Tyttö vai poika?

Oi ihanaa Balacenia kun sait jo veikkauksen sukupuolista :) oliko jotain aavistuksia ja osuiko oikeaan?
Ei ollu tuntemuksia suuntaan tai toiseen, epäilin pojiksi ku pahoinvointi ollu vähäisempää ku esikoistytöstä...
 
Meiän äitee sen sormustestin on tehny aina niin että kultainen sileä vihkisormus ompelulankaan solmittu ja sitten se pitää sitä ranteen päällä. Jos pyörii kovin niin pysäyttää sen ensin ja sitten ootellaan. Tosiaan jos pyörii niin tyttö ja heiluri liike poika. Äiti ku tehny monille niin paikkaas pitää. Näyttää myös keskenmenot koska äitilläki ollut km mun ja isosiskon välissä ja siinä näyttää poikaa. Mulla aina näyttäny lapsesta asti tyttöä ja poikaa, eka on tyttö joten poikaa ootellaa :)
 
Niin ja ku siskolla esim kaksoset niin se ei siinä välissä varsinaisesti pysähdy vaan liike hiljenee ja näyttää sitten toisen lapsista suoraan perään, muten pysähtyy lasten välissä täysin.
 
Meillekin selvisi sukupuoli NIPTistä viikolla 11 (testi otettiin yksityisellä viikolla 10 ja lähetettiin Kaliforniaan Illumina-nimiseen firmaan testattavaksi). Haluttiin testi mielenrauhan vuoksi. Julkisella sitä ei välttämättä saa (me ei oltaisi saatu) ja jos saa, niin joutuu odottamaan hurjan pitkään.
 
Mä näin unta että oli tyttö ja kaupassa meinasin ostaa ajattelematta vaaleanpunaisen pörrövaatteen, melkein ehdin kiikuttaa sen jo kassalle :D
 
Isännän kanssa kokeiltiin molemmat tuota sormustestiä ja saatiin molemmat siitä kyllä tyttö.. Mulla muutenkin on tyttöolo, vaikka tää on mun ensimmäinen ja ei mitään havaintoa mut jotenkin on vaan tyttöolo ollut jo kuukauden verran.. Leviän vaan sivusuunnassa ja vatsa ei kyllä näy mihinkään vielä, turvotus on ainut mikä näkyy :D
 
Musta tuntuu että poika tulossa. Tavallaan ois ihanaa saada vielä pukea pikkumekkosia, mutta jotenkin on vaan olo että poikanen siellä ois. Mies taas meinas että tyttö siellä on kun raskaus on niin erilainen kuin kuopuksesta..
 
Me veikataan tyttöä, mutta eipä sitä tiedä. Mitää vahvaa oloa ei oo, mut tyttönä mie silti sitä mietin niinku mieskin :) Mutta kumpi vain halutaan yhtä verroin. Vaikka alkuun pelkäsin tytön vanhempana oloo, kun ite tietää mitä se tytön elämä on. :D
 
Mä toivon ennemmin ehkä sitä tyttöä kuitenkin ekaks, itse oon ollu kans isosisko pikkuveljilleni ja oon omasta mielestäni hoitanut homman aika hyvin porukoiden eron jälkeen. Pikkuveljet oli 2,5 ja 6 vuotiaat kun porukat eros. Iskän kanssa mulla ja nuoremmalla veljellä on hyvät välit mutta keskimmäinen on adhd diagnoosin omaava joka nyt aikuisiällä muuttui Asperger diagnoosiksi jota iskä ei oikein ole hyväksynyt.. Olen ollut molemmille se tuki ja turva, enemmän mulla on auktoriteettia molempiin veljiini kuin meidän isällä, mua ne kuuntelee ja tottelee. Ja nyt kun nuorempikin täyttää jo 17 niin niiden kanssa voi puhua niinkuin aikuiset ja kertoa omia kokemuksia tästä elämästä, eikä kieltää kaikkea niinku äiti edelleen yrittää nuorempaa kasvattaa...
Hyppäsi vähän sivuun, mut ehkä mielummin se isosisko ja sit niitä pikkuveljiä jos lapsia tulee lisää joskus... :)
 
Mie toivoin, kun esikoista odotin, että ensin poika ja sitten tyttö, koska oon aina itselleni toivonut isoveljeä pitämää mun puolia :) Mutta tosiaan nyt se on iha sama kumpi. Kummallekin nimet on :)
 
Mun esikoinen on tyttö ja nuorempi on poika. Tää raskaus on ollut tosi samanlainen kuin nuoremman odotus: pahoinvointia on ollut paljon ja kestänyt pidempään, ja vauva on vähän rauhallisempi kuin esikoinen joka oli varsinainen sähläsanteri masussa (oli kyllä aika vauhdikas synnyttyään ja vielä taaperoiässäkin). Sen takia alkuun vahvasti veikkasin, että poika on tulossa. Nyt kuitenkin tulossa on tyttö.
 
Mulla on ollut tosi paljon pahoinvointia, joten olin ihan varma tytöstä, josta oli aiemmin samat olot. Rakenneultrassa en ole vielä käynyt, mutta jo nt-ultrassa esitettiin arvaus, ja näissä väliultrissakin ehti kertaalleen vilahtaa jalkoväli siihen malliin että ehti itsekin esittää arvauksen mitä voisi olla tulossa. No, saa nähdä vahvistuuko vai muuttuuko asia kun toivottavasti päästään pidemmälle ja muitakin rakenteita tarkemmin katsomaan.
 
Takaisin
Top