Tyttö vai poika?

Kaikki testit mitä tein alkuraskaudessa, näyttivät tyttöä. Nyt pitäisi katsoa uudelleen:rolleyes:
 
Mä kans luulen että poika olis tulossa. Poika meillä on esikoinenkin. Mut näistä oireista päättelisin poikaa, kun niin vähäset ollut. Kiinalainen kalenterikin näytti poikaa. Salaa haaveilen tytöstä, mutta poika on myös hyvin tervetullut :Heartred

Aavistukset osui oikeaan, poika siis tulossa :Heartblue
 
2 edellistä kertaa mulla ollut alusta asti ihan jäätävät pahoinvoinnit ja siitä heti tienny jotta raskaana, silloin tullut tytöt. Nyt ei mitään oiretta, tuli vaan sellanen fiilis jotta nyt pitää testaa jahka tärppi käyny ja näin olikin käyny joten ehkä tämä sit on poika. Toki tuli kumpi tahansa yhtä toivottu ja rakas se on
Tyttöhän meille on tulossa :happy: on kyllä oireet ja vattan muoto/koko ja kaikki raskaudessa ihan eri kun 2:ssa edellisessä sillä varmaan veikkaus meni penkin alle :laughing002 :Heartbigred
 
Kiinalainen kalenteri ja vau.fi testi sanoo poikaa. Itsellä kuitenkin sellainen tunne ollut koko raskauden, että tyttö se on! Tänään rakenneultrassa pieni ei olisi halunnut asiaa paljastaa, mutta ultraaja sanoi, että kyllä se pippeli luultavasti tässäkin asennossa näkyisi jos poika olisi tulossa. Näillä näkymin siis oma ennustus oli oikeassa :angelic::dummy1:
 
Mä näin unta että oltiin ru:ssa ja siellä näkyi pikkuisella pippeli. Vähän nyt horjutti vahvaa tyttö tunnetta, vaikka en minä mikään enneunien näkijä ookkaan, mutta silti jäi päälle pyörimään että ehkä se onkin poika :woot:
Pysyn kyllä silti tyttö veikkauksessani, toivottavasti ylihuomenna selviää! :dummy::dummy1:
 
Takaisin
Top