Mun molemmilla lapsille on ruskeat silmät! Pojalla suklaa nappi silmät ja tytöllä ruskeat ja hiukan vihertävät, ihan kuin pistaasipähkinät! :) Molemmilla syntyessä todella todella tumman siniset silmät, melkein kuin mustat, mutta muuttuivat aika pian ruskeiksi, en tarkkaa aikaa tähän muutokseen osaa sanoa että menikö montakin kuukautta!
Tytöllä on vain vahvistunut se vihertävä sävy nyt iän myötä ja pitkään kukaan (sukulaisista) ei uskonut kun sanoin että niissä on (varsinkin auringon valossa näkyy selvästi) vihreä väri! Kaikki vain sanoi että ei voi olla kun on noin tummanruskeat, että älä höpötä! :) Mutta kuten sanoin nyt se näkyy jo muutenkin! :)
Lapset on sanoneet että minä olen värivirheellinen, koska kaikilla muilla on ruskeat silmät paitsi minulla siniset silmät! Isälläni ja veljelläni ssellaiset epämääräisen harmaat tai jotain ja toisella veljelläni tummanruskeat ja äidilläni tummemman siniset kuin itselläni. Mieheni suvussa kaikilla ja tarkoitan todella kaikilla äidin puolella on ruskeat silmätja sieltä se dominoiva ruskea silmäisyys meillekin tullut! Joten niin kuin joku muukin täällä sanoi, minäkin jännitän saisiko tämä tuleve tyttönen sitten kuitenkin siniset silmät! Mielenkiintoista! :)