Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko teillä kaikilla kuunneltu jo sykkeet?! Mulla ei... pitääkö siitä mainita erikseen että haluaa kuunnella niitä vai? :bored: Syke on kyllä tietysti näkyny kummallakin ultrauskerralla. Pitääpä mainita asiasta neuvolassa, 2,5vko vielä..

Ei mulla ensimmäisellä kerralla kuunneltu neuvolassa sykkeitä. Nyt toivoisin, että ensi viikolla kuunneltaisiin :)

Mulla kuunneltiin ekassa neuvolassa (10+2) ja ihanasti jumputti pieni sydän :Heartred Torstaina ois sitten nt-ultra, en malta odottaa! Onneks sain ajan näin nopeasti, neuvola oli siis viime pe. Vähän kyllä ihmetyttää tämä nopea aikataulu kun muut ovat joutuneet odottamaan, mutta en valita :)

Pistetään nyt tännekin, että ultrassa käyty ja yksi vauva löytyi! :) LA siirtyi muutamalla päivällä, koska sikiö olikin aiempaa pienempi. Kaikki raajat löytyi ja muutenkin näytti normaalilta. Niskaturvotus 0,9mm ja riskit tosi pienet. Pituutta huimat 4,3cm, siitä on hyvä lähteä kasvamaan! :love7

nt1.JPG

Tääläkin ultrasta selviydytty ja pieni vaavi se sieltä löytyi <3 ensin oltiin sikeässä unessa mutta sitte ku maltettiin odottaa niin päästiin näkeen kunnon jumppatuokio saatiin kunnon sivuprofiilikuvakin <3 nt vain 0.6mm ja pituutta 52mm :) vastasi viikkoja 11+6 eli kolme päivää enemmän mutta laskettua aikaa ei siirretty :)

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :)

Meilläkään miehellä ei ollu synnytyksessä mitää asiaa jalkopäähän. Kätilö kysyi, kun vauvan pää oli tulossa ulos, että haluaako mies nähdä ja haluanko mä ite tunnustella. Ei haluttu! :D Mut miehen läsnäolo oli mulle kyl äärettömän tärkeää, salissakin kun vietettii yli vuorokausi. Miehen unenlahjoja kyllä nauroin; se nukkui yöllä synnytyssalin lattialla säkkituolissa jonku 4 tuntia... :P

Minäkin raportoin vielä tänne puolellekin, että kaik on hyvin, vaikka niin tuulimunaa tai keskeytynyttä keskenmenoa pelkäsinkin! <3 Kuusi senttiä oli pikkuisella pääperä-mittaa, niskaturvotus 0,9mm ja kaikin puolin kaikki näytti hyvältä :) Vastasi viikkoja ja la pysyy samana 18.9.

Onnea muillekin ultrassa hyviä uutisia saaneille! ^_^

Monet on sanonu, että toista odottaessa raskausviikot kuluu paljon nopeemmin kuin esikkoa odottaessa. Ei kyllä minusta. Sain ultran vasta viikolle 13, joka on siis nyt jo onneksi kohta käsillä eli ylihuomenna, mut tuntuu että AIKA MATELEE!!!!

Ihanan monta hyvää ultrakuulumista täällä taas onkin! Onnea kaikille! :) Ja tsemppiä odotukseen niille, joilla se ultra on vasta tulossa. :)

Lilja87 kyseli noista sydänäänien kuuntelusta, niin meilläkään ei ole vielä kertaakaan niitä kuunneltu. Toki vasta yksi neuvolakäynti ja kaksi ultraa takana (varhais- ja nt-). Ensi viikolla on toinen neuvola, niin josko jo silloin kuunneltaisiin nuokin. :)

Lilja87, meillä neuvolassa yritettiin kuunnella, mut kun ei mitään kuulunut niin katto sit ultralla. :)

Meillä kuunneltiin sydänääniä ensimmäisen kerran toisella neuvolakäynnillä, joka oli viimeviikolla.

Ei täälläkään ole vielä sydänääniä kuunneltu, seuraava neuvola vasta joskus viikolla 16. Eka neuvola oli viikolla 8...

Mulla kuunneltii kun ite pyysin ekal neuvola kerral. Muuten ei olis varmaa kuunneltu kun sekin oli vähä nihkeenä että ei ehkä kuulu et kannattaako kun vkoja oli kai 8+6 sillo. Mutta kannatti pyytää kun se sitten löysikin ne :)

Takaisin