Ultraäänitutkimukset

Taidan huomenna soittaa Mehiläiseen ja kysyä hintaa, np-ultra kuukauden päästä, enkä millään malttais sinne asti jännittää.

Taidan huomenna soittaa Mehiläiseen ja kysyä hintaa, np-ultra kuukauden päästä, enkä millään malttais sinne asti jännittää.

Turun mehiläisessä ultra 125€ lääkärinpalkkio 125€ ja toimistomsksu päälle. Olisin siis mennyt Heikki Virtaselle mut onneks täällä joku muistutti Savonlahdesta koska hän on mun ymmärtääkseni yhtä kokenut kun Virtanen

Turun mehiläisessä ultra 125€ lääkärinpalkkio 125€ ja toimistomsksu päälle. Olisin siis mennyt Heikki Virtaselle mut onneks täällä joku muistutti Savonlahdesta koska hän on mun ymmärtääkseni yhtä kokenut kun Virtanen

Hui, jos tääl kymenlaaksossa on saman hintasta, nii sitte taidan suosiolla odotella.

Hui, jos tääl kymenlaaksossa on saman hintasta, nii sitte taidan suosiolla odotella.
Mut sulla ei kai olis ihan mahdoton matka Pääksupunkiseudulle? Eikö se perhe arte tms oo siellä? Hinta alle 100€

Mut sulla ei kai olis ihan mahdoton matka Pääksupunkiseudulle? Eikö se perhe arte tms oo siellä? Hinta alle 100€

Muuten olis helppoa, jos olis ajokortti, mies on arkipäivät poissa.
Pitääpä kokeilla saada joku mukaan vaikka Lahteen, ku sielläkin on tää. :happy:

Meille tuli se tuulimunaepäily viime torstaina rv 6+2, ja nyt huomenna kontrolliultra.

Jännittää ihan hirveesti.. oon vielä ensin 9 tuntia töissä ja sitten kiireellä sinne ultraan. Pitää ottaa lapsikin mukaan, kun ei hoitopaikkoihin saatu. Pitää siis tsempata jo hänen takia se tilanne.

Meille tuli se tuulimunaepäily viime torstaina rv 6+2, ja nyt huomenna kontrolliultra.

Jännittää ihan hirveesti.. oon vielä ensin 9 tuntia töissä ja sitten kiireellä sinne ultraan. Pitää ottaa lapsikin mukaan, kun ei hoitopaikkoihin saatu. Pitää siis tsempata jo hänen takia se tilanne.
Alli95 toivottavasti kaikki on hyvin

Tsemppiä! Toivottavasti löytyy sydän tällä kertaa! Ja lapselle ei kannata "piiloitella" tunteita, se on hyvä että he näkevät että vanhemmat tuntevat asioita yhtä voimakkaasti kuin hekin välillä. Vaikka julkisella paikalla ei mielellään itkisi niin kyllä se varmaan sieltä tulee mullekin huomenna. Katsotaan onko se ilon vai surun kyyneleet...

Nyt ilouutisia kertomaan, huhhuh, helpotuksen huokaus pääsi, kun heti ultrauksen aluksi lääkäri sanoi, että kyllä täällä nyt syke näkyy! :Heartpink Olin jo henkisesti varautunut mm. sairaslomaan tyhjennystä varten, vaan siellä hän nyt olikin. Ja oli tosiaan pienempi kuin luultiin, rv 6+4 nyt! Toivottavasti kaikki jatkuu tästä eteenpäin hyvin.

Ihana uutinenAlli95 <3
Ja StellaMom tuuthan kertoo huomenna iutiset joko tänne tai syyskuu ketjuun?

Mekin otettiin Helsingissä Perhe Artelle varhaisultra, toivottavasti on hyvä ja luotettava paikka. Tuolloin alkaa juuri 9. raskausviikko mutta kun en tiedä, milloin kunnalliseen pääsee, niin ihan kiva käydä. Ja hinta on tosi edullinen noihin isoihin yksityistoimijoihin verrattuna, mistähän johtuu?

Nyt ilouutisia kertomaan, huhhuh, helpotuksen huokaus pääsi, kun heti ultrauksen aluksi lääkäri sanoi, että kyllä täällä nyt syke näkyy! :Heartpink Olin jo henkisesti varautunut mm. sairaslomaan tyhjennystä varten, vaan siellä hän nyt olikin. Ja oli tosiaan pienempi kuin luultiin, rv 6+4 nyt! Toivottavasti kaikki jatkuu tästä eteenpäin hyvin.
Ihana uutinen alli!!:Heartpink Mikä oli teidän laskema rv sitten? Mä oon laskenut edellisistä kuukautisista vaikka tiedän että se voi olla hieman väärin, ovulaatio oli 2-3 päivää aikaisemmin. Mutta ajattelin että parempaa luulla että se on pari päivää pienempi niin ei ainakaan odota että sydän kuuluu liian aikaisin. Meillä tänään rv 7+5 eli pitäisi kuulua sydän tänään jos siellä ollaan elossa. Pelottaa kovasti, mutta tässä vaiheessa en voi tehdä mitään enää. Odottaminen on vain ihan hirveää. Toivotaan parasta, ja valmistaudun pahimpaan?:confused005

Mekin otettiin Helsingissä Perhe Artelle varhaisultra, toivottavasti on hyvä ja luotettava paikka. Tuolloin alkaa juuri 9. raskausviikko mutta kun en tiedä, milloin kunnalliseen pääsee, niin ihan kiva käydä. Ja hinta on tosi edullinen noihin isoihin yksityistoimijoihin verrattuna, mistähän johtuu?

Oon miettinyt tota paljon. Täällä Turun seudulla on Kaarinassa Savonlahti ja heillä ei ole muita palveluita kuin ultrat ja hänen vaimon lasten psykiatrian vastaanotto. Ajanvaraus netissä tai tiistai aamuisin ysistä kymppiin.
Varhaisultra 120€, keskiraskauden 160 ja loppuradkauden 190 eli paljon halvemmat kuin isoilla ketjuilla. Heidän ei tarvitse maksaa vastaanottovirkailijslle ja kaikki ajat on täynnä. Vaikka he maksais ultra koneesta ja tilavuokrasta ja ottais asiakkaita vaan 6h päivässä niin silti jäis hyvin rahaa koska keskiansio bruttona on varmaan jotain 200€/tunti kuus tuntia 1200€ 5 pv viikossa 6000€/vk. Valtiolle puolet, vuokraan ja koneeseen neljäsosa jää 1500€ vk .

Pitäiskö lähteä opiskelemaan =D

Täällä pakotan ruokaa vatsaani ennen ultralle lähtöä, oon niin hermona että ei maistu. Mutta pakko, eilen en syönyt päivällä mitään enkä oikein jaksanut sitten tehdä paljon mitään, mies sanoi että syöt sitten ennen ku tuut kaupunkiin! Jännittää vain niin ettei ole nälkä...

Me tultiin juuri Helsingin Perhe-Artesta. Lämmin vastaanotto ja todella miellyttävä kätilö.
Ollaankin pienemmillä viikoilla 6+4 kun laskennallisesti oli 7+6. Vahva syke kuultiin ja pikkuinen köllötteli omassa sopukassaan. ♥️ Rauhoittava tieto, että tällä hetkellä kaikki on hyvin.

Me tultiin juuri Helsingin Perhe-Artesta. Lämmin vastaanotto ja todella miellyttävä kätilö.
Ollaankin pienemmillä viikoilla 6+4 kun laskennallisesti oli 7+6. Vahva syke kuultiin ja pikkuinen köllötteli omassa sopukassaan. ♥️ Rauhoittava tieto, että tällä hetkellä kaikki on hyvin.
Ihanaa kuulla että sieltä löytyi syke :) kohta meidän vuoro kuulla kohtalomme! Samaan paikkaan mennään mekin!

No niin! Varhaisultra käyty. Kätilö tervehti etunimellä ja menimme mieheni kanssa huoneeseen joka oli mukavasti sisustettu. Kätilö kyseli perusasiat ja kuulosteli että millainen olo minulla on. Sitten hermostuneena lähdin makaamaan ja heti kun ultraäänisauva tuli tarpeeksi sisälle, niin kätilö lausui "Onneksi olkoon, tuolla näkyy vahva sydän!" Hymyilin ja varmasti pulssini laski hieman. Katsottiin pikkusen sydän pamppailevan, ja kyllä se näkyi hyvin! Minussa on joku elävä olento kasvamassa !!! Whaaaat??!:wideyed:
Pikkuinen vastasi rv 7+1, eli muutama päivä nuorempi kuin mitä olen laskenut mutta ei niin pahasti kuitenkaan. Vaihdan viikot vasta seuraavan ultran jälkeen kun se vahvistuu. Nyt voin hieman rauhallisemmin mennä neuvolaan maanantaina :) :Heartred

Onnea kaikki ultrassa sydämen nähneet! Se tunne on niin ihana :)

Minä olin siis laskenut edellisistä kuukautisista rv 7+1, mut olikin se 6+4. Yllättävän pitkä kierto näköjään. Ens viikolla on eka neuvola, pitää sit siellä korjata varmaan laskettua päivää.

Takaisin