Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon edelleen sitä mieltä, että ensi viikolla painen neuvolaan ja pyydän kuuntelemaan. Sillon kuitenkin 10+ vkot, niin pitäisi kuulua. Kun näitä kipuja en meinaa kärsiä, jos siellä ei kukaan majaile.. Keskenmenot kuitenkin sen verran yleisiä..

Mulla olis perjantaina eka neuvola. Appiukko tulee vahtimaan esikoista siksi aikaa, niin pääsen rauhassa ensikäynnille, ku siel kuitenkin menee aikaa. Viikkoja perjantaina 10+1, toivon että kuunnellaan sydänääniä. Viimeks 10+5 kuului, mutta pitkään kesti löytää, kun oli istukka edessä :)

Heippa!:):)
Minulla oli tänään ensimmäinen ultra ja siirty la. tänne syyskuisiin. Ovulaatio on ollut myöhäinen. Huhhuh siirryin rv.10+5 taaksepäin rv.8+2.:):shy::Heartpink Aika paljon,mut ei se mitään tiesin sen vähän siirtyvän. 3.3 on sitte se ensimmäinen ultra. Nyt vaan ajatukset hetkeks johkuu muualle ku raskautee. En kyl taho uskoo et oon vasta 8+2,ku vatsa tuntuu niin selkeesti ja oireita on ollu paljon jo neljän viikon ajan. Mut elämä on ihmeellistä!:grin Kaikille onnea ja hyvinvointii.:hilarious:

Aika pitkälle heitti Mandalla viikot. No mut jos kaikki kerta hyvin, niin eipähän siinä mitään.
Tervetuloa syyskuisiin joka tapauksessa :)

Kiitoksia kaikille! Lääkäril oli kyl vähän vaikee mittailla ku kohtu taaksepäin kallistunu/hankala asento,mut näil mennää. Mun mielestä se ei kyl mitannu oikein,oon ainaki viikon pitemmällä.:grin No joo turha se kait on lekurinkaa väitellä,onneks 4 viikon päästä on sitte uus aika ja saa varmistusta.

Hei mielenkiinnosta kyselen, te jotka ootte jo ollu ultrassa! Päätettiin nyt mennä yksityiselle alkuraskauden ultraan. Aika on keskiviikkona ja sillon 9+0 menkoista laskettuna. Tässä pohdin että pitäisikö henkisesti varautua, että se tehdään alakautta vai vatsan päältä. :D mitä kautta teillä on noi alkuraskauden ultrat tehty?

Päivystyksessä yrittivät ultrata päältä, mutta joutuivat kuitenkin tekemään alakautta.

Entäs miten nt-ultrassa ? Vaikka eihän sillä mitää väliä ole ku onhan se mies ennenki nähny alasti :D

Kaverin nt-ultrakin tehtiin alakautta, kohtu oli taaksepäin kallellaan eikä päältä näkyny mitään. Sama kohtalo lienee itsellä edellä

Miullaki ar ultrat tehty alakautta ja nt:ssä joutu lopulta ottaa mittoja myös alakautta ku esikko olo silloin jo jääräpää ja päätti tehä kaiken hankalaksi. Mut ilmeisimmin nt tehdään vatsan päältä jos vaan onnistuu. Jälkikäteen sainkin vinki et seuraavaa kertaa varten kannattaa vetää vähän suklaata ennen nt ultraa niin kaveri vois olla aktiivisempi.

Kaikki ar-ultrat tehty mulle alakautta, mutta np-ultrat vaihtelevasti alakautta ja vatsan päältä. :)

Tänään oli eka neuvola. Perusmeiningit ja kiva kun sama terkka kuin esikoistakin odottaessa. :) verenpaineet ja hemppa oli hyvät, paino jo vähän noussut. Nt-ultra varattiin pe 27.2. Lääkärille puolestaan jo 19.2. Ja täälläkin pitää käydä labrassa verikokeet ja samalla viedään pissanäyte, se mulla tuli 23.2. Seulontaverikokeen (trisomia) päätin tälläkin kertaa jättää väliin.

Ensimmäinen neuvola käytynä. Ja sieltä löytyi onneksi ultra :). Ihan mahan päältä katsottiin (rv 8+4), en usko, että neuvolan täti olisi alkanutkaan tutkia sisäkautta... Siellä pieni näkyi ja sydämen sykekin löytyi :) :Heartpink
Huomenna pitäisi sitten soittaa ja varata varsinainen ultra viikolle 12.

Takaisin