myttö78, tiedän tunteen, kun ensin sanotaan jotain ja sitten sanotaanki, että ei se mitään ole. Ei kai sitä voi sitten itte vain olla normaallisti, ku ehtii pelästyä. Sitä kun haluaa, että oma pienuinen on täydellinen ja tietenkin se täydellinen onkin, vaikka mikä ois. Meillä ultrattiin parikin kertaa kun pojan toinen jalkaterä oli vinossa. Minähän sitä sitten itkeskelin yksin, että en mä halua, että sen jalassa on jotain vikaa ja että johtuuko se musta. No itkut loppui siihen, kun mun mies alkoi kertoa, että hänen mielestään on ihanaa, että pojalla on jo kohdussa samanlaiset jalat ku äitillään. Mies ei ollu ees tienny, että olin asiaa itkeskelly, vaan hän alkoi ihan vain selittää, mitä oli itte ajatellut. Sanoi kerran sängyssä, että katto ny, sä pidät aina jalkateriäs tuollei vinottain ja poika pitää samalla tavalla [:D] No vipassa ultrassa ne kuitenkin sanoi, että todennäköisesti jalat on ihan normaalit, kun poika syntyy... Sen näkeekin sitten. Toivon parasta ja jos ne on kampurat, niin toivotaan, että ne saa helposti korjattua. Täydellinen se on kuitenkin <3