Oulun terveystalolla olin. Oma asuinkuntani ostaa palvelun heiltä.Onko nää 3d kuvat olleet yksityisellä? Ihana kuva enkelilapsi! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oulun terveystalolla olin. Oma asuinkuntani ostaa palvelun heiltä.Onko nää 3d kuvat olleet yksityisellä? Ihana kuva enkelilapsi! :)
Täällä mietitään kovasti osallistutaanko seulontoihin vai ei. Jotenkin aiemmin pidin itsestään selvänä, että kaikki seulonnat vain läpi mitä annetaan. Nyt sitten hirvittää jos niissä paljastuukin jotain vakavaa. Miten sitten osaisi päättää mitä tekee. Omalla kohdalla vaikuttaa sekin, että olen ollut vaikeavammaisten parissa töissä pitkään. Toisaalta harvoinhan noissa mitään vakavaa ilmenee.. mutta.. onneksi on vielä 2vk aikaa np-ultraan. Ehtii tässä vielä miettiä.
Mua hirvittää ajatus VAIKEASTI vammaisesta lapsesta. Mä en usko, että voisin koskaan tarjota lapselle tarpeeksi. Enkä tiedä voisiko hän koskaan tuntea itseään oikeasti onnelliseksi, kun jää niin paljosta paitsi muihin verrattuna. Ja kauhistuttaa se, mitä vaikeavammaisuus tekisi omalle elämälleni, parisuhteelle, jaksamiselle, perheen muille lapsille, omalle ajalle... Katsoin just dokumentin vaikeasti vammaisen perheestä. Kyllä se vaan oli kurja katsoa perheen elämää. Vaikka monet perheet hienosti pärjää positiivisuudella ja läheisten avulla ja pystyy kääntämään vaikeavammaisuuden vahvuudeksi, en vaan itseäni pysty kuvittelemaan tuohon osaan...Mä en oo oikeastaan ikinä ollut tekemisissä vammaisten kanssa. Siks ajatus vammaisesta lapsesta on jotenkin pelottava :/ Toki sitäkin varmasti rakastaisi ihan kun tervettä lasta, mutten tiiä, miten osaisin elää vammaisen lapsen kanssa.