ultra

Meillä oli myös ultra-lapussa maininta, että lapset eivät ole tervetulleita. Uskoisin siinä myös olevan se, että siellä yritetään saada äiti rentoutumaan ja jos sattuiskin lapsi huutamaan äitiä niin ei taitais missään huoneessa kukaan rentoutua. Meillä esikoinen on rauhallinen, mutta todella tarkkaavainen ja miettii hyvin tarkasti asioita. Voisin kuvitella, että huuto tulis kun luulis, että äitiin sattuu kun vauvaa katsottais. Meillä ei myöskään vauvasta puhuta hänen kuullen, jottei koko kylä kuule uutisia niin siinä oliskin selittämistä, että kukas se sieltä ruudulta kurkkii.

Meillä oli tänään nt-ultra! ImageUploadedByVau Foorumi1452887904.840511.jpg
Hieman huvitti, kun kätilö käski mua välillä pomppimaan tasajalkaa, että tyyppi kääntyisi ja sais kunnon mitat ja etenkin sen niskaturvotuksen katsottua. Kaikki siis hyvin.

Meillä tänään ultrassa ei kunnon kuvaa saatu, ja mittainen on about . Tää pikkukaveri oli niin jemmassa ettei kunnon kuvaakaan saatu.
Vastasi kuitenkin 9+2, 2,5cm
Rakas ♡
Tai tää lääkäri on joltain muulta alalta just tullut :D

Liitteet

• 20160115_181505.jpg
    20160115_181505.jpg
    226.1 KB · Katsottu: 79
Meillä varhaisultra onnistuneesti takana! Pieni sydän sykki vimmatusti ja kaikki oli hyvin :Heartred
Sellanen ylläri viikkojen suhteen, että lukemat ovatkin vasta 6+6 :wideyed: Laskettu aika siirtyi siis syyskuun puolelle (3.9.). Jään kuitenkin mielelläni myös tänne elokuisiin pyörimään, koska esikoinenkin syntyi 4päivää ennen laskettua niin ehkä tämäkin tahtoo maailmaan hieman aikaisemmin...:rolleyes:

Mulle tehtiin esikoisen aikaan nt-ultra vatsan päältä ja reilun viikon päästä osaan vastata miten tällä kertaa :).

Miulle tehtiin ekassa raskaudessa nt-ultra vatsan päältä. Nyt yritettiin myös vatsan päältä, mutta koska miulla on pystyssä oleva sektioarpi, niin se jotenkin varjosti niin paljon, että tehtiin nyt sitten alakautta.

Mulle on tehty myös nt-ultra alakautta. Meille ainakin sanottiin, ettei vielä alussa saada kunnon mittoja ja tarpeeksi selvää kuvaa sikiöstä, jos tehdään vatsan päältä..:confused:

Mulle on tehty myös nt-ultra alakautta. Meille ainakin sanottiin, ettei vielä alussa saada kunnon mittoja ja tarpeeksi selvää kuvaa sikiöstä, jos tehdään vatsan päältä..:confused:
Mulle sanottiin ihan samoin, aloitettiin siis alakautta, mutta katsottiin myös mahan päältä. Sama juttu kuutos- ja ysiviikolla. Vähän erilaisen kulman sai ja ainahan sieltä mahan päältäkin jotain näkyy :) Nt-ultrassa saatiin aika kaunis kuva masun päältä.

Meille sanottiin perusteluks sama :)

Miulle tehtii viimeeks mahan päältä..

Meillä oli viime maanantaina ensimmäinen ultra. LA oli ensin 1.8., muuttui 4.8. Menen kontrolli-ultraukseen helmikuun 1. päivä kun ensimmäisessä ultrassa viikkoja olikin vasta 10+4 ja napatyvi oli vielä löysä.
Meillä oli esikoinen mukana, lähetteessä ei kielletty lapsen mukaan ottamista.

Takaisin