Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös ensimmäinen neuvolakäynti takana. Kaksi tuntia turistiin ja tutustuttiin. Siirrettiin arvioitua laskettua perjantaisen varhaisultran perusteella 11.9. ja nyt siis olis kasassa 6+4. Kolmen viikon päästä olis vuorossa verikoe ja sitte 12 viikolla vasta ultra. saa kuulemma käydä kuunteluttamassa sydäntä jo aikaisemmin, jos iskee epätoivo odottamisen kanssa :D saatiin kolme eri kirjaa joita voi tässä odotellessa lueskellessa ja tietty neuvolakortti. Meillä on ihana neuvolatäti mikä ainaki omaa mieltä rauhottaa ja paljon! :)

Täällä ensimmäinen neuvola on vasta 2.3 jolloin viikkoja pitäis olla kasassa 9+5. Sinne asti pitäis malttaa odottaa. Toivon että sydänääniä koitettaisiin kuunnella että sais jotain varmuutta koko raskauteen kun olen semmonnoinen murehtis. Ensimmäistä ultra ei ole vielä edes tiedossa neuvolassa sitten varataan.. Kamalaa tämä odottaminen!

Tiedättekö minkä hintaista ar ultrat ovat pääkaupunkiseudulla? Kiinnostaisi mennä mutta en tiedä minne kannattaisi mennä.

Turussa on 100e halvin ja kallein lienee 200e pinnassa. Voisi olettaa, ettei pks:lla ainakaan halvemmalla selviä..? :s

Bebe femedassa selvisin ainakin syksyllä 70 eurolla, jos varatessa pyydät halvinta lääkäriä niin voit saada edullisen ultran :) saatiin myös syksyllä kelakorvaus suoraan ilman korvausta hinta olisi ollut muistaakseni 90 euroa. Ei sekään paha, palvelu oli hyvää ja asiantuntevaa ollaan menossa taas femedaan :)

Mä oon menossa samaan paikkaa kuin Vauvahaaveilija. Samalla gynellä olen käynyt ultraamassa jo vuodesta 2007. :) Edullinen on, aina maksanut maksimissaan 70€. Ens vkolla aika.

Tampereella Fertinovassa (ent. Ava klinikka) ultra 91,50€. Helsingissä on mun mielestä myös fertinova.

Minä sain ekan neuvolan vasta 10+3, ja kuinka ollakaan se on 13.perjantai!! :wtf

Onneks en oo taikauskonen. Voihan hyvin olla, että meille tuo päivä tuleekin olemaan onnenpäivä. Tai sit ei. Saas nähdä. :nailbiting:

Mulle ei oo koskaan tapahtunu mitää kamalaa pe 13.pv :) Mutta useempikin hyvä juttu on! Liity kerhoon :D

Mulla on nt-ultra pe 13. päivä. Toivon pääseväni kans Aarian kerhoon. :D

Huh, sulla on miuk vielä paljon jännempi asia käsillä sillon. Eiköhän se onnenpäivä ole meille molemmille :)

Mä sain neuvola-ajan vasta viikolla 9 eli 18.2. Ja olin ihan harmissani, että niin myöhään :( mutta näköjään se on käytäntö muuallakin. Olis vaan kiva päästä jo juttelemaan, kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä :)

Mulle soitti terkkari tänään ja siirsi ekaa neuvola-aikaa. Viikkoja jo 10+1, ku meen neuvolaan 6.2.

Onnea myky kun on saanut mukavan neuvolan tädin :).

Itseä vähän jännittää kun puhelimessa tuntui, että ei välttämättä oikein nappaa. No katsotaan josko tulisi positiivinen yllätys.

Edellisessä yrityksessä kerkesin kerran käymään. Terkka oli ihan mukava nuori tyttö (sanon näin kun ei ollut varmasti minua vanhempi). Siitä huolimatta tuntui hieman turhalta se eka käynti. Ei ilmeisesti siinä vaiheessa ollut mulla mitään kysyttävää ja kaiken oli jo selvittänyt omatoimisesti netistä. Ehkä se siitä sitten kehittyy useamman käynnin jälkeen. Jos se olen vain minä kun on hitaasti lämpenevä :shy: Ja olihan siellä toki virtsanäytteenotto ja hemoglobiinin mittaus.

Mulle tuli postissa ne esitietolomakkeet tänään. Varsin mielenkiintoisia juttuja o_O
Maitotuotteita suositellaan 8dl/pv?! Voi apua, tuottaa tuskaa. Pakko kai opetella juomaan maitoa joka aterialla. Syön tosi vähän maitotuotteita normisti... :/

Takaisin