Tyttö vai poika?

Lyhythiuksisen pitää varmaan käyttää jotain muuta kuin hiusta :D
 
Hassua kyllä, mulla toi kiinalaisen syntymäkalenterin sukupuolipovaus on pitänyt paikkansa molempien lasten ja myös myöhäisen keskenmenon kohdalla. Nyt se ennustaa poikaa ja mun oma arvaus oli myös poika.
 
Mulla ei oo oloo kummastakaan. Kysytään ultrassa mut ei kans kerrota muille... ärsyttää jo valmiiks et anoppi rupee povaamaan mahan muodosta tms
 
Mulla oli ekasta olo, että saletisti poika, mutta tyttöhän se oliki. Kiinalainen kalenteriki oli sitä mieltä että poika. Toisen odotusaika oli hyvin samanlainen ku eka joten olin melko varma tytöstä (silloinkin kiinalainen povasi poikaa).

Nyt on tosi epävarma fiilis, ei tunnu oikein miltään :joyful: kiinalainen lupaa tällä kertaa tyttöä, joten oisko se nyt sitte se poika  :wink Ennemmin kyllä syön suolasta kuin makeaa, en ole ollut mitenkään erityisen pahoinvoiva (kuten tytöistä), lisäksi nälkä on kyllä koko ajan vaikkei mikään oikein maistukkaan..
 
Mulla on ollut alusta asti poikaolo. Ennestään meillä on tyttö. Ajatusta pojasta tukis se että tytöstä ei ollu oikeen mitään oiretta ja nythän niitä riittää roppakaupalla...
 
Tyttö olo, ja vau povaa tyttöä, kiinalainen poikaa jos hedelmöittymisikä, mutta jos otetaan vuosi ikä niin tyttö [emoji23] Sormus povaa tyttöä [emoji28] Nooh helmikuussa se selviää, viim heinäkuussa [emoji23]
 
Mulla ei oo nyt oloa kumpaankaan suuntaan. ekasta oli alusta asti tyttöolo ja tyttöhän sieltä tuli. myös kiinalainen kalenteri povas tyttöä. Nyt toi kalenteri povaa poikaa... toisaalta haluaisin nyt pojat ku on jo tyttö, mutta toisaalta haluaisin tytöt, ois käytännön kannalta helpompaa... :D
 
Mulla ei oo vielä oikein kumpikaan olo. Ehkä enemmän kuitenkin poikaolo. Toivottavasti saadaan rakenneultrassa sitten tietää kumpi tulossa :)
 
Mä en oo oikeestaan ajatellu sukupuolta ollenkaan. Kunhan olisi terve ja kaikki menis hyvin :) saas nähä missä vaiheessa tulee tuota mietintää kumpi on, rakenneultrassa haluan kyllä tietää jos näkyy :)
 
Mulle lupas kiinalainen syntymäkalenteri ja kaikki muut esikoisesta tyttöä, mut poikahan sieltä tuli. Nyt se kiinalainen näyttää poikaa, olisko tällä kertaa sit tyttö :D
 
Vaun testi ja toi kiinalainen veikkaisi molemmat tyttöä ja tosiaan se vanha ennustus myös.
 
Kiinalainen sanoo että tyttö ja vau sanoo että poika. Halu olis tyttöön, anoppi sano että poika, samallai meen äiti, mulla ei ole kyllä mitään hajua eikä veikkausta, olis nyt vaan terve ja sujuis raskaus hyvin.
 
Ekan ajattelin ensin olevan tyttö, mutta kun raskaus eteni, ja mm. mahaani kasvoi karvoja (???) päättelin pojaksi ja rakenneultrassa se varmistui. Nettitestit sanoivat samaa sillon.

Nyt jostain syystä on hieman tyttöaavistus/olo, mutta kyllä vielä on minusta vähän aikaista aavistella itelle ainakin. Raskaus on nyt ollu aika erilainen ku eka. Nuo testit povaavat tyttöä myös. Olisipa ihanaa kun rakenneultrassa saisi edes veikkauksen. Viimeksi ultraaja sanoi vaan hyvin varmasti "se on poika" :D eipä tarvinnut epäröidä sen jälkeen...
 
Mulla ei oo mitään selvää oloa, olo on että voi olla kumpi vaan... oon ollu melko oireeton tai kaikki oireet on ollu tosi lievinä ja senhän pitäis meinata kai poikaa... oon kyllä kans lukenu tosta karvojen kaskusta, että pojan erittämä estosteroni vaikuttaa jotenkin siihen. Mulla on aina kasvanu tosi nopeesti kainalo ja säärikarvat ja nyt ne on ihan pysähtyny :) pääasia, että olis terve! Ja haluan kyllä tietää, koska oon aina niin malttamton ja jotenkin olis kiva tietää valmiiksi, jos löytää jotakin superihanaa joka sitten sopii pojalle tai tytölle vaan. Aina ei kuitenkaan edes saa tietää vaikka haluais, kaveri oli juuri rakenneultrassa ja niiden vauva ei vaan millään halunnut näyttää kumpaa sukupuolta edustaa eli yllärinä tulee :)
 
Miun vanhin koht 7v on tyttö ja nyt tää edellinen 1v on poika.
Olot aika samaa ku pojan aikaa mut saa nähä,poikaa ehkä vähän toivoisinkin varmaa siks ku kuvittelen et josko olis yhtä helppo:grin
Toki kumpivaan on erittäin tervetullut :)
 
Me ei saatu tietää esikoisen sukupuolta ultrassa, oli AINA jotenkin niin, et ei nähty kunnolla. Ja mä kävin kuitenkin n. 4:n viikon välein ultrassa radin takia. :D
 
Apuaaaaa kiinalaisen ja sormustestin mukaan tyttö tulossa :Heartred kiinalaisesta nyt en oikeen osaa sanoa ekan kohdalla pitääkö paikkansa ku oon elokuussa syntyny ja menkat alko 22.1. joten hedelmöittyminen tapahtunu helmikuussa.. eli jos katotaan että olin täyttäny 18 ja seuraavan vuoden helmikuussa hedelmöittyny niin poika on oikein... Sillon kyllä anoppikin sanoi poikaa. Nytkin anoppi sanoi poikaa ja vau testi povas poikaa mutta tosiaa kiinalai ja sormus tyttöä nii täää on 50/50 kumpi tulee :D
 
Takaisin
Top