Itikoita ei välttämättä vielä juhannuksen jälkeen ole. Kilpisjärvellä esim. on vielä reilu puolimetriä lunta tällä hetkellä.
Ai kauheeta! :D :D toivottavasti heinäkuussa jo kesä :D toisaalt oon mä aina talvellaki halunu lapis käydä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itikoita ei välttämättä vielä juhannuksen jälkeen ole. Kilpisjärvellä esim. on vielä reilu puolimetriä lunta tällä hetkellä.
Pitääkin kunnolla tutustua matkavakuutuksiin! Yleensä ollaan otettu Eurooppalaiselta. Viime vuonna ekaa kertaa päästiin kokeilee käytännössä matkavakuutusta, kun lapsi sairastui vesirokkoon Kreikan loman lopuksi. Mä jäin lapsen kanssa ylimääräiseksi viikoksi parantelemaan sinne ja mies lensi kotiin.
Silloin ainakin kaikki toimi Eurooppalaisen kanssa upeasti! :) helpotti omaa oloa ja tuskaa, että vakuutusyhtiön kanssa oli niin helppoa ja ongelmatonta hoitaa asiat.
Vauvalle haetaan syntymättömän lapsen vakuutus heti kun mahdollista. Esikoisella on vakuutus op:ssa, joten sieltä varmaan lähdetään katselemaan. Meillä ainakin op:n kanssa kaikki toiminu hienosti :)
Jos on hyviä vinkkejä matkavakuutuksen suhteen, niin kertokaa!
Ifistä vauvavakuutuksen saa aikasintaan RV12 jälkeen! Sieltä otettiin esikoiselle ja otetaan nytkin! Vauvavakuutusta voit hakea jo raskausviikon 12 jälkeen, mutta viimeistään 2 kuukautta ennen laskettua aikaa. Hakeminen edellyttää 9. raskausviikon jälkeen tehtyä ultraäänitutkimusta.
https://www.if.fi/web/fi/henkiloasiakkaat/vakuutuksemme/vauvavakuutus/pages/esittely.aspx
Kiitos! :) mun pitää kyl tsekkaa tää vaikka ehkä haluisin op:lta toisellekin lapselle, mut jotenki nyt ajattelen et matkalla olis kiva olla vakuutus mulla ja vauvalla :)
Kirjoittelinkin jo tuonne nt-ultra ketjuun. Kiitos Bettie huolehtimisesta, lämmitti mieltäOnko Iskalltilla kaikki hyvin? Ei oo kuulunu mitään hetkeen, tai ei ainakaan mun silmiin ole osunut. Tänään kait hänellä olisi ultra?
Mulla on huomenna eka ultra! Jännittää.. onkohan siellä ketään? :D en usko ennen kuin näen..