Sassykissalle jaksamisia ja toivottavasti kaikki etenee hyvin [:)]
Itse olin tänään neuvolassa aamulla ja painoa oli tullu vähän, joten nyt ollaan jo lähtöpainosta 1kg plussalla [:D]
Poika oli taas aktiivinen ja potkutti koko neuvolan ajan, sydänäänet oli 140 ja ollut jo viitisen viikkoa pää alaspäin.
Mun hempat oli hyvät ja rauta arvotkin oli noussu yli 130. Kohtu oli kasvanu ihan hyvin sf 28. Elikkäs täällä kaikki mennyt vain oikein loistavasti.
Edelleenkään ei neuvolassa mitään puhetta mistään valmennuksista, joten näkee nyt tuleeko täällä edes sellaisia. Seuraava käynti kolmen viikon päähän ja sitten arvioidaankin taas hiukan kuinka meidän poika on kasvanu.
Onko teillä ollu kuinka sama neuvolatäti? Meillä vaihtuu melkein joka kerta ja oikeestaan se ärsyttää mua yli kovaa. Ois paljon kivempaa jos ois suunnilleen koko ajan sama neuvolatäti niin ei tarviis aina selittää kaikkea uudestaan ja se tietäis ees hiukan, että missä mennään. Nyt ei tee ees mieli selittää niille mitään, pakolliset vaan kerron ku kysyvät, ku tulee sellainen tunne, että mitähän hittoa se tuollekin kuuluu, ku ei se niitä mihinkää kirjaa ja sitten joudun vaan selittää kaiken uudestaan aina. Ääh... jokseenki vaan rasittavaa [:D]