Tyttö vai poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Isabella
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hahaa, mikähän poikakerho täällä on? Mulle on kanssa ihan viime päivinä tullu poikaolo. Asia on jokseenki huvittava ku oon tarhaikäsestä asti kuuluttanu, etten poikalapsia hanki ollenkaan :grin Nyt en kuitenkaan osaa toivoo kumpaakaan. Mullaki vielä muutama viikko maltettavaa rakenneultraan, siellähän se (toivottavasti) selviää :wink

Mä oon kans jo ihan malttamaton tuon sukupuolen suhteen. Rakenneultra 31.3.... sinne on vielä iäisyys!!!
Ja kun ei ole edelleenkään mitään oloa kumpaankaan suuntaan. Sekös vasta häiritseekin, kun esikoisen kohdalla olin ihan varma alusta asti, että poika se on.
Miehen kanssa toivotaan molemmat enemmän tyttöä, mutta kyllä se toinen poikakin on ihan yhtä tervetullut ja pitkään ja hartasti odotettu ja toivottu. Olemme ikionnellisia jo siitäkin, että ylipäänsä saamme toisen lapsen. On tämä lastentekotaival vaan ollut meille pitkä ja kivinen.

meillä sama juttu kuin Maikkiella eli kumpi tahansa on tervetullut, niin kauan ehdittiin kuitenkin pikkukakkosesta haaveilla ja yrittää saada toista aluille (eikä tytönkään saaminen ollut helppoa)! rakenneultra on 1.4 ja tietty sukupuolta täytyy koittaa selvittää :) me varmaan edelleen toivottaisiin enemmän tyttöä, mutta ois kyl poikakin ihana, mullahan ei ole vielä omaa biologista poikaa, mut kokemusta on kuitenkin poikalapsestakin :)

Kiitos Nitti ja kuopus selvennyksestänne! :) On jääny tämän aiheen seuraaminen näköjään täysin ja siksi en ollut aiemmin huomannut vastauksianne :) melkoisen epäsäännöllisesti muutenkin käy niin ei ollut jääny vielä mieleen raskauksia. Olisi muuten hyvä jos esimerkiksi tämä sovellus ilmoittaisi kun on oma nimimerkki mainittu viestissä :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Mä en oikein edes tiedä kumpaa toivoisin. Päivästä riippuen :) meillä on rakenneultra kahden viikon päästä ja silloin ehkä selviää. Mä en välttämättä edes halusi tietää, mut mies halua ja ei se pysty sitä loppuraskautta omana tietonaan pitämään... Toisaalta, lopullisestihan sen tietää vasta silloin elokuussa vaikka ultra tuntuis kuinka varmalta. Olen seurannut vierestä, kun hämillään olevat vanhemmat ovat alkaneet pohtia mitä tehdään vaaleanpunaisella huoneelle ja vaatteille kun gynekologi onkin ilmoittanut tulokkaan olevan poika "varmasta" ultratiedosta poiketen :D

Mä haluan tietää kumpi on tulossa. Sukupuolella ei väliä, mutta tunne on, että tyttö tulee. Jos rakenne ultrassa jää epävarmaksi, niin sitten harkitsen sitä 4D-ultraa. Olen kuullut ihan samaa, että on sanottu tytön olevan tulossa, mutta poikahan sieltä tuli. Eli jos tytöltä näyttäää, niin kuinkahan luotettavaa se on.. JOs edes rakenneultrassa suostutaan kertomaan sukupuolta.

Mun tutulle just kävi taas toisin päin. Sille oli sanottu että poika tulee, selvä juttu, mut synnytyksessä syliin tupsahtikin tyttö. Aikamoinen yllätys, varsinkin noin päin.

Noniin. Täällä poikaolo piti rakenneultran mukaan paikkansa. Nakki vilahti :) Mites muilla?

Meillä on ihan sama kumpi on tulossa kunhan on terve. :Heartred

Minä, minun äitini, anoppi ja tuleva kummitäti tietää kumpi se on. Mieheni ei halunnut tietää vaan halusi, että se on sitten yllätys hänelle.

Ois kyllä oikeasti hauska tietää, kuinka monella on omat olot pitäneet paikkansa rakenneultran kanssa? Täällähän oli aika monella poikaolo ja tuolla rakenneultra keskustelussa suurin osa on saamassa tyttöä.

Joo, meille veikkailtiin tyttöä rakenneultrassa, mutta eivät pystyneet sanomaan varmaksi. Ja mulla on edelleen ihan sellanen poikafiilis itellä...hirveen hämmenvää. Olisin kovasti halunnut tietää, vaikka tärkeintä tietysti että kaikki on kunnossa :)

Eihän ne ultran arviot koskaan 100% varmoja ole. Pojan nyt pystyy varmemmin näkemään, mut nuo tyttöveikkaukset voi mennä pieleen suuremmalla todennäköisyydellä, mitä poikaveikkaukset. Mulla on semmoinen tunne itsestäni, että en varmaankaan uskalla luottaa mahdolliseen tyttöveikkaukseen, ellei sit ultraaja ole tosi varman oloinen asiasta.
Mut toki pääasia on se, että lapsi olis terve ja syntyis täysiaikaisena ja terveenä tähän maailmaan sitten elokuussa <3

Meillä rakenneultrassa selvisi, että tyttö olisi tulossa. Ultraaja myös antoi arvionsa 99% todennäköisyydellä ja sanoi että nuo ns "vääräksi" osoittuneet arviot ovat ihan äärimmäisen harvinaisia. En sitten tiedä, mitä uskoa. 4D houkuttaa mutta ympärillä ihmiset ovat leimanneet turhaksi rahan hukkaamiseksi :/ Katsotaan maltanko olla menemättä...

Toinen ystäväni veikkaili poikaa meille, mutta kahden viikon päästä se sitten nähdään :D eli arvaukset on olleet 50/50..

Täällä yks, jonka "äidinvaisto" meni pahasti pieleen :wink Jotenkin aivan varma olin, että poika tulee, ja tänään ultrassa selvisi että tyttönenhän meille on tulossa! Siis ei todellakaan mitään merkitystä tai että jotenkin pettymys olisi, mutta jostain syystä oli niin vahva poikaolo että nyt täytyy ihan totutella ajatukseen tytöstä!

Mulla on myöskin ihan poikaolo :grin
No, jospa tiistaina selviäis sitten mitä mallia sieltä olis tuloillaan :Heartred

Meillä ystävät ja sukulaiset veikkas poikaa ja yks ilta miehelle sanoin et kaik poikaa odottaa mutta tyttö sieltä tulee.... ja Ultran mukaan prinsessa olisi tulossa :) kahden km jälkeen molemmat on tervetulleita kunhan tulee vasta elokuussa ja on terve <3

Takaisin