Ultra- ja neuvola

Täälläkin ru takana. Mieli on huojentunut ja onnellinen! Kaikki oli kunnossa ja mitat vastasi viikkoja oppikirjan mukaisesti. Ihana oli nähdä kaikki sormet ja varpaat siellä vipeltämässä. Eloisa ja notkea niinkuin äitinsä, välillä oli suunnilleen varpaat suussa siellä! :love7 Pikkuprinsessa pumpernikel, enään ei huoleta etten tunne liikkeitä, kun omin silmin näin, että kyllä siellä vilkas tyttö asustaa. Istukka on takana, joten kyllä ne liikkeet kohta alkaa varmaan tuntumaan :)

Onnea kaikille mammoille ja papoille ihanista lupauksista, oli se sitten tytär tai poika! ❤️ kyllä se aika vaan menee nopeasti! Ensi viikolla täälläkin osataan iloita raskaudesta taas uudella tavalla! En malta odottaa ❤️

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mami ja Lissufin: mulla myös istukka edessä keskellä mahaa ja sen vuoksi en tunne siihen yleensä potkuja, muutenkin neiti tuntuu tykkäävän potkia ns. alaspäin joka ei kyllä ole yhtään mukavaa! :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Terkut rakenneultrasta!!! Vihdoin se päivä tuli tännekin :) Ja hyviä uutisia muutenkin eli kaikki oli vauvalla hyvin. Kaikki rakenteet kunnossa ja kasvu vastaa viikkoja. Ja tyttöä meille lupailtiin <3 Niin ihanaa <3 Meille tulee pikkutyttö!!!!

Tekiskö joku näppärämpi oman ketjun siitä kuinka moni on saanut tyttölupauksen ja kuinka moni poikalupauksen? Mua kiinnostaa kaikenlaiset tilastot.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meilläkin tänään kättärin rakenneultra. Kaikista poikaoloista huolimatta ei pippeliä löytynyt joten prinsessaa odotamma syntyväksi tammikuussa :) ja mulla myös, niinkun näköjää aika monella muullakin, istukka edessä joka selittää mun tuntemattomuuden! Nimi on jo kolmatta nimeä vaille valmis, thank god. Pojan kanssa tästä olis tullu todellinen dilemma.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla on rakenneultra huomenna ja miten voikaan jännittää näin paljon että tuntuu et tekis mieli oksentaa! Ei varmasti tuu nukuttua ensi yönä kun muutenkin nukkuminen vaikeaa... :/

Zuttura tuu heti kertoo mitä sanoivat? Innolla täällä oottelen, toivottavasti sä saat kans sen pienen kätilön ultraan. Se oli nii symppis ja ihana :)

Kätilö oli sellainen vanhempi nainen hyvin hiljaisella äänellä, ihan oli mukava kokemus, paitsi jännityksestä muutenkin maha tosi kipee ja ipana ei pysynyt paikallaan niin joutui vähän kaivelemaan... Pieni poika siellä mellasti ja kaikki oli hyvin <3 Ihanaa ja helpottavaa kun ei tarvitse enää arvailla... :)

Tänään oli rakenneultra (20+3) ja kaikki täydellisen kunnossa <3 Istukka ylhäällä edessä, mitä kyllä ihmettelin kun oo kuitenki tuntenu liikkeet jo niin kauan ja selkeesti. Vauva kyllä onnistuneesti pitää tiedon sukupuolestaan salassa :) olin ite ehkä jopa helpottunu kun ei mitään 'varmaa' pystynyt sanomaan, niin ei tavallaan tarvinnu päättää että haluunko tietää vai en. Mies kyllä tais olla aika pettyny kun jalkovälin peitti napanuora. Se ois niin halunnu jo tietää. Eipähän kukaan ala tuputtaa mitään hirveitä stereotypioita pursuvia vaatteita kun ei oo varmaa ;) Tyttöveikkauksen kanssa sieltä siis lähdettiin, mutta kovin hatara arvio.

Terveiset ultrasta!

Kaikki rakenteet näytti normaalilta: Selkäranka kokonainen ja molemmilla puolilla nikamarivi. Sydämessä neljä kammiota ja hieno virtaus sekä aortassa että keuhkovaltimossa. Ei halkioita huulessa tai nenässä. Munuaiset, vatsalaukku ja virtsarakko ok. Aivolohkot kehittyny oikein. Reisiluiden pituus vastaa viikkoja. Painoarvio 430g.

Ei ollut vauva kovin kuvauksellisella tuulella joten moniulotteista kuvaa ei saatu. Sukupuolta ei kysytty.

Ps. Kiva raportti! Kopioin vaan suoraa viestin joka lähti isovanhemmille...

Pps. Rv 21+1

Muokattu viimeksi:
Mulla oli kans neuvola ja raskaustodistus saatu. Edelleenkään en tiedä, otanko pakkausta vaiko en, mutta saapa muut paperit tehtyä ja tietty pitää hakea virkavapaata eli sekin homma ois nyt käsillä tän kuun aikana. :)

Muokattu viimeksi:
Juuri tultiin rakenneultrasta. Kaikki oli hyvin, istukka etuseinässä, kuvauksellinen lapsi, kasvokuva saatiin ja 4D:lläkin katsottiin, kasvot näkyi siinä hyvin. :Heartred Sukupuolta lopuksi kysyttiin ja ultraaja sanoi että jos häneltä kysytään niin neiti se on.

Olo on hassu. Todella iloinen että kaikki on hyvin ja samalla aika epäuskoinen sillä olin niin vakuuttunut ja varma että vauva on poika. Pitänee makustella tätä muutama tunti. :p

Apua huomenna pelkopolille! Ahistaa jo valmiiks että mitä siellä tehään ja mitä rupatellaan...
Osaako joku sanoa että mitä siellä on?
Onko muut saanu lähetettä?

Tänään rv 20+5. Täällä tilanne aikalailla ennallaan. Tänään kävin harkkareiden saattelemana synnytys päivystyksessä kurkkaamassa josko ne supistelut olisi jotain pahojaan tehnyt. Ei onneksi. Kohdunsuu vielä edelleen 4cm, kiinni ja kiinteä. Kohdussa näkyi mahdollisesti verta tai muuta toisen sikiön hajoamisesta johtuvaa nestettä tms..muttei onneksi mitään mikä tekisi tilanteesta akuutin. Eli edelleen vaan odotellaan mitä mun kroppa tähän kaikkeen sanoo, nyt vielä onneksi kohdunsuu on tajunnut pysyä kiinni ja tiukasti!

Perjantaina rakenne, sitä odotellessa...nyt ainakin neito voi mainiosti ja melskaa niin että koko maha heiluu :D Hyvä niin.

Viikonloppuna oli taas itkuisat päivät kun osakeskeytystilanne pyöri tahtomattakin taas mielessä, nyt onneksi mieli hieman korkeammalla kun kuuli neidolla kaiken olevan hyvin. Kaippa tämä tästä. Ollaan kovasti yritetty saada tästä raskaudesta ja pikkuisesta ns. kiinni, kun tuntuu ettei oikein meinaa uskaltaa iloita tai katsoa yhtään eteenpäin...On jokseenkin jakautunut fiilis aina, onni ja suru käsi kädessä. Nyt täytyy vaan uskoa että mennään loppuun asti kunnialla tästä eteenpäin <3

....Tulisi jo se perjantai...:)

Takaisin