Ultra- ja neuvola

Voi ei Miuk! Sitä jotenkin ajattelee ja toivoo, ettei enää näillä viikoilla menisi kesken kenelläkään. Ja että kaikki saisivat terveen vauvan. Ihmisiin tutustuu täällä ja toivoo, että kaikki jatkaisivat kirjoittelua tammikuulle asti ja sen jälkeenkin.

Voimia. Käy kertomassa täällä uutisia, kun teillä onnistaa. Olisi mukava kuulla mitä kuuluu.

Voi Miuk :( olen hurjan pahoillani! Paljon jaksamista teille sinne!

Olen tosi pahoillani miuk! :( Paljon voimia ja jaksamista koko perheelle!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Siis ei voi olla totta! Pysäytti! :eek: Ihan kamala uutinen! :sad001 Kovasti voimia teille miuk halausten kera! Ei ole oikein sanoja...:Heartred:Heartred:Heartred

Miuk: iso halaus <3 toi on varmasti kova shokki ja toivon koko sydämestäni paljon jaksamista! :(

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Tulipas paha mieli miukin puolesta! Voimia sinne suuntaan ja haleja❤️

Miuk, halauksia ja jaksamista suruun! ♥ :'(

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Voi miuk♥ olen niin pahoillani. Iso rutistus sinulle ja voimia koko perheellenne! Sitten kun jaksat niin tulethan kertomaan mitä sinulle kuuluu.♥

Paljon voimia miukille! ♥ Mietin sua kun mentiin tänään rakenneultraan, jännitti hirveästi, että mitä jos ne mitä oon luullut vauvan liikkeiksi onkin jotain ihan muuta ja mekin saadaan huonoja uutisia :(

Vähän inhottavaa laittaa tähän perään mutta toisaalta oon myös niin onnellinen, että pakko jakaa. Tänään siis käytiin rakenneultrassa ja vilkas pikkuvauva siellä hyöri menemään :Heartred Kaikki oli hyvin ja kaikki oli kehittynyt juuri niin kuin pitääkin. Mukava vanhempi naiskätilö oli ja kertoi hyvin mitä milloinkin tarkisteli ja miltä näytti. Sukupuoltakin kysyttiin ja tyttöä se melko varmasti veikkasi, mutta ei ollu satavarma, kun sanoi että tyttölupausta ikinä täysin varmasti uskalla antaa. Melko varmasti meille kuitenkin tulossa pikkuprinsessa, aika vahva tyttöolo mulla on ollutkin ja aika yllättynyt olisin ollut jos poika olisi näkynyt :D

Olipa surullisia uutisia miukilla. Jaksamista ja voimia asian käsittelyssä!!

Me käytiin rakenneultrassa tänään ja poitsu siellä meille kaikkine rakenteineen heilutteli.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Voimia miukille! :( ja toivon myös todella ettei tämmöisiä suru-uutisia tule enää yhtäkään :(

Onkohan ihan normaalia että näillä viikoilla tulee veristä vuotoa? :o nyt 19+4..

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

IhmejaKumma mä kyllä kävisin näytillä jos verta tulisi! Ei tarvitse tarkoittaa mitään pahaa mutta ei kai kuitenkaan aivan ns. normaaliakaan käsittääkseni ole! Eiks sulla aiemmin tullut sitä limatulpan tapaista? Muistanko oikein? Kannattaa varmaan käydä varmistamassa ettei ole kohdunsuulla tapahtunut mitään kypsymistä! Tsemppiä ja toivotaan että on jotain limakalvo vuotoa tms..

MarinaMelina kyllä mulla oli sitä just viime viikolla. Nyt mulla ei ole tullu mitään, mutta eilen tuli tunnin auto matkan päätteeksi supistus ja tänään niitä on tullu kolme. Epäilen että on normaalia, koska kipuja ei ole. Pitää huomenna soittaa jos ne varais mulle ajan. Nyt ei ole onneksi sen koommin tullu mitään. En olisi kyllä tänään jaksanutkaan enää enempää. Koira mennyt viime yönä niin huonoksi, että sen joudun huomenna käyttää ell. jotta pääsee viimeiselle matkalle :( oli kyllä odotettavissa, koska ikää on jo 14,5 v.. tämä vain tuli niin yhtäkkiä.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin