Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin soitin ekana arkena plussan jälkeen vaikka kokemuksesta jo tiesin mitä tehdään. Tosin neuvolan täti oli tyytyväinen että oli ajoissa niin sai helpommin aikaa varattua ja sain sen päivän ajan kun halusin (eli sellaisen päivän jolloin lapsille oli hoitaja) :) tosin oon aina kaikessa ajoissa liikkeellä xD

Mahtavia ultrakuulumisia täällä, onnea kaikille!
minäkin sain soitettu itselleni ensimmäisen ajan, ja se onkin jo kahden viikon päästä keskiviikkona. Siellä ultrataan myös, jee!
Minä en syö maitotuotteita juuri ollenkaan, juusto ainoastaan joskus. Pitääkin selvittää, että pitääkö ottaa jotain lisää, ja millaiset suositukset täällä on vrs. Suomen suositukset.

Nyt on niin huojentunut olo!! Koko päivän olen pelännyt pahinta, kun oireet katosivat ja selkä-/mahakipu tuli tilalle. Neuvolaan soitto, mutta heidän kauttaan ei kuulemma ole mahdollista päästä ultraan "tälläisen asian takia". Suositteli kuitenkin yrittämään naistentautien poliklinikalle, jossa olin siis juuri joulukuussa kaavinnassa. Soitto sinne ja pääsinkin päivystyspotilaana labraan ja ultraan. Siellä se pieni tyytyväisenä köllöttelee ja sydän lyö :Heartred Viikkoja olikin vasta 5+6 (6+6 oli neuvolassa laskettu), mutta kaikki oli hyvin. Ehkä oon vaan tulossa hulluksi ja kuvittelen itelleni kaikki oireet :think005

Ihana kuulla jon_na! <3 ootkin sitten vain pari päivää mua edellä.
Tosta tuli mieleen että uskaltaisikohan sitä itekin aiemmin ultraan... Ajattelin mennä 7+ jotain viikolla, mutta alan olla aika hermorauniona jo nyt.

Ihanaa, että sait hyviä uutisia jon_na! Mullakin alkaa kyllä olla jo kamala stressi, että onko tuolla vatsassa oikeesti ketään.. :/

Ultrasta kotiuduttu ja kaikki oli paremmin kuin hyvin! Miehelläkin tais mennä roska silmään :D Mulla on hanat auki edelleen. Yksi Onni-ykä vatsasta bongattu, kaikki oli hyvin. Vastasi kooltaan viikkoja n. (7) ja sydän sykki vahvasti <3
Aivan uskomaton fiilis oli kyllä nähdä uusi elämä, vaikkakin oli vain pieni toukka. Oli asiantunteva lääkäri ja viidessä sekunnissa ultrauksen aloittamisesta jo onnitteli :) Nyt vaan kohti seuraavaa ultraa ja etappia kuukauden päästä.

Liitteet

• SCN_0001.jpg
    SCN_0001.jpg
    692.8 KB · Katsottu: 69
ihania uutisia ♡ onnea kaikille tykytyksistä! täällä yks hormoonihöyryissä tippa linssissä lukee teidän juttuja :)

Nonni, nyt on varattu ar-ultra 10.2. Silloin pitäis olla 7+4. Mieskin lupas tulla mukaan. Huomenna soitan neuvolaan varatakseni ekan ajan. Jänskättää :D

Anell ja jon_na, onnittelut :)

Onnea jonna! (sori, mun puhelimesta ei löydy alaviivaa)

Anell onnea ihanista uutisista! Mää oon varmaan tullu riippuvaiseks tästä foorumista, ku oon aivan vahannu puhelimella täältä kuullakseni Anell:in ultrakuulumiset. Olin tossa pari tuntia vetämässä lapsille liikuntakerhoo ja het kotiin päästyä piti tulla kattoon, joko on neuvolakuulumisia. Oon tainnu tulla riipuvaiseks tästä foorumista :)

Onnee vielä molemmille hirmu paljo!

Helmi Tää yhteishenki koukuttaa aika äkkiä :)

muoks ja Oikeen innolla ajelin kotiin et saa laittaa teille uutisia ja kuvaa :) Sama tilanne yhdistää yllättävällä lailla erilaisia ihmisiä.

Muokattu viimeksi:
Ihana kuulla hyviä uutisia <3

Mä oon kanssa ihan koukussa tähän foorumiin. Käyn monta kertaa päivässä kattomassa mitä ootte kirjotellu, vaikka tosiaankin ois tärkeempääkin tekemistä, kuten pakkaaminen!! Mutku ei voi mitään, vedätte puoleenne :)

Meillä se ultraaja kyseli ensin kaikkee ja oletti että meillä on ollut jotain ongelmia kun haluttiin tulla jo näin aikasin. Mut sit vaan tunnustettiin et ihan vaan oman mielen rauhan vuoksi. Aika yleistä tämä nykyään tuntuu olevan. Esikoisesta ei taidettu edes hoksata tämmöstä mahdollisuutta. Nyt on mukavampi mennä maanantaina neuvolaankin, kun on asialle varmistus.

Kiitos <3

Onnea täältäkin!! :)

Joo ei oikein iPhonen akku selviä koko päivää kun sen verran usein pitää vilkuilla mitä täällä tapahtuu ;)

Takaisin