Tyttö vai poika?

Keskustelun 'Maaliskuisten leikkinurkka' aloitti Vargynja, 24 kesä 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. bandoo Aloittelija Maalisäidit 2020

Meillä mies toivoo kovasti poikaa. Itselleni ei ole niin väliä, mutta ehkä vähän tuon miehen takia itsekin olen kääntynyt enemmän poikaan päin, ja ehkäpä juuri siksi tuntuu, että poika olisi tulossa. Kaikki pikkupojat tuolla kaupungilla näyttää tosi söpöiltä ja pikkutytöt lähinnä ärsyttää, että senkin puolesta voisin ounastella, että poika olisi tulossa. :laughing002
    • Hauska Hauska x 1
  2. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Musta tuntuu yhä vaan vahvasti että meille tulee toinen prinsessa :queen
  3. Sakemanni Aloittelija Maalisäidit 2020

Tyttöolo :angelic::dummy1: Tuntuu vain todella vahvasti siltä, että odotan tyttöä. Tytölle on nimi mietittynä, ja sillä nimellä itseasiassa kutsumme vauvaa mahassakin. Onhan se sitten yllätys jos onkin poika :grin Toivottavasti rakenneultrassa selviää niin kerkeää miettiä nimeä sitten prinssillekkin eikä ”tyttöolon” takia osta pelkkää pinkkiä tavaraa :hilarious:
  4. Nannu79 Peruskäyttäjä

Kromosomi tutkimuksessa (nipt) tänään saatiin tietää, että odotettaisiin tyttöä:HeartpinkPahoinvointi siis taisi olla siihen suuntaan viittaava kun esikoinen poika eikä ollut yhtään. Rakenne ultrassa sitten vielä varmistellaan :smiley-bounce012
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. marsupilami Naimisissa foorumin kanssa Toukomammat 2017 Maalisäidit 2020

Toivottavasti meille selviää rakenne ultrassa sukupuoli. Oon 99% varma että tämä on tyttö, mutta jos ei ookkaan niin ihmettelen kyllä :p
    Eikai näin pahaa pahoinvointia voi olla, kahden poika raskauden jälkeen, joissa molemmissa pahoinvointi oli minimaalista o_O
  6. hannaka Addikti Elomammat 2018 Tammimammat 2017 Maalisäidit 2020

Mä kallistun kokoajan enemmän ja enemmän siihen et tämä on poika. Aivan samanlainen raskaus ku edellinen poika raskaus.
  7. little_angel Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Mulla alkanu tyttö olo, mutta sitte toisaalta alan epäröimään :p Kuukausi vielä ru:aan
  8. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Oon niin varma yhä tytöstä. Tulee varmasti järkytys jos on poika, miten voi vaisto silloin olla niin väärässä? Toki poika on aivan yhtä tervetullut :Heartred
  9. Nuppunen Ihastunut foorumiin Maalisäidit 2020 Toukomammat 2016

Ihan samoin mulla on tosi vahva poika olo edelleen. Kyllä ihmetyttää, jos rakenneultrassa kuukauden päästä selviääkin, että on tyttö tulossa.
  10. HenKa Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Meille tulee tyttö :Heartred. Nipt-testistä tuli tämä tieto. Toissapäiväinen omakustanteinen ultra vahvisti vielä asian.

Ennen niptistä tullutta tietoa, odotimme mieheni kanssa poikaa :dummy:. Molemmille asia tuntui olevan selvä. No, yllätyimme ja iloitsemme neitokaisesta :dummy1: .
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Huomenna olisi ru jossa selviää ehkä sukupuoli.
  12. Freya88 Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Pahoinvoinnin (joka onneksi on enää satunnaista) perusteella sanoisin että tyttö mutta toisaalta on aavistuksen poikaan kallistuva olo :confused: En kyllä osaa yhtään sanoa kumpi, toinen poika tähän tyttölaumaan ei olisi haitaksi :rolleyes: Rakenneultraan vielä hetki. Täytyy silloin kysyä jos muistaa.. :grin
  13. Amalia84 Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Aavistusta ei oikein vieläkään ole, mutta eikö korkeahkot sykkeet joidenkin uskomusten mukaan viittaa tyttöön? Syke ollut 150-165, joka taitaa olla korkeahko (?).
  14. Muruska Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020 Toukokuunmammat 2014

Nyt on poikafiilis ku tytöt puhuu koko ajan velivauvasta
  15. Kosmoskukka Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Päivitys tähän omaan tekstiin, että poika tulossa.:dummy:
    Sykkeet ovat olleet matalat n.130-140 tässä raskaudessa.
  16. Leijonaemo- Rakastunut foorumiin Lokamammat 2018 Maalisäidit 2020

Poikaa veikkaan vahvasti. Perjantaina toivottavasti saadaan joku veikkaus :)
  17. Freya88 Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Tämän hetken päivitys. Nyt alan olla melko varma että poika sieltä on tulossa. En osaa enää ollenkaa ajatella hänen olevan tyttö.
  18. Muruska Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020 Toukokuunmammat 2014

Ultrassa käyty: Olin niin varma pojasta. Hän on tyttö! Siskot saavat vahvistusta
    • Tykkää Tykkää x 2
  19. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Täällä varmistui pojaksi :Heartred
  20. Fii Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020 Elomammat 2016

Molemmat testit näyttää poikaa, itselläkin ehkä enemmän poika olo, vaikka tyttö olis nyt kiva vaihteeksi. Viimeks oli tosin tyttö olo ja poika tuli joten.. Parin viikon päästä toivottavasti kuulee kumpi tulee.

Jaa tämä sivu