ultra

LaRa mites nyt? Onko teillä uusi aika?

Minä kävin silloin 17.12 ultrassa (viikkoja ehkä 6? Tai vähemmän) ja meillä myös näkyi se sikiöpussi vai mikä se on, mutta sikiökaikua ei saatu.. :sad010 Kirjoittelinkin tästä tuolla Joulukuun höpinöissä vain..
Meillä uusi aika 28.12 sitten varmistuu, mutta kyllä oma olo on jo niin varma että tuulimuna.. :sad001

Voimia LaRa sinulle ihan hirveästi :Heartred:Heartred:Heartred

Voi ei Lara :"( ihan hirveetä, voimia! <3 tuota itsekin pelkään ensi viikolla käyväksi! :(

IMG_20151221_154240.jpg Lara pahoittelut ja voimia :(

Meiltä myös oli toinen sikiö hävinnyt. Surettaa, mutta onhan tämä kaikin puolin helpompaa yhden kanssa. Kaveri vastasi viikkoja 9+0 ja heilutteli pieniä kinttujaan hurjasti. On niin syyllinen olo, ettei nyt täysipainoisesti osaa iloita tosta pötköstä.

LaRa, ei oo totta <3 Voimia <3

Muilla onnea ihanista ultrakuulumisista <3 Itse sain ekan ultra-ajan just ja se olis tammikuun ekalla viikolla :)

Oho, varasin kanssa alustavasti ajan yksityiselle :) hetu92 tiedoksi ja muillekin toki jos täälläpäin asustelee, jkl:ssä semmoinen kun österback, hinta 130e (vai 120, no kuitenkin siinä main).
Tu

Tiedätkö, tuleeko tuohon päälle käynti-/toimistomaksuja vai sisältääkö tuo jo sen?

Me käytiin esikoisesta varhaisultrassa ja silloin oli tuplat matkassa, np-ultrasta löytyi sitte enää yksi. Nyt näen unta koko ajan tuplista ja keskosvauvoista niin jotenkin kutkuttaisi käydä katsomassa tästä tilanne. Toisaalta, enää olisi 5vkoa noin np -ultraan, ei vaan malttaisi odottaa.

LaRa, voimia! On niiiin epäreiluja tuommoiset tuulimunat, keskeytyneet keskenmenot ym. :(

Voi ei merivesiväri! Mun kaverilla kävi myös noin. Oikein ihana tyttönen tuli siitä selvinneestä.

Lilyee, onneksi joukkoon mahtuu myös hyviä uutisia :) onnea! Toivottavasti pysyy matkassa mukana :)

Voi LaRa, PikkuPaapu ja Merivesiväri! <3 <3 <3 Ikävää kuin noin monella epätietoisuutta ja menetystäkin. Voimia! <3 Itsellä ultra edessä 4.1. Sinne asti pitäisi sinnitellä. Nyt rv 4+6

Oliko teillä jotain merkkiä noista, jotain tuntemuksia tai vuotoja tai sitten ei mitään tuntoja?? Et mistä ois voinu aavistaa? Vai eikö sitä vain tiedä mistään?

Takaisin