Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Femi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Femi,elisessä ultrassa missä ei näkyny mitään ja kaikki oli hyvin lääkäri sanoi että on pieni riski enää siihen että kesken menee kun minä sitä panikoin ja kysyin mahdollisuuksia selvitä 12 viikolle :)

Äipsä, hyvä että tajusit soittaa viel tk:hon ja sait sen ultran. Mistähän tollasetkin yhtäkkiä tulee. Toivottavasti sulaa pois eikä aiheuta harmeja jatkossa ja tärkeintä että sikiö on elossa. Voimia viikon odotukseen.

Femi, mä ainakin ymmärsin että se lääkäri olis päin vaston sanonu että enää pieni riski keskenmenoon. Mutta äipsä tietää varmaan tarkemmin.

Aa okei, mä ymmärsin väärin, sori!:D nyt vaan sit peukut pystyyn että pieni pysyykin kyydissä:)

Eilen kävin ensimmäisessä neuvolassa ja ultra olisi sitten 11.8 :) yöllä näin unta, että myöhästyn tai saavun väärään terveyskeskukseen! En edes tajunnut, että stressaan käyntiä, kuvittelin olevani vain innoissani!

olisi niin kiva jo nähdä pikkuinen :) Ultraa odotellessa on kiva lukea teidän muiden kuulumisia.. Kaikki on tähän menessä mennyt hyvin. Ainoana oireena ollut tunne siitä, ettei ruoka oikein sula --- ähky kestää ja kestää....

Muokattu viimeksi:
Voimia äipsä tulevaan pitkään viikkoon! Pidetään peukkuja että kaikki on kunnossa! Ja ihana isi teille olisi ainakin tulossa <3

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app

Kiitokset kaikille tsempistä :) Ite ajattelen että raskaana ollaan niin pitkään kuin toisin todistetaan ja onneks oireet ei ole hävinny minnekään eli edelleen etoo.Tuleva isi on kyllä ihana,oli sen verran pahalla päällä neuvolan tädille että en tiedä uskaltaako ottaa mukaan.. Mahto naapurit miettiä kun tämä herra huusi pihalla että kuvitteleeko ne tosiaan että me täällä paniikki persiissä istutaan kolme viikkoa ja mietitään onko meidän lapsi elossa. :D

Mulla oli maanantaina ensimmäinen neuvola ja mitään uutta siellä sanottu. Vikkoja olis nyt 9+0 eli ultraan tulee aika joskus parin viikon päästä. Jännittää jo se ensimmäinen ultra, vaikka aikaa siihen onki :)

Mullaki vasta neljän viikon päästä (13+0) nt-ultra.

Sent from my GT-I8160 using Vau Foorumi mobile app

Nt-ultraan aika vasta 15.8. Oli pakko varata yksityiseltä varhaisultra ensi viikoksi, ei malta odottaa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nt-ultra takana ja kaikki oli hyvin <3 Siellä se kaveri viuhtoi menemään ja heitteli voltteja ;) Huh että jännitti!! Oireitakin on ollut sen verran vähän että välillä joutunu miettimään onko tuolla masussa kaikki ok.. Mut jos nyt uskaltais taas vähän hengähtää ja nauttiakin raskaudesta. Yhdistelmäseulonnan tuloksia vielä odotellaan, mut tähän asti ainakin kaikki kunnossa :)

Mua on alkanu pelottaa ens viikon nt ultraa... Tähän asti tämä raskaus ei oo tuntunut "todelliselta", varmaankin sen takia ku oireita on ollu niin vähän ja ku ei voi kenenkään (muun ku miehen) kanssa puhua raskaudesta jne.

Pelottaa ens viikon ultra sen takia että siellä ei ois elämää sekä että siellä ois elämää, koska sittenhän tämä kaikki on todellista eikä unta? Lapsi on todella toivottu, älkää ymmärtäkö väärin, mut tällä viikolla mielitila ei oo ollu yhtään positiivinen, tuntuu että vois itkeä koko ajan, ei huvita olla töissä.

Ehkä se sitten ens viikolla helpottaa kun saa nähä (toivottavasti) että kaikki on siellä vieläkin niinkun pitää ja saa paljastaa meidän vanhemmille tämän ilouutisen <3

Tämmönen teksti meinataan (meinaan :D ) silloin kirjoittaa korttiin ja antaa vanhemmille:

Tään salaisuuden suuren,
kuiskaamme mukaan tuulen.

Toive suuri toteutuu,
kunhan koittaa helmikuu.

On masussa pienet sormet ja varpaat,
nyt jo varmaan arvaat?

Ilomme on rajaton,
meille vauva tulossa on!

Kiitos ja anteeks tästä vollotuksesta <3

Ihana runo! <3 Saako tuota käyttää?

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app

Endorfiinitähtönen: Mä aloin itkeä. Syytän hormooneja. Ihana runo tosiaan. :)

Muakin jännitti paljon ennen eilistä nt-ultraa ja töissä oli oikeasti vaikea keskittyä mihinkään. Nyt olo on tosi huojentunut. Kyynel tuli silmään, kun siellä näki pienen polskivan. :love7

Mulla np-ultra on 7.8 (kaks viikkooo, ääääk!!) onneks töissä kuluu aika jotenki ja kotonakaa ei kyl kerkee tuon kaksveen kanssa tylsistyä :) viime torstaina oli eka neuvola ja hentoisesti saatiin sydänäänetkin kuuluviin vaikka viikot oli vasta 9+4 silloin

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin