Ulkoiset muutokset ja masukuvat

juu itsekkin ensikertalainen ja on kyllä niin mahtavaa kun kaikki on niin uutta ja jännää :D.. ootan jo et pääsis vaan synnyttää ku seki ni uutta ja jännää.

Sama juttu täälläkin! Tai en itse kyllä sitä synnytystä niin oota mutta pientä tulokasta kyllä hyvinkin tiiviisti. <3 Tuntuu siltä että aika ei kulje mihinkään mutta silti samalla tuntuu aika huikealta ajatus siitä että esim.10 viikkoa eteenpäin olen jo kohta viikolla 34 :) Ja silloin alkaa olla jo tosi kyseessä :)

No näimpä!! Itse joskus 16-20 vuotiaana kärsin kunnon vauvakuumeesta, mutta en pystynyt katsomaan ollenkaan katsomaan synnytys ohjelmia enkä mitään. No isosisko pyysi minua toisen lapsen synnytykseen mukaan ja tietenkin menin. Ajattelin että tämän jälkeen AINAKIN katoaa vauvakuume, mutta ei PÄINVASTOIN xD .. No nyt sitten pääsee tääki naikkonen vihdoin kokemaan tapahtuman joka on hienointa mitä vaan voi tapahtua... on se Möhis kasvanut jo huimasti kun vertaa kuvia :)) IMG_1438.JPG IMG_1574.JPG IMG_1438.JPG IMG_1574.JPG

outoa :O mitäköhän mä oikein säädän täällä :D .... tai kone tai joku .. sori ei ollu tarkotus tukkia xD

Violet87, mullekin kävi samanlailla ennen joulua. Yhdessä viikonlopussa pamahti masu kunnolla :) Ja masutatuointi vaihtanut kanssa paikkaa :P

Voihan ärsytys :D

Kävin viikko sitten rintaliiviostoksilla alan liikkeessä. Sielä myyjä mittaili tämän hetkisen koon ja aloin sovittelemaan. Toki myyjä huomasi vatsan ja otettiin se huomioon liivivalinnassa. Olin jo kaupassa hieman eri mieltä ympäryysmitasta, mutta luotin ammattilaisen sanaan.
Nyt viikkoa myöhemmin, liivit kiristävät ja tuntuvat todella epämukavilta! :(
Ensiodottajana en tiedä yhtään kuinka paljon rinnat paisuvat joten mitä teen? Ei kuitenkaan viikon välein viitsisi 50 euron liivejä olla ostamassa!

Jos ongelmana on nimenomaan ympärysmitta, kaupoista saa ostettua "jatkopaloja"! Ainakin Changessa myydään.

23+5 masu. Tänään neuvolassa terkkari totesi kohdunpohjan olevan jo lähes pallean tasalla. Siltä se tuntuukin... :grin Sf-mitta 22 cm, aikalailla keskikäyrillä mennään!

Liitteet

• WP_20150115_003 1.jpg
    WP_20150115_003 1.jpg
    194.6 KB · Katsottu: 101
Mulla oli viime pe 22+0 sf mitta 22cm ja yläkäyrällä. Rakenneultrassa vauvelin koko vastas viikkoa isompaa :rolleyes:

• Tykkään
Reaktiot: JMT
Takaisin