Juu, noi Tutta retrot on aivan ihania.
Regina veritas IHANA toi lehtileike. ja pinkki ollu poikien väri ;-D En selkeestikään ole vanhanaikainen =D
Me&I vaatteissa on tosi paljon värejä sekä pojille että tytöille..
Mulla on tälle nuorimmalle aika paljon vaatteita just siks että sieltä saa pojalle muutakin kun sinistä ja vihreää.
Leluista: Mulla on pojille aina ollut myös nukkeja ja nalleja ja leikki keittiö jne... mutta tossa neljän-viiden ikävuoden paikkeilla ne on vaan jääneet pois. Sukupuolineutraalius on musta tosi hyvä juttu tiettyyn rajaan asti. Eli sit kun lapsi haluaa itse leikkiä ja tehdä poikien juttuja tai tyttöjen niin pitää antaa.
Tiedän yhden naisen joka oli niin fanaattinen ton sukupuolineutraali jutun kanssa että hänen lapsella joka oli poika oli kymmenkunta barbia eikä autoja ollut kun se yks kaks. Joka päivä poikaa opetettiin leikkimään niillä barbeilla vaikka olis halunnut leikkiä autoilla. Eli se meni mun mielestä yli. Muuten on musta vaan hyvä että ei ole ns. poikien töitä ja tyttöjen töitä vaikka aikuisena tietyt työt meneekin just miehille koska ne vaatii enemmän voimaa.
Tärkeämpää kun vaatteet, sukupuolineutraalissa opetuksessa on mun mielestä venhempien esimerkki :)
Jos se ihme kävis että mulle tulis tyttö niin Luultavasti saisin pukea niitä prinsessavaatteita siihen asti että muksu olis sen 2 vuotta ja kun alkais se minä itte kausi niin muksu laittais sinistä päälle =)
Mä vaan olen pukenut niitä poikien vaatteita nyt sen 19 vuotta. jotenkin olis niiiin ihanaa vaihtelua välillä pukea muutakin kun sinistä ja vihreetä eri muodoissaan. Onneks "löysin" viimevuonna lipfishin ja meekkarin
Niistä toppapuvuista: Aika hyvin on mun mielestä unisex pukuja ja värejä. Mun nuorimmalla on nyt Tumman punainen kokopuku ja jatkossakin ostan mielummin jotain muuta kun sinistä.
Eniten ärsyttää spiderman ja disneyn autot, jotka on ollu poikien vaatteissa jo liian monta vuotta..
5 päivää ja ehkä pääsen äänestämään=)