Tyttö vai poika?

Meillä mies toivoo kovasti poikaa. Itselleni ei ole niin väliä, mutta ehkä vähän tuon miehen takia itsekin olen kääntynyt enemmän poikaan päin, ja ehkäpä juuri siksi tuntuu, että poika olisi tulossa. Kaikki pikkupojat tuolla kaupungilla näyttää tosi söpöiltä ja pikkutytöt lähinnä ärsyttää, että senkin puolesta voisin ounastella, että poika olisi tulossa. :laughing002
 
Musta tuntuu yhä vaan vahvasti että meille tulee toinen prinsessa :queen
 
Tyttöolo :angelic::dummy1: Tuntuu vain todella vahvasti siltä, että odotan tyttöä. Tytölle on nimi mietittynä, ja sillä nimellä itseasiassa kutsumme vauvaa mahassakin. Onhan se sitten yllätys jos onkin poika :grin Toivottavasti rakenneultrassa selviää niin kerkeää miettiä nimeä sitten prinssillekkin eikä ”tyttöolon” takia osta pelkkää pinkkiä tavaraa :hilarious:
 
Kromosomi tutkimuksessa (nipt) tänään saatiin tietää, että odotettaisiin tyttöä:HeartpinkPahoinvointi siis taisi olla siihen suuntaan viittaava kun esikoinen poika eikä ollut yhtään. Rakenne ultrassa sitten vielä varmistellaan :smiley-bounce012
 
Toivottavasti meille selviää rakenne ultrassa sukupuoli. Oon 99% varma että tämä on tyttö, mutta jos ei ookkaan niin ihmettelen kyllä :p
Eikai näin pahaa pahoinvointia voi olla, kahden poika raskauden jälkeen, joissa molemmissa pahoinvointi oli minimaalista o_O
 
Mä kallistun kokoajan enemmän ja enemmän siihen et tämä on poika. Aivan samanlainen raskaus ku edellinen poika raskaus.
 
Oon niin varma yhä tytöstä. Tulee varmasti järkytys jos on poika, miten voi vaisto silloin olla niin väärässä? Toki poika on aivan yhtä tervetullut :Heartred
 
Ihan samoin mulla on tosi vahva poika olo edelleen. Kyllä ihmetyttää, jos rakenneultrassa kuukauden päästä selviääkin, että on tyttö tulossa.
 
Meille tulee tyttö :Heartred. Nipt-testistä tuli tämä tieto. Toissapäiväinen omakustanteinen ultra vahvisti vielä asian.

Ennen niptistä tullutta tietoa, odotimme mieheni kanssa poikaa :dummy:. Molemmille asia tuntui olevan selvä. No, yllätyimme ja iloitsemme neitokaisesta :dummy1: .
 
Pahoinvoinnin (joka onneksi on enää satunnaista) perusteella sanoisin että tyttö mutta toisaalta on aavistuksen poikaan kallistuva olo :confused: En kyllä osaa yhtään sanoa kumpi, toinen poika tähän tyttölaumaan ei olisi haitaksi :rolleyes: Rakenneultraan vielä hetki. Täytyy silloin kysyä jos muistaa.. :grin
 
Poika ekan testin ennustuksen mukaan, tyttö kiinalaisen kalenterin mukaan. Mahdollisuudet on siis ihan fifty-fifty, eikä oikein ole mitään aavistusta.

Aavistusta ei oikein vieläkään ole, mutta eikö korkeahkot sykkeet joidenkin uskomusten mukaan viittaa tyttöön? Syke ollut 150-165, joka taitaa olla korkeahko (?).
 
Ensimmäisen testin mukaan poika ja toisen tyttö. Omista oireista ei voi mitään päätellä. Miehellä on edellisestä suhteesta pelkkiä poikia, niin varmaan on poikasiittiö ollut taas asialla.:sign17 laughing7
Päivitys tähän omaan tekstiin, että poika tulossa.:dummy:
Sykkeet ovat olleet matalat n.130-140 tässä raskaudessa.
 
Poikaa veikkaan vahvasti. Perjantaina toivottavasti saadaan joku veikkaus :)
 
Pahoinvoinnin (joka onneksi on enää satunnaista) perusteella sanoisin että tyttö mutta toisaalta on aavistuksen poikaan kallistuva olo :confused: En kyllä osaa yhtään sanoa kumpi, toinen poika tähän tyttölaumaan ei olisi haitaksi :rolleyes: Rakenneultraan vielä hetki. Täytyy silloin kysyä jos muistaa.. :grin
Tämän hetken päivitys. Nyt alan olla melko varma että poika sieltä on tulossa. En osaa enää ollenkaa ajatella hänen olevan tyttö.
 
Molemmat testit näyttää poikaa, itselläkin ehkä enemmän poika olo, vaikka tyttö olis nyt kiva vaihteeksi. Viimeks oli tosin tyttö olo ja poika tuli joten.. Parin viikon päästä toivottavasti kuulee kumpi tulee.
 
Takaisin
Top