Ulkoiset muutokset ja masukuvat

Mä oon joutunu ostaan jo parit uudet liivit isommalla kupilla :) mies on aika tyytyväinen ku on ees vähän kasvanu :D

Mulla ei esikoista odottaessa isontunu nännit mut nyt on suurentunu aikas tavallakin ja mies yks kerta oli suihkussa et jestas kun ne onkin isot ja sanoin et etkö oo aikasemmin huomannu ku oli varmaan ollu jo pari kuukautta isommat.. :D

Täälläki on nännit tummunu huomattavasti ja tuntuuvat töröttävän jatkuvasti! :grin Jännä ku normaalisti ollu pienet ja sisään kääntyneet. Tuntuu että ulkonäkö muuttuu hirmusta kyytiä. :wideyed:

Voiko jo tässä vaiheessa tulla maitoo? Ensmäne napero tuloillaa nii sitä on ihan ulalla. :p

Mulla on joka päivä sellaista valkoista "karstaa" nännienpäissä, ja välillä osuu käsivarsi ihan märkään nänniin kun käy vaikka yöllä vessassa. Ei se nyt ehkä ihan maitoa ole, mutta jotain tulee ehdottomasti (on tullut jo viikkoja). Toivon et on hyvä merkki maidontuotantoa ajatellen!

ImageUploadedByVau Foorumi1422904614.989505.jpg

Tilanne 26+4 :) pikkuhiljaa se sieltä pyöristyy.
Rinnat eivät ole kauheasti kasvaneet, tulleet vain "täydemmiksi" ja nännipihat tummuneet ja kasvaneet. Kauhea kutina ja kerran vaihdoin kastuneen t-paidan.
Torstaina neuvolassa katsotaan paljonko on tullut kokoa lisää :)

LMK kiitos <3 Jotenki vaikee tajuta etten oo mahaa Lukuunottamatta levinny ihan älyttömästi vaikka siltä tuntuu :D

No eikä näytä edestä kauhealta! Ihana pallomasu ♡ Mul on aikamoinen pallo kans mut edestä päin otetussa kuvassa sitä ei näy ollenkaan kun on niin leveä lantio :D

Kiitos Kirsikka.. :)

Unohdin laittaa et tänään otettu ja 24+5..

Takaisin