Tyttö vai poika?

Tyttö vai poika?

  • Kaksi tyttöä

    Äänet: 0 0.0%
  • Kaksi poikaa

    Äänet: 0 0.0%
  • Tyttö ja poika

    Äänet: 0 0.0%

  • Kaikki äänestäjät
    71
Pukeutumisella taas ei ole mitään tekemistä sallittujen ja ei-sallittujen leikkien kanssa. Meillä kyllä lapset saavat leikkiä nyt mitä keksivät, kuhan eivät satuta toisiaan tai vaaranna omaa henkeään :) Saa kiipeillä kukkamekossaan puuhun.

Ite taas vieroksun vihreää väriä vaatteissa. Paitsi limen vihreetä.
 
Oli niin tiukasti jalat yhdessä, ettei mitään hajua. Häpyluu erottui, mutta ei siitäkää voi vielä varmasti sanoa mitään. Nähtäväksi jää.
 
Selvä poika meillä, saatiin kuvakin todistusaineistoksi.. :dummy:

Poikaolo ollut koko ajan, np-ultrassa veikkasi poikaa. Mahaan kasvanut karvoja ja kapee, eteenpäin työntyvä masu, jota ei takaa erota. Ei pahoinvointia tmv. koko raskauden aikana. Vanhan kansan merkit mun kohdalla ilmeisesti oikeaan osui :joyful:
 
Mulla oli viimeset pari viikkoa vahva tyttöolo, ja melkeen kaikki povas tyttöä. Vaan pippeli siellä tais vilahtaa. Kumpikin on ihan yhtä toivottu, mutta silti jotenkin sekotti pakkaa kun olin niiiin varma tytöstä. Mut kaikki kunnossa, se on tärkeintä :Heartred
 
Meillä on kaikki vaatteet sellasia, että käy tytölle ja pojalle :) En tykkää "tyttövaatteista" ja "poikavaatteista" vaan suosin ajattomia (ja kuvattomia) raikkaita värejä ja kuoseja. Raitaa, palloa, yksväristä :) Jos ois rahaa, niil ostasin kaikki Marimekon klassiset vaatteet kaappiin :D
 
Oltais kyllä haluttu tietää, mutta kun oli niin kippurassa ettei näkyvyyttä ollut. Joten mennään eteenpäin sitten näillä tiedoilla et terveeltä vaikuttaa. Nimeä olisi tietty helpompi miettiä ja kiva ostaa jotain ihanaa vaatetta...
Kuviakaan ei juuri saatu kun ei niissä näkynyt mitään järkevää. Kuvat olit tyylin reisiluu, pään läpileikkaus....
 
Oon muuten seurannut täällä keskusteluja ihan raskauden alusta asti, mutta mä oon niin laiska puhelimella kirjoittelee kun tuntuu jotenkin vaikeelta kun tulee näppäiltyä koko ajan ohi kirjanten. Mut nyt kerrankin läppärillä päätin tulla vierailee ni oli pakko jotain kirjoitella. Turusta päin olen ja toista odottelen syntyväksi 9.7. Eli nyt mennään viikolla 21+4 :happy093
 
Varovainen tyttölupaus :happy: Vielä ei uskalla poikien pieniä vaatteita laittaa eteenpäin, mutta tyttöjen vaatteet ajattelin pestä sitten valmiiksi. Molemmille sopivat menee kuitenkin varmasti sairaalakassiin :)
 
Onpas tasaseen tyttöä ja poikaa tulossa :) huomenna viimein mieki saan "äänestää"! :P (toivottavasti ei tarttis painaa "en tiedä" :/ )
 
hmm noista vaatteista ja väreistä.
En tykkää pukea muksua ns.pikkukovis vaatteisiin. Eli lieskat ja pääkallot ja ihan mustat vaatteet ei oo mun juttu. mut tykkään väreistä. no noi isommat ei enää anna pukea kauheen kirkkaita värejä niin kiusaan sitten tätä puoltoistavuotiasta.
Niin monta vuotta olen sitä tyttöä toivonut että jos sellanen tulee niin vaatteet on aika pitkälti eri näköistä mekkoa ja prinsessaa. Tykkään tosi paljon pukea lapsia ns. setteihin. Jos tiettyyn bodyyn sopivat housut on pesussa en voi pukea sitä bodya. ja jos mennään kaupungille laitetaan fiksumpaa paitaa ja "farkkua" ehkä henkselit tai slipoveri jne.
Mut kotona ollaan ihan rennoissa vaatteissa. Pojalle en pysty pukemaan vaaleenpunaista. Isoilla pojilla on pari vaaleenpunaruudullista miestenpaitaa ja se on ok. Tytölle, siis pienelle vauvalle en laittais vaaleen sinistä ellei siinä olis kukkasia tai röyhelöä. ja juu, olen hiukan vanhanaikainen. tai niin, värikoodaus tais tulla joskus 60 luvulla, eli jos oilisin oikeen vanhanaikainen niin pukisin mihin väriin mielyttää :D
Katotaan vaan niin tässä käy niin että joudun jännittämään sukupuolta synnytykseen asti :)
 
hannanna, mulla sama tuon vaaleanpunaisen kanssa. Tai jotenkin se vain tuntuu niin kuluneelta tyttöjen pukineissa, etenkin kaiken maailman "little princess" -viittauksineen.. :yuck:

Mä joudun odottelemaan vielä pari viikkoa änestämistä. Taidan olla viimeisten joukossa, mahtaako näitä lukea enää kukaan silloin :D
 
En mäkään jotenkin ihan sinistä ja poikamaista tytölle laittaisi, vielä vähemmän pojalle ns. tyttöväriä. Muut tekee niinkun tykkää :)
Ja Wombin kanssa oon varmasti samanlainen tossa settijutussa, tuskin lähden sekoittamaan tai ainakaan laittamaan huonosti yhteensopivia värejä, vaikka oltais vaan kotona :D
Voi kun toivon jo sun puolesta Womb pientä prinsessaa tulevaksi :)

Toisaalta, eräs tuttavani kun pukee taapero tyttönsä joka päivä tyllihameeseen js helmikoruihin, niin hymyilyttää sekin... :)
 
Takaisin
Top