Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Jännästi ei ole suurempaa oloa vielä, kun on vasta plussa pärähtänyt testiin :joyful: viimeksi tytön kohdalla meni metsään, veikkasin poikaa ja mies tyttöä. Sanotaan kuitenkin että pikkuinen tunne olisi pienestä tytön tylleröisestä...
 
Viimeksi veikkasin poikaa ja tyttö tuli, nyt varmasti kun veikkaan tyttöä niin tuleekin poika :wink
 
Jos oireettomuutta kattelee ja kaikki on totta niin poika tulossa kun tytöistä oli selkeet oireet
 
Ensimmäisen testin mukaan poika ja toisen tyttö. Omista oireista ei voi mitään päätellä. Miehellä on edellisestä suhteesta pelkkiä poikia, niin varmaan on poikasiittiö ollut taas asialla.:sign17 laughing7
 
2 edellistä kertaa mulla ollut alusta asti ihan jäätävät pahoinvoinnit ja siitä heti tienny jotta raskaana, silloin tullut tytöt. Nyt ei mitään oiretta, tuli vaan sellanen fiilis jotta nyt pitää testaa jahka tärppi käyny ja näin olikin käyny joten ehkä tämä sit on poika. Toki tuli kumpi tahansa yhtä toivottu ja rakas se on
 
Ennen plussaa ajattelin, että jos tulen vielä raskaaksi saan tytön ehdottomasti vielä ja kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä myös. :dummy1:
Nyt plussan jälkeen on ollut kuitenkin aavistus enemmän pojan kannalla. :dummy:
Myöhemmin voi oireista enemmän päätellä, mutta niitä ei vielä näin varhaisessa vaiheessa ole paljoa ollut.
 
Haha, pitääpä leikkimielisesti käydä katsomassa tuosta kiinalaisesta kalenterista. Viimeksi se oli meillä väärässä :grin
Nyt on olot kyllä vähän siirtynyt pojan puolelle kun tämä kertakaikkiaan on niin erilaista ja pahaolo lievää hetkellistä kuvotusta lukuun ottamatta loistaa poissaolollaan. Lisäksi en nyt himoitse makeaa ja hajuherkkä en myöskään ole.
Meinattiin kyllä ultrassa sanoa, että sukupuolen saa kertoa, mikäli pikkuinen sen päättää paljastaa :)
 
Mä kans luulen että poika olis tulossa. Poika meillä on esikoinenkin. Mut näistä oireista päättelisin poikaa, kun niin vähäset ollut. Kiinalainen kalenterikin näytti poikaa. Salaa haaveilen tytöstä, mutta poika on myös hyvin tervetullut :Heartred
 
Mulla kiinalainen kalenteri näyttäny edellisillä kerroilla poikaa ja tyttöjä tuli, nyt näyttää tyttöä niin nyt vois sit olla poika
 
Nyt kun oireet hyökkäs päälle niin en ookkaan pojasta niin varma. Sama kuvotus kuin tyttöjä oottaessa
 
Mulla tuli jotenki vahva tyttöfiilis heti kun viiva tuli tikkuun, mut luulen et siihen vaikuttaa tää oireettomuus kun pojasta oksensin ekakerran ennen plussaa:yuck:. Ekasta oli vahva tyttöfiilis = tyttö, pahoinvointia n.rv 7-22. nuoremmasta ei mitään aavistuksia =poika, pahoinvointia jo ennen plussaa -rv16 :grin jännä nähdä kuinka käy o_O
 
Jotenkin on tyttöfiilis, jännää! Meinaatteko selvittää sukupuolen ultrissa? :happy:

Kahdesta ei oo näkyny ja tyttöjä ovat olleet
Kyllä tän kolmannen kohdalla kysytään, mutta jos ei näy sitte pidetään loppuun asti jännitykses:)
Pääasia että terve
 
Takaisin
Top