Ultra- ja neuvola

Ihana kuulla! Voikun nämä munkin vaivat johtuisi tollaisesta kystasta!!!^^

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

ai että voi olla vaikeeta saada neuvolan tätiä kiinni! Tunnin soittoaika ja yllättäen puhelin jatkuvasti varattu. Argh. Mulla alkaa tulla vähän paniikki päästä neuvolaan kun viikoista ei pillereiden takia ole mitään tietoa :( no mä jatkan nyt soittelua. Tsemppiä kaikille :)

AngelEyes : eikä!! :( mä olen niin pahoillani ♡ voimia sinne kasapäin!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

AngelEyes eikä!! Mä oon niin pahoillani teidän puolesta. Voimia ja jaksamisia sinne! Koita jaksaa ja anna itsellesi aikaa ♥

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

AngelEyes: Pahoittelut tapahtuneesta. Itse käynyt kolme keskenmenoa läpi, enpä ole edes jaksanut foorumille asti tulla siitä sanomaan. Että meikä jos tippuu messistä, tiedetään missä mennään... Tsemppiä AngelEyes tuleviin päiviin.

Itse vielä notkun täällä. Kävin varhaisultrassa (pulitin 140euroa Espoossa, nooh...) ja sikiö löytyi sykkeen kera. Viikkoja viime perjantain ultrassa 7+0. Pahoinvointi pitää otteessaan, mutta yritän pitää sitä merkkinä edistyvästä raskaudesta. Kunpa vaan säilyisi tämä salaisuus töissä vielä jonnin aikaa, vaikka täälläkin olen joutunut pykäilemään vessassa. On niin hauraat viikot vielä menossa.

Päivä kerrallaan leidit!

Iltaa vaan kaikille, tänään kävin ultrassa ja pieni syke löytyi. Laskettu 17.1.2015.
Useita keskenmenoja takana sekä tammikuussa tänä vuonna synnytin kuolleen tyttären auto-onnettomuudesta johtuen, onneksi on yksi ihana kuusivuotias hyvinkin eloisana kotona. Ikää minulla on 36 vuotta ja ekaa kertaa tämmöiseen liityn, että heippa vaan kaikille:)

Huh, mikä historia :/ Varmasti alkuvuosi ollut todella raskasta. Onneksi sieltä kotoa löytyy se kuusivuotias piristys! Saanko udella, että millasia mittoja saivat ultrassa otettua?

Tasan 7 mm merkkasi neuvolakorttiin ja itse asiassa nyt kun katsoin tarkemmin oli muuttanut lasketun 19.1, kuukautisten mukaan se olisi ollut 17.1. Tuntuu et haluis kääriä itsensä johonkin paukkumuoviin ettei vaan satu mitään ja olla poistumatta kotoa :)

Kiitos kaikille lämpimistä viesteistä. Supisteluja alkanut tulemaan ja huomenna cytotecit aamusta. Panacodia onneksi kaapissa, kivut on melkoset. Viime vuonna sain keskenmenon 2.6! Eli nää alkukesät on nyt 2 vuonna ollu melko kauheita. Ehkä vielä yritetään, mullakin jo ikää 36. Nyt yritän kerätä voimia fyysisesti huomiselle. Toisaalta odotan, että se olisi jo ohi. Ihanaa odotusta kaikille :)

Mä en nyt oikeen ymmärrä näitä mittauksia ja viikkoja ja laskettuja aikoja :/ Mulla ne mittas 7.2mm ja siirsi LA:n 18.1 -> 23.1 Jännä, että sulla ei siirretty, jos 7mm vastaa viikkoja 6+3. Tän sivun kun rullaa alas asti niin siellä on toi CRL taulukko: http://www.baby2see.com/medical/charts.html

Tänään oli eka neuvola. Meillä terkkari ultraa jo silloin ja siellähän se sintti käsiään ja jalkojaan heilutteli. Pituutta 22,7 mm ja viikot vastas arvioitua.

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille lämpimistä viesteistä. Supisteluja alkanut tulemaan ja huomenna cytotecit aamusta. Panacodia onneksi kaapissa, kivut on melkoset. Viime vuonna sain keskenmenon 2.6! Eli nää alkukesät on nyt 2 vuonna ollu melko kauheita. Ehkä vielä yritetään, mullakin jo ikää 36. Nyt yritän kerätä voimia fyysisesti huomiselle. Toisaalta odotan, että se olisi jo ohi. Ihanaa odotusta kaikille :)
Kuulostaa tutulta... Mäkin oon 36 ja 2 keskenmenoa takana, molemmat kans päivän välein ja tasan 1v välissä!! Ihan ihme juttu. Nyt on kumminkin kolmas yritys päällä. Mä ainakin aattelen, että tää on eka lapsi ja että hyvin vielä toistakin yrittämään ehtii... Ei me nyt NIIN vanhoja olla <3 Voimia.

Angeleyes: Paljon voimia sulle. ♡ tää on raskasta kun ei voi tietää mitä käy ja mihinkään ei voi vaikuttaa. ... Toivottavasti ilmestyt taas takaisin hyvien uutisten kera jossain vaiheessa. Voimia myös minulta!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Harmi kun en muista mitä nimitystä lääkäri sanoi taulukosta jota käytti, on kuulemma kaksi taulukkoa...Mielestäni se oli nimetty jonkun Helsingin sairaalan mukaan.

Takaisin