille ystävälle, mutta nyt taas tuntuu että tää on vasta niiiin alussa..

Onnea muillekin ihanista ultrakuulumisista! :happy: Kyllä siinä itelläkin pikku itkut pääsi kun terkkari sano että kyllä täällä syke on, oli se lepatus niin ihmeellinen :Heartred Kumpa tyypit pysyis mukana loppuun asti!

Meillä oli tänään eka neuvola. Ultrasta ei oltu puhuttu mitään, mutta niin vain terkkari sanoi että voidaan vilkaista vielä ultralla että viikot varmistuis. Masussa oli kaikki hyvin. :) Varhaisultraa ei oltu edes mietitty, mutta saatiin se kuitenkin. :) Viikkoja oli vähän vähemmän kuin luulin, nyt taitaa siis olla 7+4.

Takaisin