Tänään neuvola ja huomenna ylimääräinen lääkäri kun supisteluita vaan tulee tiuhaan levosta huolimatta. Edelliset 3pv kotona makoilu vaan. Alkuviikosta toki päivät töissä mut ei mitään fyysistä. Meillähän ei neuvoloissa lääkäreilläkään ultramahdollisuutta, joten käsikopelolla tarkastaa onko paikat kiinni ja paljonko on kanavaa jäljellä. Pää tuntui alhaalla mutta ei ole kiinnittynyt ja sf-mitta oli 29,5-30, aavistuksen keskikäyrän alapuolella mennään eli sekin ok. Mielenkiinnolla nyt sitten odotetaan mitä lääkäri sanoo. Luulisin et kaikki ok mut kiva että tarkistaa. Töitä olis enää 2pv ennen pitämättömiä lomia ja virallista mammalomaa! Saikulle olis kirjottanut tänään jo mut mulla on ihan toimistopäiviä nämä loput vaan eikä kipuja niin sanoin et pärjään kyllä :)
Äippäpolin synnytystapa-arvio siis nyt poistettu, Neuvolalääkäri vkolle 35 varattiin vielä. Jos silloin lääkäri näkee tarpeelliseksi niin laittaa lähetteen ultraan äitipolille. Muuten näyttää nyt siltä että ultria ei ole tiedossa enää. Olisin halunnu kyllä mutta jos ei niin ei.
Äippäpolin synnytystapa-arvio siis nyt poistettu, Neuvolalääkäri vkolle 35 varattiin vielä. Jos silloin lääkäri näkee tarpeelliseksi niin laittaa lähetteen ultraan äitipolille. Muuten näyttää nyt siltä että ultria ei ole tiedossa enää. Olisin halunnu kyllä mutta jos ei niin ei.
lääkäri olikin sitten ihan toista maata. Rupesi kyselemään mun synnytyspeloista, ku oon käyny hoitajan kanssa puhumassa niistä (autto ja rauhoitti puhuu sen hoitajan kanssa). Lääkäri ei puhunut hyvää suomee ja en ottanut siitä mitään selvää välillä, mut se sai mut uudestaan pelkäämään synnytystä ja kaikkea sitä. Itkin siellä hysteerisenä ja se ihana hoitajakin kuuli sen ja tuli paikalle. Yritti sekin sanoo sille lääkärille, et ole hiljaa ja anna jo olla, mut se vaan jatko. Ultrassa kaikki pienellä hyvin ja painoa on 2000g, viikkoja oli 32+6. No lääkäri yritti paikata tilannetta antamalla mukaan kuvan pienestä, mut ei se pahaa mieltä pois saa sillä. Kuva oli ihana