Ultra- ja neuvola

Tänään oli rakenneultra.
Väsynyt poika siellä oli, haukotteli alussa koko ajan ja kolmeen otteeseen näytti värkkinsä, mutta joissain muissa suhteissa pihtaili näkyvyyden kanssa.
Poikaolo kuitenkin piti paikkansa ja kyllä sieltä lopulta kaikki rakenteet saatiin selville. Semmonen n. 330 g arvio painosta.

Tuun perästä ja tänään neuvola. Kyllä niistä sydänäänistä tulee niin onnellinen olo. Nekään ei tuntunut tänään itsestäänselvyydeltä. Paljon voimia miuk..

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Kiitos kaikille tsempeistä! <3 Ja kiva lukea teidän hyviä uutisia.

Me käytiin tänään sairaalassa hoitamassa keskenmeno loppuun. Homma meni nopeasti, parissa tunnissa oli kohtu tyhjä, eikä tarvinnut mennä kaavintaan. Pieni poika siellä kuulemma oli <3 Kuuden viikon päästä käynti sairaalassa, silloin kuullaan verikokeiden, istukka- ja lapsivesinäytteiden yms. tulokset, josko niistä löytyis joku syy keskenmenoon. Mieli on kaikesta huolimatta valoisa. Seuraavaksi aion leikkauttaa sappikivet pois ja sitten uutta yritystä. Pitäkää huolta itsestänne. :)

Ihanan positiivinen Miuk olet <3 itku tuli kun luin kuulumisiasi. Toivottavasti syy selviää! Kaikkea hyvää teille koko perheelle ja onnea jatkoon.. Voi että kun saisi nämä ajatukset sanoiksi :/

Tässä on kyllä tullut koettua koko tunteiden kirjo torstain jälkeen. Suru, viha, epätoivo päällimmäisenä. Tätä päivää pelkäsin enemmän, kuin mitään tähän asti. Nyt tosiaan helpotus niin suuri, kun on saatu pikkuinen ulos. Mun mies on ollut aivan ihana ja kaikki läheiset tukena. Suurin apu on ollut tuo oma ihana poika, joka on muistutus siitä, että kaikki voi mennä hyvin ja me voidaan saada lapsi. <3 Elämä jatkuu, vaikka ei tää tietenkään unohdu koskaan.

Miuk ihana kun jaksoit käydä kertomassa kuulumisiasi! Kyllä tälläiset kokemukset on sellaisia jotka hetkeksi vie sen perusturvallisuuden tunteen ihmiseltä vaikka onneksi ihmismieli pyrkii aina eteenpäin. Paljon jaksamista sinne♥ toivottavasti syy kaikkeen selviää niin ette joudu elämään epätietoisuudessa!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Ultrassa käyty, pieni prinssi pää alaspäin siellä oli ja ei suostunut kasvoja näyttämään :) kaikki oli hyvin <3<3 8vk päästä uudestaan katsomaan jos sitten näkyis naama :D hitsi oli ihan tyttö olo :D mutta poika on ihana!

IhmejaKumma pahoittelut koiran tilanteesta :( me jouduttiin nukuttamaan meidän vanhus viimeiselle matkalleen kun esikko oli 2 viikkonen. Vieläkin nousee kyynel silmään...oli meidänkin vanhus jo 16v joten odotettavissa oli mutta myös jotain todella puuttui vielä pitkään sen jälkeen kun oli muksusta asti tottunut koiran olemassa oloon!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Meillä oli tänään (20+5) kovin odotettu rakenneultra. Painoarvio 415 grammaa ja kaikki muutenkin niin kuin tässä vaiheessa pitääkin. <3 Neiti halusi makoilla selkäranka ylös päin, joka vaikeutti hiukan tutkimusta eikä kunnon profiilikuvaakaan saatu, vaikka kätilö kovasti yrittikin. Kaiken tarvittavan sai kuitenkin lopulta katsottua ja mitattua.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

mulla olis huomenna rakenneultra.. Vähän jännittää.. Sain taottuu miehellekin järkee että ilmottaa töihin että meille tulee vauva ja lähtee töistä aikasempaa et pääsee mukaan.. Mies ei haluis tietää sukupuolta etukäteen mutta mä kyllä haluaisin.. Toivottavasti se näkyy niin selvästi sillee vahingossa ettei jää mitää epäselväks ;)

Täälläkin iltapäivällä aika kättärille rakenneultraan....jännittää ihan tajuttomasti, että onhan siellä kaikki hyvin!?! Mä kun en ole vieläkään tuntenut mitään liikkeitä.. Jotenkin pitäisi tää päivä sinnitellä töissä ja keskittyä muuhunkin kuin vauvanvoinnista stressaamiseen.. :rolleyes:

Rakenneultrassa käyty. Kaikki oli hyvin ja pieni poika siellä todennäköisesti mua potkii. :Heartred
Nimestä tulee taistelu, mutta eiköhän siitäkin selvitä. :p

Viikolla 28 pitää käydä uudestaan, koska mulle on tehty -07 konisaatio, ni kohdunsuuta pitää seurata.

Mutta kyllä jännitti aamulla. Nukuinkin tosi huonosti. En tiedä miks toi kerta jännitti enemmän, kun eka ultra.
Mutta nyt vietän ansaittua vapaapäivää ja ihailen ultrakuvia.

Rakenneultra takana. Kaikki niin hyvin ku vaan voi olla, rakenteet siis kunnossa. Mahassa asustaa siveydensipuli, piti jalat tiukasti yhdessä, tästä johtuen ei saatu selville sukupuolta. Jännättävää siis riittää synnytykseen asti :)

Takaisin