Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nausicaälle onnea mukavista ultra uutisista ja Mandalle tervetuloa! :happy:

Mitenköhän Hope-n ar kuulumiset? :facepalm:

Meillä meno ar- ultraan huomenna aamulla, huh kun jännittää! :wideyed:

Kiitos aBu! :)

Baby pää muistaa näköjään huonosti, Hope-llakin huomenna! Tsemppiä siis Hopellekkkin!:joyful: Toivotaan hyviä kuulumisia!

MiniMami: Joo oon menossa tänään! :rolleyes: Mutta sitä ennen pitäisi malttaa vielä olla päivä töissä, joten illasta laitan sitten kuulumisia. Ajattelin että siltä varalta jos tulisi huonoja uutisia niin pakko ottaa aika töiden jälkeen eikä ennen sitä. Tsemppiä myös sinne ja kerro sitten miten meni :)

Eka neuvola takana ja normijutut läpi käyty. Jipii, vain yksi sokerirasitus, vaika ikä ja bmi toisin sanoo. Esikko kuitenni synty normi kokosena ja sillo arvot oli hyvät nii ei tarvi ravata. Ja näkyyhän se pissassa jo sokeri nousee.
Jännä huomata kui vähä nuit käyntei on. nyt labrat rv 10, Nt rv 12, lekuri rv 14-15 ja seukki neuvola 11.5. Toki jos tarve väliin saa ajan, mut näi meillä toisessa raskaudessa :)

Mä ku kävin neuvolas ja edellises raskaaudes oli raaskausdiabetes kun keskimmäinen arvo heitti yhel arvol ja mul oli koko ajan arvot hyvät ja vauva ei edes ollu iso. Mun sit pitäs kahesti käydä. En ite nää tarpeelliseks edes kahteen otteesee käydä. Tuntuu nii epäreilult. Muutenki on kammo ku sormee pistää niin ei ollu helppoo alkaa ite pistelee.

Mä niin toivon, ettei mulle iske raskaussdiabetestä. Siinä vaiheessa kyllä heitän hanskat tiskiin! En voisi kuvitellakaan piikittäväni itseäni. Hyh. Pelkkä verikokeen otto on aivan tuskaa, puhumattakaan jos täytyy itse itseään tyrkkiä neulalla. Ei tule kauppoja! :D

Onnea Ruskalle iloisista uutisista! :)

Selvittiin hengissä ultrasta, omar sykkeet oli varmaa huikeat, sen verran jännitti! Miehellä kostui silmät!

Matkasta löytyi viikkoja vastaava papunen ja sydänkin siellä jo jyskytti vimmatusti! Kaikki hyvin muutenkin! :Heartred

Hienoja ultrakuulumisia taas, onnea kaikille!!! :smiley-bounce016

Hopelle tsempit iltapäivän ultraan!!!

Mä ajattelin nyt jättää sokerirasituksen väliin. Ekasta en käynyt (se ikäuudistus, että yli 25-vuotiaat käy, tuli vasta myöhemmin). Tokasta ei ollut tarkoitus käydä, mutta saivat ylipuhuttua kuitenkin menemään myöhemmillä viikoilla, kun erikoisseurannassa olin. Eihän niissä arvoisaa mitään ollut. Lapset olleet alle 3,5-kiloisia. Niin nyt tosiaan en viitsi turhaan itseäni sillä kiusata. Käytän sen ajan johonkin muuhun! o_O

Mulla oli ekassa raskaudessa raskausdiabetes ja varmaan on tässä tokassakin. En jaksa stressata tätäkään asiaa :)

Neuvolalääkärissä käyty ja meni kyllä vaan hermo, kun oli niin turha reissu. Terkkari otti verikokeet ja lääkärin gynetutkimus kesti noin 1,5 minuuttia. Se oli siinä. Hirveä vaiva, että töistä pääsee paikalle ja matkoihin ja parkkipaikan etsimiseen meni enemmän aikaa kun itse lääkärissä käyntiin. Tiesin, ettei täällä ole neuvolassa ultraa ja sydänääniä ei kuunnella vielä näin aikaisilla viikoilla, mutta tuo tuntui kyllä täysin ajan haaskaukselta muutenkin. Sokerirasitukseen pitäisi täälläkin mennä parin viikon sisään, yök :grumpy:

Ai teillä on jon_na näin aikasin jo lääkärikin?

Kuullostaapa pikaiselta tosiaan käynti. Mut mitäpä sitä aikailemaan jos hommat hallussa :P

Kyllä siellä masussa on oikeeta elämää <3 la siirty nyt ainakin viikolla. Oli hankala mitata kun oli niin "syvällä" eikä lääkärikään ollut varma kumpi on pää ja kumpi peppu :D masun päältä tehtiinkin tää ultra. Mut nyt voi hyvillä mielin olla raskaana, kun itse näki sydämen lyövän ja pääsi mies ja esikoinenkin mukaan <3

Joo mulla on nyt ollut jotenkin tosi aikasin kaikki. Ymmärtääkseni täälläkin pitäisi olla ensimmäinen neuvola noin rv8-9 ja lääkäri siitä viikon-pari jälkeen. Mulla on nyt vasta 7+4 ja molemmat käyty.

Onnea Suski88 hyvistä uutisista! :)

Siellä se pienen sydän sykki! Viikkoja on kasassa arviolta 6+4 mikä heittää parilla päivällä sitä mitä olin ite laskenut. En vaan voi uskoa että siellä oikeasti tällä kertaa oli elämää! <3 gyne oli vähän erikoinen enkä siltä saanu paljoa irti. Jostain kystasta se puhu mistä pitää sanoa jatkossa jos ne ihmettelee. En ymmärtänyt ihan, sen verran paniikissa olin, mutta ei ilmeisesti mitään vakavaa. Ajattelin nyt kuitenkin pitää sen neuvola-ajan ens viikolla mikä oli sovittuna. Sillon pitäis olla viikkoja kasassa 8+0.

Takaisin