Tyttö vai poika?

Keskustelun 'Maaliskuisten leikkinurkka' aloitti Vargynja, 24 kesä 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
  2. DeeDee Tuttu foorumilla

On poikaolo!
  3. AryA Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Jännästi ei ole suurempaa oloa vielä, kun on vasta plussa pärähtänyt testiin :joyful: viimeksi tytön kohdalla meni metsään, veikkasin poikaa ja mies tyttöä. Sanotaan kuitenkin että pikkuinen tunne olisi pienestä tytön tylleröisestä...
  4. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Viimeksi veikkasin poikaa ja tyttö tuli, nyt varmasti kun veikkaan tyttöä niin tuleekin poika :wink
  5. Muruska Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020 Toukokuunmammat 2014

Jos oireettomuutta kattelee ja kaikki on totta niin poika tulossa kun tytöistä oli selkeet oireet
  6. Kosmoskukka Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Ensimmäisen testin mukaan poika ja toisen tyttö. Omista oireista ei voi mitään päätellä. Miehellä on edellisestä suhteesta pelkkiä poikia, niin varmaan on poikasiittiö ollut taas asialla.:sign17 laughing7
  7. Lp83 Aloittelija

2 edellistä kertaa mulla ollut alusta asti ihan jäätävät pahoinvoinnit ja siitä heti tienny jotta raskaana, silloin tullut tytöt. Nyt ei mitään oiretta, tuli vaan sellanen fiilis jotta nyt pitää testaa jahka tärppi käyny ja näin olikin käyny joten ehkä tämä sit on poika. Toki tuli kumpi tahansa yhtä toivottu ja rakas se on
  8. Vadelmainen Vieras

Ei aavistusta.
  9. Nuppunen Ihastunut foorumiin Maalisäidit 2020 Toukomammat 2016

Ennen plussaa ajattelin, että jos tulen vielä raskaaksi saan tytön ehdottomasti vielä ja kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä myös. :dummy1:
    Nyt plussan jälkeen on ollut kuitenkin aavistus enemmän pojan kannalla. :dummy:
    Myöhemmin voi oireista enemmän päätellä, mutta niitä ei vielä näin varhaisessa vaiheessa ole paljoa ollut.
  10. Anskuli90 Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Jotenkin on tyttöfiilis, jännää! Meinaatteko selvittää sukupuolen ultrissa? :happy:
  11. Lp83 Aloittelija

Mä oon kyllä niin utelias et ajattelin kysellä :happy:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  12. Spyro Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Sellainen olo että tyttö olisi tulossa!
  13. puhvis Tuttu foorumilla Syysmammat 2017

Veikkaisin poikaa mutta :grin
  14. AryA Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Haha, pitääpä leikkimielisesti käydä katsomassa tuosta kiinalaisesta kalenterista. Viimeksi se oli meillä väärässä :grin
    Nyt on olot kyllä vähän siirtynyt pojan puolelle kun tämä kertakaikkiaan on niin erilaista ja pahaolo lievää hetkellistä kuvotusta lukuun ottamatta loistaa poissaolollaan. Lisäksi en nyt himoitse makeaa ja hajuherkkä en myöskään ole.
    Meinattiin kyllä ultrassa sanoa, että sukupuolen saa kertoa, mikäli pikkuinen sen päättää paljastaa :)
  15. Sanpe Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Mä kans luulen että poika olis tulossa. Poika meillä on esikoinenkin. Mut näistä oireista päättelisin poikaa, kun niin vähäset ollut. Kiinalainen kalenterikin näytti poikaa. Salaa haaveilen tytöstä, mutta poika on myös hyvin tervetullut :Heartred
  16. Lp83 Aloittelija

Mulla kiinalainen kalenteri näyttäny edellisillä kerroilla poikaa ja tyttöjä tuli, nyt näyttää tyttöä niin nyt vois sit olla poika
  17. Muruska Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020 Toukokuunmammat 2014

Nyt kun oireet hyökkäs päälle niin en ookkaan pojasta niin varma. Sama kuvotus kuin tyttöjä oottaessa
  18. Pulla-ulla Aloittelija Kesä-äidit 2020

Meillä on ihan tyttö olo. :cat:
  19. Kaku15 Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020 Helmimammat 2017

Mulla tuli jotenki vahva tyttöfiilis heti kun viiva tuli tikkuun, mut luulen et siihen vaikuttaa tää oireettomuus kun pojasta oksensin ekakerran ennen plussaa:yuck:. Ekasta oli vahva tyttöfiilis = tyttö, pahoinvointia n.rv 7-22. nuoremmasta ei mitään aavistuksia =poika, pahoinvointia jo ennen plussaa -rv16 :grin jännä nähdä kuinka käy o_O
  20. katariina86 Rakastunut foorumiin Maalisäidit 2020 Elokuunmammat 2015

Kahdesta ei oo näkyny ja tyttöjä ovat olleet
    Kyllä tän kolmannen kohdalla kysytään, mutta jos ei näy sitte pidetään loppuun asti jännitykses:)
    Pääasia että terve

Jaa tämä sivu