Ulkoiset muutokset ja masukuvat

Mä en tohkee mahakuvaa edes ottaa :D
Mulla on alkanut jäätävä vaatekriisi, mikään ei mahdu päälle ja kaikki kiristää...
Kokeilin tänään farkkuja, hyvä että reidestä ylöspäin nous ja kiinni saamisesta ei tietoakaan :D
Musta tuntuu jotenkin oudolta, että vatsa on suht suuri vaikka ru:ssa selvisi, että vauva on suht pieni ja siro eikä vastannut ihan raskausviikkoja :( Tosin onhan siitä jo lähes kolme viikkoa kun ultrasss kävin.

Mä tilasin new lookilta useamman mammavaateen, pari trikoomekkoa ja useamman t-paidan/topin niin ohan tää jännä ku mahan kohdalla vielä kasvunvaraa :D Siis mun mielestä mun maha on jo valtava viikkoihin nähden ja näissä vielä mooooonta senttiä kasvun varaa mahan kohdalla, nyt oikeastaan odottaa et millon istuis mahan kohdalta kunnolla :D

• Tykkään
Reaktiot: LMK
Siis enhän mä "oota" isoa mahaa :D Ennemminkin pelkään miten sen kans pärjää :D Vähän vaan kiva fiilistellä ku uudet äitiysvaatteet tuli postissa :D

• Tykkään
No mä ainakin jännitän, että kuinka iso tosta pömpöstä oikein tulee, kun nyt jo ihan komee on :grin

• Tykkään
Reaktiot: JMT
Voi miten ihania masukuvia täällä onkaan! Ite en oo saanu vielä aikaseksi ottaa yhtäkään kuvaa vaikka onkin monesti ollut mielessä. :D Nyt on 22+3 ja tuntuu että vatsa kasvaa joka päivä entistä enemmän vaikka viime viikolla saavutin vasta lähtöpainon. Mutta on se vaan mukavaa silitellä ja rasvailla vattaa kun on jo selkeä vauvamaha. <3

Joku puhuikin että pitää alkaa kohta nukkumaan tyyny polvin välissä. Mie olen nukkunut kyljellään perus sohvatyyny (40x60 cm) polvien ja nilkkojen välissä jo yli 10 viikkoa ja se on helpottanut nukkumista huomattavasti. Ja varsinkin kun tyynyn laittaa myös nilkkojen väliin niin ei rasitu lantiokaan. Ainakin tämmösellä reilu 160 senttisellä tuo tyynyn mitta riittää hyvin. Suosittelen testaamaan. :)

LMK, kysyit nuista rintaliiveistä, varsinaista vastausta en osaa antaa, mutta itse nyt toista kertaa raskaana ollessani olen päätynyt itse ostamaan aina tarpeen tullen näitä ns.halpis liivejä (ainakin siis niin kauan kun kokoja löytyy). Viimeksi ostin kolmeen otteeseen n.50euron liivejä ja kyllä aina ärsytti kun uudet piti hakea, ja itsellä siis kasvoi ympärysmitta sekä itse rinnatkin, niin pelkät jatkopalat ei itsellä olisi auttanut. Loppupuolella ostelen vasta sitten ns.laadukkaampaa(=tukevampaa), jos siis tuntuu ettei nämä "halpiksen" tue tarpeeksi.
Ja sehän on ihan yksilökohtaista kuinka paljon rinnat raskausaikana kasvaa, ja näillä näkymin olen myös siinä uskossa että on myös raskauskohtaista kun omia rintojani olen seuraillut.

• Tykkään
Bnt:

Joo, tuntuu tyhmältä että maksoin juuri 100€ kahdista liiveistä ja joudun viikon jälkeen jo ostamaan jatkopaloja.
Mulla kuitenkaan tuskin raskauden jälkeen enää näille on kauaa käyttöä.. Taidan luottaa h&m valikoimaan loppuajan tarvittaessa :D

• Tykkään
Reaktiot: Bnt
Minä oon käyttänyt niitä sellaisia toppimallisia rintaliivejä, ne on aivan loistavia! Niitä, mitä ostostv:llä myydään GenieBran nimellä, mutta minä vaan oon ostanut jotain halppisversioita. Ne on mukavat eikä kiristä ja venyy! Mulla ainakin tukeekin tarpeeksi, vaikka jo ennen raskautta oli kuppikoko DD/E. Ostetaan paidankoon mukaan ja niissä on aina vähän venymisvaraa :)

Missähän vaiheessa uskaltais alkaa ostaa imetysliivejä? Ajattelin, että jos vanhoilla pärjäisi siihen asti. Jäisi yksi välivaihe pois. Imetysliivit nyt kuitenkin tarvii jo ennen synnytystä, kun laitokselle sellaiset tarttisi pakata mukaan :)

Aattelin itse ostaa yhdet imetysliivit niin myöhään kuin vaan uskallan asian jättää. Kun muuten koon kanssa niin hakuammuntaa :/ Vaikka niin se kai on vielä siinäkin vaiheessa, siksi vain yhdet alkuun! Mullakin tuo rintsikkaongelma vaivaa, kun rinnat on lähtöjään isot (ja alunperin ympärys pieni), niin vaikea löytää mitään edullisempia vaihtoehtoja. Tosin voi olla et nyt löytyisikin, kun vanhoista liiveistä kiristää nimenomaan ympärys, kuppi ei tunnu paljon suurentuneen. Eli jos sen normaalin 70-ympäryksen sijaan ostan 80-ympäryksellisiä, niin kuppi voi olla jopa normaalia pienempi, ja isommalla ympäryksellä löytyy ehkä myös normikaupoista isompia kuppeja :D Menen tänään ainakin kevyitä urheilurintsikoita etsimään (salillakäyntiä varten, eli ei tarvetta supertuelle).

Mä oon nyt melkeen koko raskauden ajan pitänyt Bravado! -merkkisiä kaarituettomia imetysliivejä (malli ilmeisesti Body Silk Seamless). Ihanat päällä, ja joustavat sopivasti että on kasvuvaraakin. Itselläni normaalisti kuppikoko C ja näissä M-koko on ollut sopiva. Myyjä Kampin Bebesissä sanoi, että näin aikaisin liivit ostaessa (olin silloin ehkä rv 14?) pitää olla nyrkin verran tilaa liivin sisällä, että ne on sitten imetyksen aikaan sopivat. Kaikki aiemmat omat liivit ovat jo ympärysmitaltaan ja kupiltaan jääneet pieniksi, mutta näitä Bravadoja piti ostaa jo toisetkin. Entiset oli mustat, nyt on vaaleanpunaiset. :) Ympärysmitassakin on kasvuvaraa, alussa pidin tiukimmalla hakasella ja nyt 2-hakasella. On vielä kaksi hakasta kasvuvaraa lisääkin.

Takaisin