Tyttö-vai poikaolo?

Ei mitään oloa, välillä en usko että olen oikeasti edes raskaana. Vielä ajattelen, että en edes selvitä kumpa on tulossa, mutta mieli saattaa matkan edestessä hyvinkin muuttua.
 
Mulle on ihan sama kumpi tulee kunhan on terve. Kahden pojan äiti olen.
 
Kyllä kai kaikki toivoo sitä tervettä lasta.. Tässä kysyttiinkin onko tyttö- vai poikaolo :)

Itsellä jotenkin sellainen kutina, että tää olis poika jos masussa todella on elämää... Esikoisesta oli vahva tyttöolo koko raskauden ja tyttö tuli.
 
Lau84, kyllä mulla aika alusta lähtien oli esikoisen raskaudessa tunne tytöstä ja nyt pojasta... toki molemmat tervetulleita :Heartred Mutta katsotaan nyt ensin jatkuuko raskaus yli kriittisten viikkojen..
 
Mulla tuli ekasta olot vasta ekan kolmanneksen jälkeen. Näin useita unia poikavauvasta ja mieskin näki yhden. Poika tuli silloin. Nyt täälläkin odotetaan malttamattomina "varmempia viikkoja" ja toivotaan vaan, että kaikki menee hyvin. Luulen, että mieli itellä vapautuu niille tuntemuksille vasta kun saa vähän varmuutta siitä, että kaikki menee hyvin.
 
Mulla on todella vahva poika olo, ainakin vielä (4+5 :D ) alku ollut ihan samanlaista oireettomuutta, kun esikoisen raskaudessa :) Mutta ihan kumpi vain on erittäin tervetullut :Heartred
 
Tuon kiinalaisen kalenterin mukaan mäkin oottaisin tyttöä, samoin ois kyllä väittänyt esikoisestakin, joka on kuitenkin poika :D
 
Esikoisesta oli koko raskauden ajan vahva poikaolo.
Mua ultrattiin yli 10 kertaa erityisesti loppuraskaudesta, mutta vauva liimasi takamuksen aina ultrassa kiinni kohdunpohjaan ja lopussa lapsivesi katosi niin ei enää ollut näkyvyyttä, niin ei saatu tietoa etukäteen.

Vauva syntyi elottomana ja vietiin elvytettäväksi, niin tajusin kysyä vasta siinävaiheessa, kun oli siirretty valvontaosastolle ja mies oli päässyt katsomaan, että kumpi se oli. Mieskään ei ollut tajunnut kysyä vauvaa pideltyään, kun se oli jo puettu...Naistenklinikan valvontaosastolla on vaan valkoisia vaatteita. Kai sängyn laitaan oli joku värillinen kortti teipattu, mut ei mies sitä ollut ymmärtänyt.

Vähän kätilön leuka putosi, kun kysyttiin vielä tossavaiheessa, et kumpi se oli. :D Pahoitteli tuhannesti, ettei oltu mainittu, kun "sähän olit niin monessa ultrassakin" ja toi sen "onneksi olkoon" -kortin.

Mut oli siis tyttö.
Nyt on taas sama poikaolo. Ja nyt etoo kellonympäri, kun esikosta ei ollut kertaakaan paha olo.
 
Mulla tuntuu ainakin alkuraskaus olevan aivan eri luokkaa kuin ensimmäinen raskaus ja silloin siis tuli tyttö.. Mulla ei kyllä ole vielä oikein tullut oloa kumpi se vois olla enemmän kuitenkin ehkä poikaolo :-D
 
Mä salaa mietin kans että esikoisen aikaan mulla ei ollu pahaa oloa ollenkaa ja se on poika. Nyt on ollu plussasta lähtien etovaa oloa ja närästystä nii jospa olis tyttö :Heartred ( kyllä poikain olisi yhtä rakas mutta tiedätte kyllä :wink)
 
Mulla oli esikoisesta vahva poika-olo ja poika tuli. Kaikki ennustuskalenterit ja testit lupas myös poikaa...

Nyt..hmm.. mä jotenkin mietin tyttöä enemmän, mutta johtuuko se siitä, että ois kiva jos se ois tyttö :)

Eipä tuolla väliä, miehen sivusta lähinnä vaan poikia, joten en uskalla liikaa uskoa tähän tyttö-oloon, oishan se ihanaa :) toisaalta pojalle ois kaikki valmiina.

Mutta oma olo, salainen toine ja ennustukseen jos uskoo, niin tyttö ❤️
 
Muut väitti vatsasta päätellen että odotan tyttöä.. ultriin mennessä ja neuvolassa sanoin etten tahdo tietää ennen kuin vasta salissa, kiitos. Mulla oli tunne pojasta jotenki niin vahva [emoji173] Ja nyt tuo tunne pojasta on jo 6v eskarilainen herrasmies [emoji173]
 
Mulla ei oo vielä mitään oloja. En oikein vielä käsitä et näin helposti tulin tällä kertaa raskaaks :)
Esikoinen on poika ja hänestä ei ollut mitään oloja, tai ne vaihteli melkein päivittäin. Silloin ei haluttu tietää ultrassa kumpi tulee. Iloinen yllätys oli kun syntyi.

Tällä kertaa halutaan tietää kumpi tulee, jos vaan ultrassa näkyy.
 
Mä oon jotenki aina nähnyt että mulle tulee pelkkiä tyttöjä, siis jo ennen ku tulin raskaaksi. Meillä on kyllä niin tyttövoittonen sukukin eikä kokemusta poikalapsista että heti tuntuu epävarmemmalta olo kun ajattelee että tämä esikoinen olis poika :D mies toivoo kovasti poikaa, mutta ollaan siis molemmat todella onnellisia tuli sieltä kumpi tahansa :Heartred
 
Mäkin sorruin kaikkiin hupsuihin testeihin ja lukemaan kaikennäköisiä ennustuksia siitä, että kumpi saattais olla tulossa :D Ihan huvikseni tietysti. Esimerkiksi tuota Katruska33:n mainitsemaa kiinalaista syntymäkalenteria testattiin ihan miettimällä, onko omien perheenjäsenten sukupuolet mennyt sen mukaan oikein niin se oli väärässä 4/5 tapauksista :D Että joo.
Vaikka on hassua sanoa, että olis yhtään mikään olo vielä kun rv 5+1 niin silti jostain syystä tuntuu vaan, että poika sieltä tulee. Totta kai, kuten kaikkien muidenkin mielestä, terveys on ehdottomasti pääasia. Mutta silti olen itse aina haaveillut tytöstä, ja avomieskin tytöstä. Että saas nähdä kuinka käy :D Aion kyllä kysyä heti, kun sen vaan näkee :)
On muuten varmaan hauska sitten myöhemmin lueskella, että menikö ihmisten tyttö- tai poikaolot loppujen lopuksi oikein vai väärin :D
 
Meillä esikoisen kohdalla tuo kiinalainen syntymäkalenteri piti paikkaansa.. Että jännä nyt nähdä pitääkö paikkaansa, ennusti siis poikaa tulevaksi :-D
 
Esikoisesta oli heti plussattua tyttö olo ja niinhän se piti paikkansa. Nyt ei oikein kumpikaan olo ainakaan vielä.
 
Takaisin
Top