Mä oon hus alueella eikä tullutHUS alueella tulee molemmat ajat samalla kertaa kirjeenä kotio.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon hus alueella eikä tullutHUS alueella tulee molemmat ajat samalla kertaa kirjeenä kotio.
Eiks oo hyvä et on enne kesälomaa? :)
Mulka just yks viikko ollu jo lomaa ja 2 viikkoo jäljellä rakenteen jälkee. Mulla just rv 20+0 on sunnuntai ni meni sit siihe alkavalle viikolle ni otettiin heti se maanantai 20+1 et sen jälkee voidaa lähtee meidä loma matkalle lappii ku ulkomaille ei uskallettu lähtee. Tosin mun äiti jo huolehti onks hyvä lähtee pitkälle automatkalle ettei tuu veritulppaa sit! Hmm... nooh pysähdellää paljon ku aateltii sellast road trippii et tutustutaa eri paikkoihin ja olis kiva käydä sit norjan puolella myös :)
Kiitos! Hyvä pointti
Tollain on kyllä varmaan fiksuinta. Varmistetaan et varmasti kaikki on kondiksessa.Mä oon käynyt ennen ulkomaan matkoja neuvolan lääkärin tarkistuksessa pyytämässä siunauksen matkaan. On sitten samalla tehnyt todistuksen missä luki mitkä vk ja onko ollut jotn
Rita, muistelin et asut täs aika lähellä ja ilmeisesti meet myös Hyvinkäälle ultraan?
Meillä ainakin siellä nt-ultrassa varattiin aika rakenneultraan :) ja oli ihan loistava kun pääs päivään vaikuttaa!
Mulla on tasan rv 20+0 se ultra ja seuraavana päivänä lähdetään ulkomaille.
Mä en ajatellu et tarttis mitää todistusta puolessa välissä. Tai sen kummempaa tarkistusta pitää miettiä käviskö jossain, tuskin tarvitsee viel tässä vaihees.
Mä oon hus alueella eikä tullut
Rita, muistelin et asut täs aika lähellä ja ilmeisesti meet myös Hyvinkäälle ultraan?
Meillä ainakin siellä nt-ultrassa varattiin aika rakenneultraan :) ja oli ihan loistava kun pääs päivään vaikuttaa!
Mä en ajatellu et tarttis mitää todistusta puolessa välissä. Tai sen kummempaa tarkistusta pitää miettiä käviskö jossain, tuskin tarvitsee viel tässä vaihees.
Eiks oo hyvä et on enne kesälomaa? :)
Mulka just yks viikko ollu jo lomaa ja 2 viikkoo jäljellä rakenteen jälkee. Mulla just rv 20+0 on sunnuntai ni meni sit siihe alkavalle viikolle ni otettiin heti se maanantai 20+1 et sen jälkee voidaa lähtee meidä loma matkalle lappii ku ulkomaille ei uskallettu lähtee. Tosin mun äiti jo huolehti onks hyvä lähtee pitkälle automatkalle ettei tuu veritulppaa sit! Hmm... nooh pysähdellää paljon ku aateltii sellast road trippii et tutustutaa eri paikkoihin ja olis kiva käydä sit norjan puolella myös :)
Joo Keravalla asutaan ja menen Hyvinkäälle :) okeit, kai he siellä sitten kertovat rakenneultraan ajanRita, muistelin et asut täs aika lähellä ja ilmeisesti meet myös Hyvinkäälle ultraan?
HUS alueella tulee molemmat ajat samalla kertaa kirjeenä kotio.
Kardulla
Mä olin esikoisen odotusaikaan elokuun Lapissa vaeltemassa miehen kanssa parisen viikkoa! Esikoinen syntyi joulukuussa myöskin.
Nukuttiin pakussa, missä takatilassa oli parisänky. Peseydyimme järvissä/joissa, kerran saunassa.
Hyvin sitä jaksoi istua ja vaellella. Tuli käytyä Kuusamossa karhunkierros ja muutama muukin, Posiolla Korouoma, Levillä, Kilpisjärvellä se 3 valtakunnan raja ja Saanalle kiipeäminen, Inarissa joitakin pätkiä ja ja ja. Oli kyllä huippureissu, koska nyt ei ihan heti päästä uudestaan, esikko 2,5 ja uus tulee taas jouluna! Mutta kyllä sinne vielä lasten kanssakin mennään
Mä olin viime kesänä Lapissa ja Norjassa rv 25-27 eikä matkustaminen ollu sen vaikeempaa kun ei raskaana tosin pieniä pysähdyksiä kannattaa tehdä missä pääsee jalottelemaan ja välttää alaselän jumiutumisen :) Nukuttiin viikko teltassa ja peseydyttiin leirintäalueilla, oli kyllä mahtava reissu ainut etten pystyny hirveesti liitoskipujen kaa vaeltaa. Ollaan nyt juhannuksen jälkeen lähdössä Lapöiin ja sieltä Norjan puolelle, haaveena ois nyt päästä vaeltaa enemmän kun on viikkoja vähemmän ku viime reissulla, esikoinen kulkee repussa selässä Ukki vaan kovasti varotteli ettei kannata itikoiden takia viettää suomen Lapissa paljoo lomasta mielummin Norjan puolella missä ei oo itikoita, tosin täl kertaa meillä on asuntoauto käytössä :)
Joo siis oon kattonu, että lennetään Tui:lla ja niillä vasta rv 28 tarvitaan todistuksia :) toki jos alan tästä paisumaan ku pullataikina, ni täytyy harkita
Saako neuvolasta jotain todistusta vai täytyykö mennä ihan lääkäriin?
Mitenköhä matkavakuutukset? Ei varmaan kata, jos jotain raskauteen liittyvää ilmenis matkalla
Joo siis oon kattonu, että lennetään Tui:lla ja niillä vasta rv 28 tarvitaan todistuksia :) toki jos alan tästä paisumaan ku pullataikina, ni täytyy harkita
Saako neuvolasta jotain todistusta vai täytyykö mennä ihan lääkäriin?
Mitenköhä matkavakuutukset? Ei varmaan kata, jos jotain raskauteen liittyvää ilmenis matkalla
Neuvolasta mä en ainakaan saanut esikoisen aikaan. Puhumattakaan että olisivat saaneet sen englanniksi :D kävin yksityisellä eikä sekään tehnyt edes sisätutkimusta vaikka vkoja oli +30 ja reissu Jenkkeihin.
Otatteko vauvalle vakuutuksen ja missäs vaiheessa sen saikaan? Se oisi kattanut meillä tuolloin Jenkkireissulla kaiken paitsi synnytyksen ja kuljetuksia Suomeen jne. Suosittelen kanssa soittamaan vakuutusyhtiöön ja kysymään mitä tässä tilanteessa kuuluu omaan matkavakutukseen, jos sellainen on :)
Otan jo raskauden aikana tällekkin. Heti kun sen raskaustodistuksen saa nva. Ja rakenneultran taisi op vaatia ensin.
Mä olin viime kesänä Lapissa ja Norjassa rv 25-27 eikä matkustaminen ollu sen vaikeempaa kun ei raskaana tosin pieniä pysähdyksiä kannattaa tehdä missä pääsee jalottelemaan ja välttää alaselän jumiutumisen :) Nukuttiin viikko teltassa ja peseydyttiin leirintäalueilla, oli kyllä mahtava reissu ainut etten pystyny hirveesti liitoskipujen kaa vaeltaa. Ollaan nyt juhannuksen jälkeen lähdössä Lapöiin ja sieltä Norjan puolelle, haaveena ois nyt päästä vaeltaa enemmän kun on viikkoja vähemmän ku viime reissulla, esikoinen kulkee repussa selässä Ukki vaan kovasti varotteli ettei kannata itikoiden takia viettää suomen Lapissa paljoo lomasta mielummin Norjan puolella missä ei oo itikoita, tosin täl kertaa meillä on asuntoauto käytössä :)