Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä käsi tältä aamulta. Iso mustelma kehittynyt ja suonen punoitus muuttunut kellertäväksi. Ehkä se tästä paranee?
7524cce64dc53f154ddd1515d2d8c638

Onkos se vielä kuinka kippee? Ehkäpä se verisuoni on vaan tosiaan kovasti ärsyyntynyt näytteenotosta ja nyt on paranemmaan päin :)

Minis, onpa kyllä erikoista, että nyt puskee mustelmaa :o Tai siis että mistä se veri siihen mustelmaan on peräsin? :o Toivottavasti menee nyt itekseen ohi! Ois se kyllä mielenkiintosta silti kuulla, että mikä ihme tuo juttu oli! O_o

No on tuo Minis jo selkeesti kyllä paremman näkönen, siis että ei tuo kuva huoleta yhtään niin paljon :) toivotaan, että olis jo menossa ohi.

No hyvä, jos näyttää teidän silmiinne paremmalta. Ei oo enää kipee, mut katotaan tuleeko salin jälkeen kipeeks. Lähen nyt salille. Mut kyllä ihmetyttää, et vasta nyt puskee mustelmaa.

Sairaanhoitaja sanoi siitä sun aikaisemmasta kuvasta, että kannattaa mennä lääkäriin näyttämään. Meethän viimeistään huomenna sit varuilta näyttämään?
Mustelma minunkin silmään normaalimpaa, mutta silti varmistaisit kuitenkin. Edelleen se kuumotus ja kuume on sit ne hälyttävät oireet tai kova kipu.

Sen verran kävisit näyttää, että mittaisivat ainakin tulehdusarvot. Älä sitten sitä samaa kättä anna verikoetta otettaessa :) voi kun musta tuntuu etten nyt saa sun kättä ajatuksistani ennen kuin sä käyt lääkärissä ja syy selvii...

Treenasitko salilla muuten sinäkin päivänä, kun verinäyte oli otettu? Olen kuullut, että käsitreeni näytteenoton jälkeen voi aiheuttaa sen, että sit ei oikein pääse paranemaan pistokohta niin nopeesti ja se veri sit valuu sinne ihon alle. Mut ei treeniä kielletäkään... Mut varmista ja kysy niistä tulehdusarvojen mittaamisesta.

Treenasin ja myös seuraavana päivänä. Epäilin kans, et johtuisi siitä. Ei tullu mieleenkään, ettei kannattais treenata, kun käsi ei ollut kipeä. Käsi kipeyty vasta kolmantena päivänä.

olipa Minis aika mustelma..mitä sanoivat työterveydessä?
Ultrassa käyty tänä aamuna:smiley-bounce012 siellä se pieni oli:Heartred .Oli sen verta itsepäinen tyyppi että viikon päästä otetaan mittoja uudestaan kun ei tyyppi suostunut asentoa vaihtamaan..kättä heilutteli vaan:). Laskettu aika tulee todennäköisesti siirtymään muutaman päivän eteenpäin.Kaikki oli kätilön mielestä kuitenkin niinkun pitääkin.Oon kauheesti jännännyt esimiehelle kertomista ja sekin tuli nyt sitten hoidettua samalla kertaa,turhaan olin ressannut, oli onnellinen mun puolesta ja sanoi että töissä voinnin mukaan.huh mikä aamu..tuli vähän tirautettuakin, so happy!

Ei mul ollu aikaa sinne soitella. Näyttää paranevan, niin olkoon. Pitää ens neuvolassa kysyä asiasta.

Mä oon ihan kohta lähdössä labraan verinäytteelle ja sinne tarttee viedä pissänäyte myös. Mä ihan itken täällä ku en osaa leikkiä kemistiä ton purkin ja putkilon kanssa! Vaikka miten tungen sitä putkiloa niin sinne on tullu vaan vähän kosteutta, vaikka ilmeisesti sen koko putkilon pitäis täyttyä. On ihan älyttömän tyhmä olo.

Kai mä nyt sit otan vaan ton koko kemistileikkisetin mukaan sinne ja toivon, että kelpaa silti. :(

Ei ne putket tuu ihan täyteen, vaan siihen min. viivaan saakka. Putkien pitäs imaista ittensä tarpeeksi täyteen. Tsemppiä :)

Päivän blonditesti feilattu. En osaa. Ei sinne tuu oikeestaan mitään. Otan kaikki mukaan ja meen nolona sinne. Kyllä mulle selitettiin neuvolassa sillon miten tää toimii, mut siitä on jo kuukausi ja tässä on tullu ihan pikkusen muutakin infoa sen jälkeen.

Mulle ei ees selitetty, mut tein sen mukana olevan ohjeen mukaan. Jos sulla oli vialliset putkilot? Ei sitä kyllä väärin pysty tekeen. Mulla pissa oikein suihkus sinne.

Putki on todennäköisesti nyt "ilmattu" joten se ei enää ime sitä virtsaa, otat purkin matkaan ni eiköhän se riitä :)

Takaisin