Tyttö-vai poikaolo?

Mä tiedän tytölle jo nimenkin, poika on vähän haastavampi :D
 
Ei oo mitään hajua kun niin alussa oon mutta kovasti toivottais poikaa kun kaksi tyttöä löytyy jo :) Tyttö olis hyvä taas siinä mielessä et löytyis paljon siskojen vanhoja tarvikkeita, leluja ja tavaroita. Ja tytölle olis helpompi keksiä nimi. Mutta kumpikin käy
 
Huomaan ajattelun muuttuneen ihan vahingossa poikien suuntaan. Jotenkin kauhistuttaa jos sieltä kerralla tulee kaksi poikaa, kuvittelisin tytöt jotenkin rauhallisemmiksi. Kiva kyllä jos saataisiin molemmat.
 
Mulla on nyt pari viikkoo ollut tosi vahva fiilis tytöstä. Vaikee ajatella toukkaa muuten kuin tyttönä kun asioita miettii. Voi johtua siitäkin et nään itseni vahvemmin tytön äitinä. Mäkin oon ajatellut tytön rauhallisemmaksi, samaa sanoi mies, mut että pojan kans hän vois ehkä touhuilla enemmän. No, asia selviää sit myöhemmin, kunhan kaikki menee nyt hyvin niin ei väliä kumpi tulee :)
 
Mulla tyttö ja poika. Tyttö hiukan rauhallisempi mutta muuten on haastava. Poika menevämpi mutta muuten helppo.
Kummatkin ihania ja mulle ei väliä kumpi tulee. Miehellä yksi poika edellisestä suhteesta eli jos tyttö tulisi olisi hänellä kumpiakin kaksi.
 
Milloin saatte muuten kaksosten odottajat tietää onko erimunaisia vai identtisiä? :)
 
Erimunaiset täällä ainakin, näkyi ihan ensimmäisessä ultrassa että erillään ovat.
 
Mullei oo tällä kertaa mitää fiilistä. :D viimeks näin unia tytöstä ja päivää ennen rakenneultraa näin unta pojasta
 
Tyttöolo täällä, mutta johtunee varmaan vain pahoinvoinnista, joka on tässä raskaudessa ollut tosi voimakasta (johtunee kuitenkin enemmän kahdesta sikiöstä eikä niinkään sukupuolesta). Esikoisen kanssa alkuraskaus oli helppoa aikaa eikä pahoinvointi vaivannut lähes lainkaan ja esikoinen on tosiaan poika. Saa nähdä kuinka käy, mitään väliä sukupuolella ei meille onneksi ole :)
 
Ja kiinalainen syntymäkalenteri näytti väärin viimeksikin eli siihen koriin en kyllä muniani laita :D
 
Mulla on poikaolo. Hetken ihan alussa ajattelin, että tyttö varmaan tulee, mutta olo katosi... En osaa ajatella muuta, kuin poikaa ja meinaa lipsahtaa aina, että sitten kun poika syntyy.... Raskaus on samantyyppinen, kuin pojan raskaus aiemmin, ennestään löytyy kumpaakin sukupuolta. Mies on varma että poika tulee.

Tytön raskaudessa olin ensin varma pojasta kunnes tuli se tyttö-tunne ja niinhän se neiti syntyi. Pojalta tiesin alusta asti että se on poika. Oli vaan tunne pojasta vahvana alusta asti.

Noh, piinaviikot vielä menossa, pelottaa hetkittäin onko kaikki hyvin, kun on niin oloton olo! Ehkä helpottaa kunhan tuntisi liikkeet...
 
Mulla ei oo mitään oloa edelleenkään. Jotenki oon kuitenkin aina aatellut et mulle syntyy vaan poikalapsia, mistä lie tämmönenkin ajatus johtuu :D Ja jotenkin nään itteni enemmän pojan äitinä. Molemmat on kyllä ihan yhtä tervetulleita, ei oo väliä. Miehelläkään ei oo mitään ajatusta et kumpi sukupuoli ois "kivempi".
 
Haluaisin kovasti tytön, mut on kyllä poikaolo. En ikinä olis ajatellut, että leppoisa ja rauhallinen mieheni tekisi poikia ja siksi niin toivoisinkin, että olo ois väärä...;-) No, tottakai terve lapsi nyt on pääasia ja tietysti poika on lopulta yhtä kiva kuin tyttökin. Tyttönimeä meillä ei ole, pojan nimi on.
 
Työkaveri heitti tänään kuulleensa et jos raskauden aikana tekee hirveesti mieli makeaa niin tulis tyttö ja jos suolaista niin poika. Mulla himot liittyy makeaan (voisin syödä vaan pullaa ja suklaata), vahva tyttöolo ollut. Olis mielenkiintoista tätä seurata ja kattoo monella pitää paikkaansa :D
 
Olin esikoisesta varma et on poika, mut nyt en ainakaan vielä tiedä yhtään mikä olo edes on :D
 
Mä näin viime yönä unta, että meille tulee poika :Heartblue jännä nähdä sitten rakenneultrassa, oliko tuo uni enneuni :rolleyes: jotenki vahva fiilis siitä jäi..
 
Mä näin viime yönä unta, että meille tulee poika :Heartblue jännä nähdä sitten rakenneultrassa, oliko tuo uni enneuni :rolleyes: jotenki vahva fiilis siitä jäi..

Mä oon nähny kans pojasta unta :D jäädään seuraa miten käy :wink
 
Mulla ei ole mitään fiiliksiä. Paitsi että tän jäätävän pahan olo perusteella vaikkaisin tyttöä jos pitäis veikata.

Pojalle olis nimi valmiina, tytön nimi taas on vaikea.
 
Takaisin
Top