Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jennese kummin kävi? :)
Raskauden alussa oli semmoinen olo, että tyttö on tulossa. Ennen "sukupuolen tuloksia" saadessa alkoi tuntumaan siltä, että se olisikin poika. Saatiin kuulla puhelimitse lapsensukupuolesta ja olimme molemmat vähän yllättyneitä, että on tyttö tulossa! Olimme niin vahvasti veikanneet poikaa, että tulos yllätti. Sukupuolella ei ollut meille väliä. Parasta oli se että päästiin aloittamaan tyttönimien karsiminen.. :D
Onnea tyttölupauksesta nythä satelee tyttöjä sit :D katotaa muuttuuko kelkka toisee suuntaa ku alkaa tulee tietoo enempi sukupuolist :D
Sanoinkin lapsen isälle, että nyt on "akkavalta" taloudessa :DD +meidän karvainen lapsi tyttökoira kyllä oli niin vahva näky, et kyllä tyttö tulee!
Mä oon aina toivonut enemmän tyttöä. Nyt kun olen raskaana niin tuntuu tavallaan väärältä toivoa jompaa kumpaa sukupuolta, kun ei se vauva voi itse siihen vaikuttaa kumpaa sukupuolta on. Kolmen viikon päästä sitten asia saattaa selvitä. Mikään ei kyllä voisi vähentää rakkauttani tätä lasta kohtaan enää tässä vaiheessa, joten vaikka tulisi poika niin rakastaisin tietysti yhtä paljon kuin tyttöä.