Ulkoiset muutokset ja masukuvat

Haha! Jännä ettei oo tosta huomannut vai onks sul ollut löysempiä paitoja päällä duunissa? :)
mun koulukaverit taas huomas heti ku menin takaisin kouluun ja rohkeasti ne kyselikin et onks vauva tulossa (miespuoliset vieläpä) :D Vaikka vähän jopa ahdistikin ensin mennä kouluun et nyt kaikki kattoo mun mahaa ja pidin takkia päällä kun liikuin käytävillä, silti ne jostain näki pikkupalleron :D

Hih. Mulla ei enää asiakkaat utele varovasti raskaudesta, vaan kysyvät mahaa merkitsevästi vilkaisten ja suoraan töksäyttäen, että näkevätkö seuraavalla kerralla minut vai joko jään pois... :)

Töissä normaalisti on ihan eri työvaatteet (löysät), mutta tänään olin juurikin noissa vaatteissa palaverissa. Selvästi "poikavatsa", kun on noin eteenpäin työntynyt pötsi :D

Onko muilla nännit muuttuneet ihan erilaisiksi? Musta ne on isommat, niihin on tullut pieniä nystyjä ja ne on useammin "nöpöllään" kuin ennen. Maitoa ei vielä oo näkynyt, mutta kaipa ne siihen valmistautuu :)

Mul on muuttunut jo ihan alkuraskaudesta sellaiseksi isoiksi missä nystyröitä. Ja on tummentuneet myös. Välillä on sellaista valkoista karstaa nännin päässä, en tiedä onko ne jotain kuivuneita maidontippoja :) Pitää vaan toivoa, että tulee maitoa normaalisti koska haluaisin imettää :)

Mulla kans tummentunu nännit ja ehkä vähän isommat kans

Mullakin on nännit kasvaneet ja nypyt ilmestyneet! Alkuraskaudessa mää muistan ääneen miehelleni puolitosissani miettineeni, että mitenkähän ihmeessä mun mininänneillä ketään ruokkii ja kerran tässä aika hiljan mies oikein huudahti, että "ohhoh, no nyt on kuule sullakin kunnon ruokkimanännit!" :p Ja juu, jatkuvasti nykyään "pitkät päällä" kans :woot:

Mulla on toinen nänni ihan normaali, mutta toinen tosi sisäänpäin kääntynyt. Täytyy toivoa, että pieni saa siitäkin otteen kuitenkin. Ei jaksaisi ruveta rintakumi/pumppaus/tms rumbaan... Tietty olettaen, että maitoa ees tulee, mitä toivon toki.

Enough, mun äidillä oli sama tilanne, ja minä nirsona tyttönä en kelpuuttanut kuin sen "paremman" :D Toisesta lakkasi sitten kait vain tulemasta maitoa (en muista et koskaan olisi ollut puhe mistään tulehduksista tai muista ongelmista vaikka siitä ei imettykään), ja yhdellä rinnalla täysimetti mut puoleen vuoteen ja osittain vuoden ikään asti. Ja hyvin pulleeksi vauvaksi, kaikki sanoi ettei rintamaidosta pitäisi lihoa ja äiti näytti mua ja nauroi et ai ei vai :D Eli välttämättä ei ole mikään ongelma vaikkei sisäänkääntynyt kelpaisikaan vauvalle!

Mäkin vaan oottelen että tissit vähä alkais turpoamaan! Muut väittää et ne ois kasvanu mutta aika vähäistä täytyy olla kun samat rintsikat käy vielä! Nännit ehkä vähän tummuneet ja maitoa tulee jo mutta muuten ei muutoksia...

No en tiedä onks nää isommat tissit kivemmat ku pursuu topeista ulos (oon ostanut jo parit rintsikat isompaa kokoa, mut nyt vanhat topit käy pieneksi rintojen kohdalta). Ja sit jos oon himas ilman liivejä ja istun, niin tissit ja maha ottaa yhteen kun on kaikki sen verran kasvaneet/muuttaneet muotoaan :D

Haha :D Itse edellispäivänä sain kylässä olessani hienovaraisen vihjeen ruokailun yhteydessä, että jossain leukani alla vartalolla on kermaviiliä. Tuli kyllä todella hemaiseva olo kun yritin löytää huomaamattomasti sitä läiskää ja totesin sen olevan rintojen ja mahan välissä ja leviävän etsimisyritykseni takia :facepalm:

Ja tuosta sisäänpäinkääntyneisyydestä piti sanoman, et mulla oli toinen nänni myös sisäänpäinkääntynyt (toinenkin hippusen) esikoisia odotellessa, mutta kun sitten imetyksen aloitin niin ongelma oli kadonnut (siitä tiedä tarkemmin missä vaiheessa se tapahtui), eikä ole tähän päiväänkään mennessä palautunut nuo. Eli ihan sitä vain että voi se sieltä pulpahtaa itsestäänkin ulos raskauden myötä :)

Ja juu, täällä myös taas tummentuneet nännit pihoja myöten ja nöpöttävät kuulemma "niinkuin naisella kuuluukin" :p

Takaisin