Tyttö vai poika?

Ei oo mitään erityistä tuntemusta kumpi on tulossa.Aiemmissa odotuksissa ei olla haluttu tietää etukäteen lapsen sukupuolta ja tälläkään kertaan ei nyt ainakaan ole sellaista tunnetta.
 
Mulla on tyttöolo :) en oo tehny mitään testejä, tuntuu vaa siltä :)
 
Nytku oon luottavaisemmin miettinyt tätä raskautta ja ajatellut iha, että meille todella on tulossa (toistaiseksi ainakin) vauva niin oon jotenki kehittänyt enempi poika olon. :p Poika se on!

Oon muute tienny pojalle nimenki! Ja se ois merkityksensä mukainen kuten esikoisenki nimi :)
 
Heh, mä en enää usko mun oloihin. Molemmissa aiemmissa raskauksissa oon ollut varma, että poika tulee ja kappas, meillä on kaks tyttöä =)
 
Joo se on vasta rakenneultra jossa näkee sukupuolen :)

Ei muuten välttämättä näe siitäkään. Meillä on ollu kaks mestaripiilottelijaa meinaan =)

Mun mies tokas kyllä heti, että kolmas tyttöhän sieltä on tulossa. Saas nähdä, että onko oikeassa.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli todella varma tyttö olo ja kiinalaiset kalenterit sanoivat samaa.. Noh! Täällä tehdään dating&heartbeat sekä rakenneultra kaikille, jos on alle 35 eikä riskiryhmässä. Lääkäri tarjosi kuitenkin nipt-testiä, eikä hintakaan ollut juuri nt-ultrasta eroava, niin tehtiin se. Viime perjantaina lääkäri kävi tuloksia läpi ja ennen kuin ehdin sanoa ettei varmaan haluta tietää sukupuolta tai voisiko kirjoittaa paperille, jos myöhemmin halutaan katsoa.. niin avasi tiedoston suoraan mun edessä ja ensimmäisenä luin isolla Male! :love7 Lääkäri meni paniikkiin, kysyi halutaanko tietää ja yritti peitellä sukupuolta, tokaisin vain että no worries.. näin ekana Yritti vielä selittää, etteihän se tietenkään ole 100%.. mietin vain, että niin.. ainoastaan 99 jotain :D Tänne on tulossa siis pieni prinssi :happy: :Heartblue:Heartblue
 
Muokattu viimeksi:
Nellanalle, missä on nipt noin edullinen? Oon ymmärtänyt että se maksaa usemman sata euroa (yksityisellä varmaan halvimmillaan 700 €)! Haluisin mennä siihen ihan varmuuden vuoksi mutta en taida olla valmis maksamaan siitä yksityisellä noin paljoa.
 
Heips! Asutaan Pohjois-Amerikassa miehen työreissun vuoksi (vielä en ole päättänyt tulenko suomeen juuri viimeisillä lentoviikoilla vai synnytän täällä). Me teimme Harmony-testin ja siitä jäi maksettavaa noin 300€ (Panorama olisi noin 500€). Ymmärtääkseni suomestakin lähetetään Kaliforniaan nuo, niin se voisi selittää hintaeroa. Täällä ei nimittäin muutoin ole yhtään edullisempia nuo lääkärit, ultrat yms. Ja vakuutus ei tosiaan korvaa nt-ultraa ja verikokeita alle 35-vuotiaille tai riskiryhmään kuulumattomille :/ Niin itselle jäi omalla kustannuksella valittavaksi nipt-testi tai nt&veriseulat.

Nyt kun mietin tarkemmin, niin edellisestäkin pojasta tuntui liikkeet ainoastaan vasemmalla alussa. Aivan kuin nyt myös :) Jos tähän Ramzi theoryyn on uskominen..
 
Muokattu viimeksi:
Esikoisesta oli ihan poikaolo, kunnes rakenneultrassa kerrottiin, että tyttö se on (ja niin olikin). Meni ajatukset häränpyllyä, mutta äkkiä siihen uuteen ajatukseen tottui. Nyt ei oo tuntemusta suuntaan tai toiseen. Raskaus tuntuu samalta ku viimeksi. Mutta äiti povaa poikaa. :dummy:
 
Mulle tuli nt-ultran jälkeen ihan yllättäen olo, että poika siellä on vaikka kaikissa mielikuvissani olen tyttölapsen kanssa :D
 
Jännä kun on jokseenkin varmanoloinen tunne sukupuolesta, mutta mistä sen muka vois tietää :D luulen vaavin olevan eri sukupuolta kuin esikko koska raskaus on ollut niin erilainen. Vaan eihän se aina sitä meinaa. Ihan hyvin voi ens kuussa selvitä että aavistukseni olikin väärä :D
 
Mulle selviää ehk 6.3. Pitää vaa syödä kunnon aamupala, että suostus bilettää sen verran, että näkisi kumpi. Me haluttiin tietää esikoisestakin, mutta tiesin kyllä sen ilman ultraaki:rolleyes: Täs en viel 100 varma ole, mutta 75 ehk:grin
 
Mulle toivottavasti 27.2! Tyttöolo vahvistuu vaan, mut mies veikkaa poikaa edelleen. Esikoisesta ei kyllä ollut oloa kumpi olis, tai ehkä enemmän se kallistui tyttöön (poika tuli).
 
Mulla ei oo vielä rakenneultraan aikaa, ku mulla on vielä vissiin 3 ultraa ennen sitä. :D (rv 14,16 ja 18)
Rv 16 ultrassa vois jo mahdollisesti nähdä sukupuolen... :)

Tällä kertaa saadaan suuremmalla todennäköisyydellä selville kumpia on tulossa. :) ja ku ei tarvii nähdä ku toinen ku on identtiset. :)
 
22.2 selviää toivottavasti meillä, sitten pääsis ostelemaan kaikkea ihanaa tytölle tai pojalle :) tyttöolo on itsellä.
 
Onpa hauska sitten tietää miten oikeassa äidinvaistot ovat :D Täällä ollut alusta asti melko vahva poikaolo (mistälie tullut) mutta kumpi vaan on yhtä tervetullut!
 
Mulle on tullut poikaolo. Salaa ehkä toivon että olispa tyttö vaikka ei sillä ole väliä [emoji173]
 
Tänään vasta liityin tänne, ku niin pelänny et jos tuleekin kesken. Ylihuomenna on eka ultra, ihanaa! Ennen raskautta oli varma olo että tyttö tulis mutta heti hedelmöittymisen jälkeen, ollut varma olo että on poika.
Sormustestissä aluks pyörähti vähä mutta höppänä kun oon, ni sanoin ääneen et oikeestiko muka tyttö? Sormus pysähty ja alko heilua. Tokasin ääneen, et varmastiko poika, niin heilu vaan enemmän. Hehheh!
 
Takaisin
Top