Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ultrasta kotiuduttu. Kaks jalkaa, kaks kättä, yks pää, aivot, kallo, sydän, virtsarakko ja mahalaukku, kaikki löytyi. :happy: hällä ei ois ollenkaan huvittanu kans näyttää muuta ku selkää, mutta sen verran lopuksi kää tyi, että saatiin mittaukset tehtyä.

Niskaturvotusta alle 1 mm. Tulokset tulee viikon parin päästä, jos on jotain jatkotutkimustarvetta, muuten ei ollenkaan. Yritin laittaa kuvan, muuta jostain syystä pyörähti nurin päin :wacky:

20150309_101849_opt.jpg

Onnea myös päivänkakkaralle! :)

Onnea hyvistä ultrauutisista! :)

Huomenna se ois itelläki edessä! Joutuuko sitä oikeesti laittaa ihan kellon soittamaan, että herää ajoissa :o Varttia vaille ysi pitäs olla ilmottautumassa ja kun en oo Naikkarilla koskaan ennen käyny niin pitää kai varata aikaa eksymiseenkin :D

Hii. Toivottavasti saatais me huomisetkin ultrailijat hyviä uutisia! :)

Onnea ultrakuulumisista :) mun tarvii viä jännittää kolmeen asti..ja jännittänyt koko päivän niin et mahassa tuntuu..Yöllä en saanu edes nukuttua, kun jännitin ja näin sit tietty painajaisia ultrasta..huh huh... ja pitäs muka pystyä ajaan Tampereelle tän jännityksen kanssa..

Mulla olis tänään eka ultra 13.30, jännittää melkosen paljon.. minäki yöllä näin vaikka ja minkälaista unta ultrasta ja lääkäristä ja masuasukista :D

Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tsempit teille vielä omia ultria odottaville! Hitaasti se aika kulkee, mutta kyllä ne sieltä tulee! :)

Oho, tänään onkin paljon ultria taas! Tsempit niille, joilla vielä tänään on :)

Keksimamma, ei mies sairaaloita pelkää, tai ei ainakaan oo sanonu ja on kyllä itekin ollu osastolla pari kertaa. Nää neuvola yms käynnit nyt jää välimatkan takia siltä väliin. Synnytyksestä se sanoi, ettei halua nähä kun vauva tulee ulos toosasta, että siitähän jää sille kauheet traumat. No, ymmärrän toisaalta, ja jotenkin muaki tässä vaiheessa inhottaa ajatus että mies ois vieressä "kyyläämässä". Mieli voi tietysti muuttua sitte syyskuuhun mennessä.. Ei miehen isäkään oo kuulemma ollu kolmen lapsensa syntymiä kattomassa. Ne on tollasia perusjuntteja :D

Täällähän oliki mukavia ultrakuulumisia!:)

Mua vähän hämää kun muksun jalta näyttää noissa omissa kuvissa niin omituisilta :o

Juu eipä meilläkään mies varmana sinne alapäähän kurki. Saa olla siinä mun pääpuolessa ja passaamassa mua, mut sitä alapäätä ei todellakaan oo tarvis kurkistella, enkä usko että haluaakaan! :P

Mä en itekään haluais nähdä sitä :'D sääliks käy kätilöitä vaikka työtään ne vaan tekee

Kiitos kaikille onnitteluista :) ja kovasti onnea mukaan vielä vuoroaan odottaville! :signs003

Kyllähän itelläki jäi yöunet viime yönä vähiin. Huvitti sitte ku se rääpäle vaan käänsi selkää, että se varmaan mietti että me kyllä äiteen kans yleensä nukutaan tähän aikaan, niin en mie nyt käänny ainakaan... :wacky: Nyt on sitte kippeenä navan alta koko vatta, ku se kätilö yritti saaha tuota pöljää kääntymään.

Mulla on kovasti mies tulossa synnärille mukaan, vaikka varmaan pyörtyyki. Eikä sillä ole lupa kattella ku minun naamaa ja käsiä siinä vaiheessa, kun tapahtuu. :rolleyes:

Meillä on mies aivan varmasti synnytyksessä mukana. Varmaan synnyttäs puolesta, jos olisi mahdollista. Joten paha sanoa, mitä se siellä tekee :D

Voi kun voiskin valita, kumpi synnyttää :wink Mielelläni tarjoaisin sen kunnian miehelle :P
Paitsi että, ompahan sit joku juttu, jolla voin kuitata miehen inttijutut. Välillä tulee vähän korvista yli, kun joskus intoutuu niitä inttijuttuja kertoo, ei muuten kiinnosta pätkääkään. Ni jatkossa voin sit kertoo vastapainoks synnytystuntemuksia!

Onnea hyvistä ultrauutisista!

Ja ainakin plussapallero oli saanut hyvin seikkaperäistä tietoa pikkuisesta. Onko muillekin kerrottu noin tarkasti? Mietin vaan omaa ultraani, jossa ei kerrottu oikein mitään saati että olis vatsalaukkua tai virtsarakko kommentoitu.. Odotan siis jo nyt rakenneultraa, että saisin lisää tietoa pikkuisesta.

Takaisin