Tyttö vai poika?

pilvikirsikka

Foorumin legenda
Syyskuunmammat 2015
Joulukuun äidit 2019
Helmikuiset 2022
Huhtikuiset 2024
Onko kellekään vielä tullut mitään tunnetta kumpi tuleva vauva (tai vauvat!) voisi olla? :) Tai meinaatteko pyytää ultrassa katsomaan veikkauksen sukupuolesta?

Meillä esikoinen on poika ja nyt mulla vähän on tunne, että voisko tää olla tyttö.. Ainakin pahoinvointi on pahempaa kuin esikoisesta ja muutenkin oireet tuntuu voimakkaammilta nyt :) Esikoisesta tiedettiin sukupuoli jo heti kun ultrassa kuva lävähti ruudulle, näin sen jopa itse :D Ehkä tästäkin olis kiva tietää sukupuoli etukäteen, musta jotenkin helpompi ostaa vaatteita valmiiksi (vaikka kuinka tykkään sukupuolineutraaleista vaatteista, mutta kun niitä välillä vaikea löytää). Oli se kumpi vaan, niin lämmöllä otetaan vastaan!
 
Mä haluan tytön kun on jo poika. Anoppi luki mun ja miehen kädestä että poikaa tulis... Mulla kuitenki vähän tyttöolo kun niin kaameet olot ja hiukset rasvottuu yms mitä ei pojan kaa ollu :)
 
Itse tiesin esikoisesta heti alussa, että iha salee on poika! Ja niin se olikin :)

Nyt en tiedä yhtään. Oon kyl ajatellut omassa mielessä tyttö juttuja enempi.. Vielä mitään samanlaista vahvaa poika oloa ei oo mikä vähä pelottaa, koska miten mie tytön äitinä pysyn järjissään? Koska se on tyttö! Sitähän pitää suojella ja varjella hitosti, koska se on tyttö ja se teini aika OMG! :D Mut kyl mie haluan uskoa, että poika tulee jos on tullakseen. Miehen sukuun ei oo syntynyt kuin yksi tyttö.
 
Mä haluan tytön kun on jo poika. Anoppi luki mun ja miehen kädestä että poikaa tulis... Mulla kuitenki vähän tyttöolo kun niin kaameet olot ja hiukset rasvottuu yms mitä ei pojan kaa ollu :)


Mulla on itseasiassa iha sama! Hiukset rasvoittuu ja näppyjä tulee naamaa... NÖYY. Apua. Esikoisessa mulla oli hiukset ja naama niin hyvässä kunnossa, että!
 
Mulla ei oo vahvaa intuitiota et kumpi sieltä olis tulossa, mut miehellä on ihan semmonen tunne että tyttö tulis :) ja mulla kans naama kauhees kunnossa ihanku teininä! :P kumpi vain sopis mulle ♥♡
 
Mä veikkaisin pahoinvoinnin perusteella, että poika vois olla tulossa. Mulla on ennestään tyttö ja poika, ja poikaa odottaessa oli pahempi pahoinvointi. Mulla ei myöskään ole finnejä eikä tukka rasvoitu (ihan alkuraskaudessa rasvoittui kyllä mutta ei enää). Mutta mulle on kyllä ihan sama kumpi tulee. Kumpi vaan olis ihana.

Mulla on reilun viikon päästä nipt-testi ja sen tulosten saaminen kestää n. 10 päivää. On siis siinä ja siinä, ehditäänkö ennen joulua saada tulokset. Tulosten mukana tulee myös tieto vauvan sukupuolesta.

Rakenneultrassa sukupuolen näkee, mutta todella kokenut ultraaja pystyy näkemään sen aiemminkin. Me saatiin pojasta tietää np-ultrassa n. rv 13. Asuttiin silloin ulkomailla ja mulla oli todella kokenut yksityinen lääkäri. Hän ilmoitti ihan ykskantaan ultrassa, että se on poika. Kun kehtasin hänen kollegalleen sanoa, että en ole ihan varma, voiko noin varhaisessa vaiheessa arvaus pitää paikkaansa, kollega ilmoitti närkästyneenä, että ultraaja ei ole koskaan erehtynyt. Eikä erehtynyt silläkään kertaa...
 
Oho Verde! Onhan nykyään laitteet kyllä niin hyvät ja jos ultraajalla on tarkka silmä, voi sukupuolen erottaa jo aiemmin. Mut tiedä sitten kuinka innokkaita noi kunnalliset on siinä vaiheessa antamaan veikkauksia, tulee vielä valituksia jos meneekin väärin :D
 
Mulla ei ollu esikoisesta juur mitään pahoinvointia ja se on tyttö. Lisäks mulla oli tosi vahva "poikaolo" kunnes rakenneultrassa todettiin näillä sanoilla: "ei se ainakaan poika ole". Meinaan kysyä tästäkin ultrassa. Poika olis kiva kun semmosta ei vielä ole mutta kumpikin meille todellakin kelpaa :) :Heartred
 
Pilvikirsikka, ei tosiaan varmaan julkiselta saa mitään arvausta irti rv 13. Mutta ilmeisesti jotain on jo siinä vaiheessa mahdollista päätellä. Vaatii varmasti tosi tarkat laitteet ja äärimmäisen kokeneen ultraajan.
 
Joo ei tuolloin arvailla varmaan missään julkisella. Täällä painotetaan jopa rakenneultrasta, että ei ole pääasiallinen asia sukupuolen tutkiminen. Voi riippuu tuolloinkin ultraajasta suostuuko kattomaan.
 
Mulle on joskus ennustettu, että tulee tyttö-poika-tyttö. Kaks ekaa on osunut jo oikeaan joten on kyl pakko kysästä rakenneultrassa et kumpi tulee. Muuten elän sen ajatuksen kans et on tyttö.:hilarious:
 
Mulla on ollut alusta asti poika olo. Enkä vetoa vain ajoitukseen siinä vaan oikeasti olo pojasta. Ekassa raskaudessa tiesin jo hedelmöityksestä et kumpikin, jostain syystä :D
 
Itseasiassa nyt kun oon tänää asiaa pohtinut... Niin kyllä mulla enempi fiilikset työntyy tyttöön... :nailbiting::nailbiting:
 
Sormustestin mukaan poika tulis, muutenkin kaikki uskomukset, et millainen on tyttö- ja millainen poikaraskaus povaa poikaa :) mut saas nähä! Aion kysyä sitten rakenneultrassa, mutta ei miehen kanssa paljasteta sitä muille ennen syntymää :wink Kumpi vaan saa tulla, kun kumpiakaan ei vielä ennestään ole.
 
Mulla on ihan poika-olo! :woot: Jotenki aina mielikuvissa oon nähnyt itseni pojan äitinä. Tietenkin rakkaudella tulkoon kumpi vaan. Molemmille on nimetkin jo valmiina. :grin

Mitäs kaikkia hupsuja testejä niitä onkaan? En oo kuullutkaan sormustestistä!
 
Esikoisesta tiesin heti raskaustestin jälkeen, että tyttö sieltä tulee. Nyt en osaa aavistaa yhtään ja mietin onko siellä elämää ollenkaan. Tosin tukka rasvottuu ja naama kukkii! En kyllä yhtään muista miten esikoiselta nää jutut meni.
 
Sormustestissä nyppäset yhden hiuksen päästäsi irti ja pujotat sen sormuksen läpi. Sitten asetat sormuksen mahan päälle ja nostat hiuksen avulla sormusta muutaman sentin mahan yläpuolelle. Jos sormus tekee ympyräliikettä tulee tyttö ja jos taas heiluriliikettä tulee poika :)
 
Takaisin
Top