Tyttö-vai poikaolo?

Kiinalainen syntymäkalenteri oli oikeessa 9/10 meidän suvun kohdalla ja nyt väittäis että olis poika tulossa :D hauska nähdä jos kaikki vaan menee hyvin että pitikö veikkaukset paikkaansa.
 
Mullekin on aivan sama kumpi tulee, kunhan on terve. Itse haluaisin kuitenkin vähän enemmän tyttöä ja mies taas poikaa. Joka tapauksessa jo näin alussa ollessa on tosi vahvasti poikaolo. En tiedä mistä se oikein kumpuaa. :eek: Oon kuitenkin aina nähnyt itseni tytön äitinä.

Katsoin tuon kiinalaisen syntymäkalenterin ja siskolleni se lupasi tyttöä. Poika tuli. :happy:
Sinällään noilla ei ole mitään merkitystä, kun siittiöhän sen sukupuolen lopulta määrittää. Näin ollen äidin iällä ja hedelmöittymiskuukaudella ei ole merkitystä.
 
Muokattu viimeksi:
Muistaako kukaan miten se oikea ikä laskettiin? En löydä sitä ohjetta mistään. :nailbiting:
 
Ei hajuakaan kumpi on tulossa. Tyttö näköjään, jos tuohon kiinalaiseen kalenteriin on uskomista :) Tänään hommasin unisex pöksyt ihan varmuuden vuoksi.
 
Tää alkuraskaus muistuttaa niiin paljon esikoisen raskautta, elikkäs vahva poikaolo tällä hetkellä
 
jeffree, millainen on poikaolo?

Ei kysytty multa mutta mun poikaolo on vaan semmonen tunne. Jostain kumpuaa vahva ajatus, että neljäs lapseni on poika ja tämä sisälläni (toivottavasti) kasvava napero kasvattaa itselleen pallit.
 
Ei kysytty multa mutta mun poikaolo on vaan semmonen tunne. Jostain kumpuaa vahva ajatus, että neljäs lapseni on poika ja tämä sisälläni (toivottavasti) kasvava napero kasvattaa itselleen pallit.

Niinkuin talitintti sanoi, on vaan sellainen tunne :)
 
Ei oo kyllä niin minkäänlaista hajua. Esikoinen on tyttö ja häntä ajattelin pojaksi sinne rakenneultraan asti, jossa selvis että selkeästi tyttö tulossa. :D
Suvussa on pelkkiä tyttölapsia.
 
Mulla esikoinen on tyttö. Mies toivoisi, että tämä toinen olisi poika, niin olisi sitten molempia sukupuolia. Toisaalta toivon itsekin poikaa juuri samasta syystä. Toisaalta olisi kätevää saada toinen tyttö, niin saisi paremmin kierrätettyä vaatteita yms. Mutta kuten sanottua, ei sillä sukupuolella todella ole mitään merkitystä.
 
Mulle on vähän alkanut tulemaan tyttöolo johtuen siitä että tää alkuraskaus on niin erilainen ku mitä esikoisesta ja ehkä myös sen takia että vähän toivon tyttöä kun poika jo on.
 
Määkin olen jotenkin ruennu miettimään voisko olla tyttö :Heartred vaikka voi johtua myös siitä toiveesta ;D
 
En tunnista, että mulla olis mikään olo, mutta silti tuun koko ajan puhuneeksi kuin se ois poika.
 
Joo samoi mietteit et ku Esikoinen typy ni toiveissa poitsu ja oonha mä nähny uniiki mun lapsista jotka on Essi ja tää tuleva sit poika :) :wink Mut pääasia et ois terve :Heartred
 
jostain luin (lähde hukassa) että vanhemmille äideille tulisi tyttölapsia herkemmin...
 
jostain luin (lähde hukassa) että vanhemmille äideille tulisi tyttölapsia herkemmin...

Voi olla en tosin ymmärrä mihi perustuu :eek: pitää koittaa netist ettii artikkelia, mut sit taas poikii syntyy kuitenki enemmän ku tyttöi :wink ps. Hirveeeee toive siitä pojasta :D
 
Mulle ei oo väliä kumpi tulee kun ei lapsia ennestään ole, mutta jostain syystä mietin lähestulkoon pelkästään poikien nimiä mitkä olis kivoja :rolleyes: Mies luultavasti haluais pojan koska hänellä jo ennestään on tyttö.
 
Tyttö tyttö... kauhee kasa mitä suloisempia tyttöjen vaatteita ja juttuja.. niin... neljäs tyttökö :)
 
Takaisin
Top