Höm... Tänään viikkoja 37+0 ja vuorossa ois tän odotuksen toka ja vika lääkärineuvola. Saa nähdä, missä lukemissa verenpaine huitelee, kun en oo nukkunut ollenkaan koko yönä. Ei oo ees mitään kunnon syytä moiseen, mitä nyt muru tuolla mahassa muljuaa...
Kaiken kukkuraksi joudun lähtemään seikkailemaan neuvolaan sellaiseen kaupunginosaan, jossa en oo ikinä käynytkään, koska meidän omaan neuvolaan ei ollut vapaita lääkäriaikoja ennen mun LA:ta.
Sori nyt, mutta eikös sen luulis olleen jo aika pitkään neuvolan tiedossa, että mun pitäis viimeistään näihin aikoihin lekuri tavata? Th ois voinut bookata sen ajan mulle vaikka jo hemmetti kesäkuussa...
Tosi kivahan se on viimeisillään raskaana olevia juoksuttaa toiselle puolelle kaupunkia, prkl.
Mähän nyt voin ihan hyvin ja pystyn liikkumaan ilman suurempia ongelmia, mutta tilanne vois tässä vaiheessa hyvin olla toinenkin. Mur. Täällä kun on vielä toi itsepalvelumeininki, eli pissa stiksataan, verenpaine mitataan ja vaa'alla käydään ihan korkeimman omatoimisesti, niin jos se tohtori sitten sanoo, ettei nää syytä tehdä sisätutkimusta, niin oon sitten ihan huvin ja urheilun vuoksi reissannut lähes tunnin suuntaansa. Ou, jeah. Taidan ottaa housut pois jo eteisessä ja hypätä suoraan siihen tutkimuspöydälle, kun ovi aukeaa, niin se ei voi käännyttää mua pois kurkkaamatta ensin kohdunsuun ja -kaulan tilannetta.